آشنایی با انواع پاپ آپ نمایشگاهی

انواع پاپ آپ نمایشگاهی

همه ساله نمایشگاه های مختلفی در زمینه های گوناگون در ایران برگزار می شود که شرکتها و کارخانه ها با اجاره غرفه در فضایی که برای برگزاری این نمایشگاه ها در نظر گرفته شده است اقدام به ارائه محصولات و خدمات تولیدی خود به مشتریان و مراجعین می کنند. برای اینکه یک شرکت بتواند در این نمایشگاه ها حداکثر بازدهی و فروش را تجربه نماید لازم است تا در مدت زمانی که نمایشگاه در حال برگزاری است از تبلیغات متنوع و گسترده ای برای معرفی خود، محصولات و خدماتش به مراجعین استفاده نماید. مطمئنا اصلی ترین مبحثی که باعث می شود تا شما بهتر و بیشتر به مشتریان و مراجعین معرفی شوید تبلیغات است، هر چه تبلیغات شما از تنوع و گستردگی بیشتری برخوردار باشد شانس شما برای جذب مخاطب بیشتر افزایش خواهد یافت.

استفاده از انواع پاپ آپ نمایشگاهی برای تبلیغات

یکی از نام آشنا ترین ابزار های تبلیغاتی برای استفاده در نمایشگاه ها اجاره پاپ آپ نمایشگاهی است، پاپ آپ های نمایشگاهی در انواع مختلف و ابعاد و اندازه های گوناگونی طراحی ، چاپ و ساخته می شوند که هر یک با توجه به کاربردی که دارند می توانند کسب و کار شما را به بهترین حالت ممکن معرفی نمایند.برای اجاره لوازم نمایشه به صفحه کرایه تجهیزات نمایشگاهی مراجعه فرمایید.

از جمله مطرح ترین انواع پاپ نمایشگاهی که امروزه از آنها برای تبلیغات در محل برگزاری نمایشگاه ها استفاده می شود پاپ آپ تخت ، پاپ آپ منحنی و پاپ آپ استوانه ای است. این دسته از پاپ آپ ها با قرار گیری در داخل و یا اطراف غرفه نمایشگاهی شما می توانند محصولات و یا خدمات شما را به طور خلاصه و گرافیکی به مراجعین معرفی نمایند و سبب جلب نظر آنها برای خرید محصول و یا استفاده از خدمات شما شوند.

پاپ آپ تخت: در این نوع از پاپ آپ ها بنر طراحی شده به صورت ایستاده و تخت به نمایش داده می شود و بیشتر در ابعادی نظیر 3*2 ، 3*3 ، 3*4 و 3*5 ساخته می شوند.

پاپ آپ منحنی:  در این نوع از پاپ آپ از طرح های چاپی به صورت مقعر استفاده می شود که با توجه به جنبه بصری زیبایی که دارد می تواند سبب افزایش جلب توجه مراجعین به غرفه شما شود. این پاپ آپ هم در ابعاد 3*2 ، 3*3 ، 3*4 و 3*5 قابل اجرا بوده و شما میتوانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید از هر یک از این ابعاد برای برپایی پاپ آپ خود استفاده نمایید.

پاپ آپ استوانه ای: یکی از برترین و پر استفاده ترین انواع پاپ آپ برای غرفه هایی که در مرکز نمایشگاه قرار داشته و از اطراف مختلف مراجعین می توانند به آنها اشراف داشته باشند پاپ آپ استوانه ای است، در این نوع پاپ آپ شما می توانید در سه وجه این پاپ آپ بنر های تبلیغاتی خود را نصب نموده و خود را بیش از پیش به مشتریان معرفی نمایید.

اجاره پاپ آپ نمایشگاهی از کلاب رنتر

همانطور که میدانید از هر نمایشگاه به طور معمول در هر سال یکبار و برای مدت زمان محدودی برگزار می شود، شما به عنوان مدیر یک مجموعه مطمئنا به دنبال روش هایی برای کاهش هزینه های شرکت در نمایشگاه های خود خواهید بود از این رو می توانید به جای خرید پاپ آپ های نمایشگاهی که در سال در روزهای محدودی از آنها استفاده میکنید از خدمات اجاره پاپ آپ استفاده نمایید. در این صورت است که می توانید با هزینه ای بسیار کم انواع پاپ آپ نمایشگاهی که به آنها برای برگزاری نمایشگاه خود نیاز دارید را با هزینه ای بسیار کم اجاره نموده و از این طریق هزینه های خود را به حد بسیار زیادی کاهش دهید. به جهت اجاره پاپ آپ مورد نظر خود می توانید با مراجعه به وب سایت کلاب رنتر و انتخاب پاپ آپ مورد نیاز نسبت به اجاره مدت دار این تجهیزات اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره لوازم غرفه در مشهد

اجاره لوازم غرفه در مشهد
اجاره انواع لوازم غرفه نمایشگاهی مانند تلویزیون ، استند، میز کانتر و ست نمایشگاهی در مشهد با قیمت مناسب و کیفیت عالی

سایت اجاره لوازم نمایشگاهی

سایت اجاره لوازم نمایشگاهی
سایت های اینترنتی روشی نوین در فروش کالا و خدمات هستند و کلاب رنتر یکی از این سایت هاست که شما می توانید از آن تجهیزات مورد نیاز خود را برای ...