انواع میکروفن های موجود در بازار

آشنایی با میکروفون های داینامیک

میکروفن های دینامیک یکی از انواع میکروفون ها می باشند که بسیار قدرتمند هستند و این توانایی را دارند که SPL های بسیار شدید را نیز تحمل کنند، این موضوع باعث شده است تا افراد زیادی علاقه مند به تهیه این گونه میکروفون ها باشند. ساختار این گونه میکروفون ها به این شکل است که درون آنها یک سیم پیچ القایی قرار داده شده است که این سیم پیچ در واقع مهم ترین بخش از میکروفون های داینامیک است.

زمانی که دیافراگم میکروفون حرکت می کند این سیم پیچ نیز بلافاصله بعد از آن شروع به حرکت و جا به جایی می کند، این حرکت چه مزیتی دارد؟ این کار باعث می شود تا ولتاژ تولیدی سیم پیچ نیز تغییر کند و در نتیجه این کار نیز شما می توانید خروجی صدای میکروفون را بشنوید. یکی از مهم ترین ویژگی های میکروفون های داینامیک این است که به هیچ وجه صدای اطراف را پخش نمی کنند و این موضوع باعث می شود تا خواننده بتواند بهتر اجرا کند و علاقه مند به استفاده از این نوع از میکروفون ها باشند، دلیل پخش نشدن صدای اطراف در این میکروفون ها به دلیل الگوی قطبی آنها است.

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده میکروفون های داینامیک این است که دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر میکروفون های حرفه ای هستند اما با این حال خرید اینگونه میکروفون ها برای برگزاری یک جشن یا مراسم به صرفه نخواهد بود با این تفاسیر اجاره میکروفون در این زمان ها بهترین تصمیم برای شما خواهد بود. داشتن قیمت پایین در کنار کیفیت بسیار بالا باعث شده است که امروزه در بسیاری از مراسمات از این نوع از میکروفون ها استفاده شود.

آشنایی با میکروفون های ریبون

میکروفون های ریبون دارای حساسیت نسبتا بالایی هستند که استفاده از آن ها تخصص و تبحر بسیار زیادی را نیازمند است، ساختار این میکروفون ها به صورت کامل با میکروفون های داینامیک متفاوت است چرا که در این نوع میکروفون ها دیافراگم وجود ندارد و به جای آن ربانی در داخل این میکروفون ها هست که باعث می شود تا ولتاژ میکروفون تغییر پیدا کند و در نتیجه این تغییر ولتاژ نیز صدای خروجی تولید شود.

اگر علاقه مند به کارهای استودیویی هستید استفاده از این نوع از میکروفون ها می تواند برای شما بسیار جالب و جذاب باشد چرا که شما با استفاده از آن ها می توانید کیفیت صدای خروجی خود را بهبود ببخشید و در نتیجه می توانید صوت های بهتری را ضبط کنید. امروزه بسیاری از خواننده های بزرگ کشور برای ضبط موسیقی های خود از این نوع از میکروفون ها استفاده می کنند.

قیمت میکروفون های ریبون نسبت به میکروفون های داینامیک بالاتر است و امکان خرید آن برای تمامی افراد وجود ندارد، بنابراین در صورت نیاز شما می توانید اقدام به اجاره میکروفون کنید تا بتوانید به این شکل هزینه های خود را برای تامین میکروفون ریبون مورد نیاز خود کاهش دهید.

اجاره میکروفون بی سیم و معمولی از کلاب رنتر

کلاب رنتر یک پلتفرم اجاره تجهیزات است که به شما کمک می کند تا تجهیزات مورد نیاز خود را به راحت ترین روش ممکن تهیه کنید. در صورتی که شما نیز جزو افرادی هستید که توانایی خرید میکروفون های بی سیم و یا معمولی را ندارید به شما توصیه می کنیم حتما از این وب سایت دیدن کنید.

در این وب سایت می توانید انواع میکروفون ها را مشاهده کرده و اقدام به اجاره میکروفون بی سیم و یا میکروفون های معمولی کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این وب سایت که باعث محبوبیت آن در میان تمامی افراد شده است این است که شما می توانید انواع مختلفی از تجهیزات مورد نیاز خود را مشاهده کرده و از میان گزینه های مختلفی که در مقابل شما قرار می گیرد بهترین گزینه را انتخاب کرده و اقدام به اجاره آن کنید.

کلاب رنتر هزینه بسیار کمتری را نسبت به سایر وبسایت ها در قبال اجاره میکروفون از شما دریافت می کند و محصولات با کیفیت تری را نیز نسبت به آنها در اختیار شما قرار می دهد، شما می توانید با مراجعه به بخش نظرات این وب سایت به راحتی رضایت تمامی افرادی که از این وب سایت تجهیزاتی را اجاره کرده را مشاهده کنید. برای اجاره تجهیزات تنها نیازمند چند کلیک ساده و اندکی وقت هستید و بعد میتوانید تجهیزات مورد نظر خود را درب منزل دریافت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره میز و صندلی مراسم

اجاره میز و صندلی مراسم
اجاره میز و صندلی مراسم بخش بسیار مهمی از آماده سازی برای مراسم است زیرا این میز و صندلی ها هستند که جا نمایی میهمانان را برای شما مشخص می نماییند...

اجاره رقص نور مشهد و حومه

اجاره رقص نور مشهد و حومه
مشهد یکی از شهرهای مذهبی کشور است. این شهر سالانه میزبان افرادی است که از داخل و خارج کشور به این شهر می آیند. خانواده های مشهدی علاقه زیادی به