خرید اقساطی آب سردکن

خرید قسطی آب سردکن مجیک

خرید اقساطی آب سرد کن از بخش خرید قسطی آب سرد کن در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

قطعا می توان گفت که امروزه به دلیل گرم شدن هوا ، در تمام شرکت ها و نقاط مختلف از آبسرد کن ها استفاده می شود ، ما با گسترش تکنولوژی شاهد گسترش این دستگاه و پیشرفت فناوری در آن می باشیم ، به گونه ای که انواع مختلف آن روانه بازار شده اند.

معمولا با نزدیک شدن به تابستان و افزایش دما استفاده از آب سرد کن ها نیز افزایش می یابد به گونه ای که در ساعات نزدیک به ظهر و بعد از ناهار استفاده از این وسیله که آب خنک و گرم را به ما می دهد زیاد می شود.

آب سرد کن ها معمولا به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از :آب سرد کن مخزن دار مجهز به شناور،آب سرد کن بابلر و آب سرد کن آنی.

آب سرد کن مخزن دار به آب لوله کشی وصل می شوند و مخزن آن ها نیز توسط یک شیر مجهز به شناور معمولا پر می ماند و همچنین برای تخلیه آب اضافی مستقیما به مجرای فاضلاب وصل می شود.

قطعا شما می دانید  که استفاده از انباشت آب ، عامل اصلی بروز بسیاری از مشکلات بهداشتی می باشد ، خاطر نشان می گردد که در آب سرد کن های آنی آب به صورت لحظه ای خنک می گردد ، از این رو با افزایش نرخ مصرف آب دمای آب افزایش نمی یابد.

توان مصرفی آب سرد کن های قدیمی بسیار بیشتر از آب سرد کن های آنی می باشد و از نکات مثبت آب سرد کن های آنی این می باشد که با استفاده از قابلیت ذخیره انرژی برق را بطور عمده در شب مصرف می کنند.

بطور کلی هنگام خرید آب سرد کن باید ظاهر ، میزان و قدرت سرمایش و گرمایش ، میزان تولید آب سرد و گرم و نیز  به کیفیت ساخت آب سرد کن توجه کنید.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع کالاهای موررد نیاز شما به صورت اقساطی می باشد ، در صورت هر گونه سفارش می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل

خرید اقساطی موبایل
کمپانی هوآوی سعی کرده است همیشه گوشی هایی با قیمت مناسب را روانه بازار کند به گونه ای که دارای بهترین امکانات ممکن باشد ما در اینجا ...

فروش اقساطی ساعت اپل

فروش اقساطی ساعت اپل
ساعت هوشمند یا Smart Watch ساعت کامپیوتری می باشد که علاوه بر نشان دادن زمان قابلیت پردازش و چیزهای دیگر را نیز دارد در این ...