فروش قسطی اپل

فروش قسطی انواع گوشی های iphone

فروش قسطی اپل از بخش اجاره به شرط تملیک موبایل در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

کمپانی آیفون سالانه گوشی های هوشمند خود را روانه بازار می کند،آیفون صفحه کلید ندارد واز یک Home برخوردار است که فرد با فشردن آن به صفحه اصلی یا خانه منتقل می شود،آیفون شامل یک صفحه لمسی حساس نیز می باشد.

ما در اینجا قصد داریم در مورد آیفون8 پلاس صحبت کنیم ، پس از ساخت آیفونs4 کمتر کسی فکر می کرد که گوشی هایی با قاب پشت شیشه ای دوباره عرضه شود ، آیفون در این گوشی به فکر ساختن قاب پشت شیشه ای افتاده است و ادعا کرده است که از مقاومترین شیشه ای که برای ساخت گوشی تاکنون استفاده شده برای ساخت آیفون 8 پلاس استفاده کرده است، این گوشی در برابر آب مقاومت بالایی دارد و آن را می توان حتی در نقاط مرطوب استفاده کرد.

استفاده از فناوری True-Tone باعث شده صفحه نمایش آن در برابر شرایط نوری مختلف خود را تطبیق دهد و تراز نور سفیدی را با توجه به نور محیط در طبیعی ترین حالت تنظیم کند این فناوری توسط چهار حسگر می تواند نور محیط را تشخیص دهد.

نمایشگر این گوشی مانند آیفون7 5.5 اینچی است ، تراشه موجود در آن باعث شده است تا این گوشی از AR پشتیبانی کند ، AR به شما این امکان را می دهد که با استفاده از دوربین و پردازنده قوی تصاویر شبیه سازی شده مجازی را در آیفون خود ببینید.

سیستم عامل این گوشی آی او اس 11 است ، حافظه داخلی آن 64.256 گیگا بایت است ، ظرفیت باتری آن 2.691 میلی آمپر ساعت است ، دوربین آن 12+12 مگاپیکسل است و شبکه ارتباطی 4G را پوشش می دهد.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع شرایط اقساطی جهت خرید گوشی آیفون می باشد ، در صورت هر گونه سفارش به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی موبایل در تهران

فروش اقساطی موبایل در تهران
ما در اینجا قصد داریم یکی از گوشی های کمپانی بلک بری یعنی DTEK60 BBA100-2 را به شما معرفی کنیم صفحه نمایش این گوشی 5.5 اینچ ...

فروش اقساطی انواع گوشی با سفته

فروش اقساطی انواع گوشی با سفته
سفته سندی است که براساس آن شخص متعهد می شوند که در مدت زمان معینی بهای پولی را که گرفته پس دهد سفته بخاطر خطر نقل و انتقال ...