انواع ویلچر

ویلچر یا صندلی برقی یکی از آن وسایلی است که در واقع بیماری و یا نگهداری از سالمندان بسیار به کار می‌آید. به همین دلیل اجاره ویلچر نیز در بین مردم رواج دارد. اجاره ویلچر کمک می کند که شما با صرف هزینه کم بتوانید وسیله ای پر کاربرد را دریافت کنید. کلاب رنتر مرجعی برای اجاره ویلچر و به خصوص اجاره ویلچر برقی است.

ویلچر 

ویلچر یک صندلی چرمی یا پارچه ای است که به وسیله دو چرخ بزرگ و دو چرخ کوچک می تواند روی سطح زمین صاف و یا شیب دار حرکت کند. ویلچر ها به دلیل دارا بودن صندلی راحت و جا پایی، وسیله مناسبی برای حرکت دادن بیماران و سالمندان است. این صندلی ها دارای دو دسته در پشت صندلی است که همراه شخص می تواند به کمک ان ها صندلی را به حرکت در بیاورد. این صندلی ها در انواع گوناگونی هستند و اکثر صندلی های ساده ویلچر دارای قابلیت تا شوندگی نیز است.

ویلچر ها انواع گوناگونی دارند و برای افراد با توانایی های کم یا زیاد خاصی بهینه سازی شده اند. برای افرادی که مثلاً دچار شکستگی پا و یا لگن شده اند، ویلچر های ساده می تواند گزینه مناسبی باشد. آنها می توانند با استفاده از دست های خود، چرخ های صندلی را به حرکت درآورده و مسیری را طی کنند. اما برای سالمندان و  کسانی که ناتوانی های بیشتری دارند، نمی‌توان از این صندلی ها استفاده کرد زیرا حتی اگر بخواهند حرکت کنند توان انجام کار را ندارند. به همین دلیل انواع برقی و خودکار این صندلی ها نیز تولید شده اند.

ویلچر های برقی؛ خودکار و مناسب

ویلچر های ساده را می توان با استفاده از یک همراه به حرکت درآورد اما اگر آن همراه در دسترس نبود چه باید کرد؟ در این گونه مواقع که بیمار و سالمند نمی‌ تواند از خود عکس العمل نشان دهد و یا خود را به جایی که باید برساند، ویلچرهای برقی به کار آمده و کمک می کنند که شخص بیمار و یا سالمند بتواند به راحتی در شهر حرکت کرده و بدون استفاده از کمک نفر دومی کارهای خود را انجام دهد. ویلچرهای برقی با استفاده از یک اهرم می توانند به مسیرهای متفاوت و چهار سمت اصلی یعنی چپ، راست، جلو و عقب حرکت کند. این مکان قابلیت را به بیمار و یا سالمند می دهد که بدون کمک دیگری به انجام امور روزمره و عادی خود بپردازد.

قیمت خرید ویلچر برقی به تبع نسبت به قیمت ویلچر های عادی بالاتر است اما همان هم برای خیلی ها امکان پذیر نیست. پرداخت مبالغ خرید ویلچر برقی شاید حتی الزامی هم نباشد. اگر شما بتوانید تنها با اجاره ویلچر برقی کار خود را راه بیندازید، دیگر چه نیازی به پرداخت مبالغ بالای خرید وسایل است؟ اجاره ویلچر امکان پذیر است، می توانید از وبسایت کلاب رنتر که مرجعی برای اجاره کالاهای مختلف است استفاده کنید.

اجاره ویلچر برقی

کلاب رنتر توانسته در مدت کوتاهی از زمان شروع به کار خود با استفاده از تکمیل تجهیزات و وسایل قابل کرایه، خود را در میان بازار آنلاین کرایه وسایل اثبات کند. شما می توانید با استفاده از تنها یک مدرک شناسایی ساده مانند کارت ملی و پرداخت هزینه اجاره ویلچر برقی که آن هم به شکل آنلاین انجام می شود کالای مورد نیاز خود را دریافت کنید. ویلچر مورد نظر شما، در همان زمان مشخص شده از سوی شما به شما تحویل داده می شود. شما برای حداکثر 30 روز می توانید هر کالایی را اجاره کنید. اجاره ویلچر ساده و ویلچر برقی، هر دو در کلاب رنتر امکان پذیر است و اگر نیاز شما بر کرایه این وسایل می باشد، کلاب رنتر مکانی فوق العاده برای شما است.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویلچر در شمال تهران

اجاره ویلچر در شمال تهران
تهران جمعیت زیادی را در خود جای داده است. بخشی از مردم این شهر را افراد معلول تشکیل می دهند. یکی از مشکلات افراد معلول مساله رفت و آمد می باشد. بسیاری از

دستگاه الکساندرایت برای رفع موهای زائد

دستگاه الکساندرایت برای رفع موهای زائد
همه افراد دوست دارند که در جامعه خوب ظاهر شوند. این مساله در زنان بیشتر از مردان نمود دارد به گونه ای که زنان بسیار به ظاهر خود ...