آشنایی با تجهیزات استفاده شده در نمایشگاه الکامپ

غرفه سازی های جالب در نمایشگاه الکامپ 

الکامپ نمایشگاهی است که هرساله با حضور بسیاری از شرکت ها و استارت آپ ها برگزار می شود. این نمایشگاه با موضوع تکنولوژی و نوآوری های جدید برگزار می شود. آماده سازی تجهیزات نمایشگاه الکامپ و آماده سازی غرفه ها یکی از مهم ترین بخش های برگزاری نمایشگاه الکامپ می باشد. امکانات و تجهیزات نمایشگاه برای تمام شرکت کنندگان آن بسیار مهم است. همه دوست دارند نمایشگاه به بهترین شکل ممکن برگزار شود. تهیه و آماده سازی تجهیزات نمایشگاه و آماده سازی غرفه ها می تواند هزینه بالایی را برای شرکت ها و استارت آپ ها بوجود آورد. همچنین شرکت ها و استارت آپ های نوپا توان پرداخت چنین هزینه های گزافی را برای آماده سازی غرفه خود و معرفی آن به دیگران ندارند.

سایت کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا است. این مجموعه تمام تجهیزات نمایشگاهی و غرفه سازی را به بهترین شکل ممکن دسته بندی کرده است و در اختیار بازدید کنندگان سایت قرار می دهد.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی انواع مختلفی دارد که باید نسبت به آن ها آگاهی داشت. تعدادی از دسته بندی های تجهیزات نمایشگاهی را بررسی خواهیم کرد.

لوازم غرفه

برای آماده سازی غرفه های نمایشگاهی تجهیزاتی لازم است که غرفه به بهترین شکل ممکن و با زیباترین دیزاین آماده شود. ظاهر زیبا جذب بیشتر مخاطبان به سمت غرفه می شود و این امر باعث افزیش سود آن برند و یا آن شرکت و همچنین معرفی بهتر استارت آپ شما می شود.

برای آماده سازی غرفه های نمایشگاهی نیاز به وسایل و تجهیزات مخصوصی است. که این تجهیزات در بخش لوازم غرفه وجود دارد و معرفی شد. اما اصلی ترین قسمت یک غرفه در نمایشگاه، خود غرفه و محیط آن است. غرفه هایی طراحی شده اند که می توان آن ها را تهیه کرد و در نمایشگاه استفاده نمود. غرفه ها سازه هایی هستند که چند دیواره تشکیل شده است. آماده کردن غرفه بعد از آن که سازه تهیه شد، بخش تهیه لوازم و چیدمان آن است که موضوع مهم و قابل توجهی می باشد.

اجاره تجهیزات غرفه و اجاره لوازم مورد نیاز ساخت غرفه را، در طول دوره نمایشگاه الکامپ می توان از طریق سایت کلاب رنتر انجام داد و در کوتاه ترین زمان ممکن تجهیزات را دریافت کرد.

تجهیزات آماده سازی غرفه عبارتند از:

استند نمایشگاهی ابزاری برای ارائه محصولات و خدمات در فضاهای نمایشگاهی است. این ابزار برای آماده سازی غرفه های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. استندهای نمایشگاهی یکی از ملزومات غرفه ها می باشد. اجاره استند نمایشگاهی باعث می شود غرفه نمایشگاهی با توجه به تعداد روز برگزاری آماده باشد و از مخاطبین استقبال نماید.

پاپ آپ وسیله ای برای انجام تبلیغات در نمایشگاه ها است. برای در معرض دیدن قرار دادن تبلیغات در نمایشگاه از ابزاری به نام پاپ آپ استفاده می شود. استفاده از تصاویر و متون زیبا روی پاپ آپ باعث جذب مخاطب و معرفی محصول و یا برند شرکت به افراد بیشتری می شود. که این موضوع می تواند نقطه عطفی برای آن مجموعه باشد. پاپ آپ ها انواع مختلفی دارند که در رنگ و سایز با یکدیگر متفاوت می باشند.

اجاره پاپ آپ برای آماده سازی غرفه نمایشگاهی می تواند تاثیر بالایی در جذب مخاطب داشته باشد که این به معنی سودهی برای شرکت است.

شما می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر، اجاره پاپ آپ را با مناسب ترین قیمت انجام دهید و در غرفه های نمایشگاهی خود استفاده کنید.

رول آپ نمایشگاهی یکی دیگر از ابزارهایی است که برای آماده سازی غرفه های نمایشگاهی لازم است و مورد استفاده قرار می گیرد. از رول آپ ها برای ارائه تبلیغات به مخاطبین استفاده می شود. رول آپ به علت سبک بودن و کم حجم بودن قابلیت نصب آسان در هر مکانی را دارد. یکی از مهمترین مزیت های رول آپ ها قابلیت تعویض چاپ آن ها است. شما با در اختیار داشتن سازه رول آپ می توانید برای مناسبت ها و اهداف تبلیغاتی متفاوت از آن استفاده کنید.

شما می توانید برای کاهش هزینه های آماده سازی غرفه، اجاره رول آپ ها را از طریق سایت کلاب رنتر انجام دهید. هرچند قیمت رول آپ ها بالا نیست اما بازهم اجاره آن به صرفه تر می باشد و هزینه کمتری دارد.

لوازم دیجیتال

لوازم دیجیتال شامل تجهیزاتی چون: لپ تاپ، تبلت، دستگاه فکس، دستگاه پرینتر، دستگاه کپی و ... است. لوازم دیجیتال انواع بسیار زیادی دارد که با ویژگی ها و برند های مختلفی در بازار عرضه می شوند. شناخت دقیق نیاز مجموعه و همچنین بررسی آن ها برای تهیه و اجاره لوازم دیجیتال لازم است.

یکی از این لوازم تلویزیون و تلویزیون های شهری است. اجاره تلویزیون های شهری برای برگزاری نمایشگاه می تواند پرستیژ کاری غرفه شما را افزایش دهد و باعث تبلیغات بهتر استارت آپ و شرکت شما شود. از مزایای اجاره تلویزیون شهری می توان به جذابیت پخش آنلاین، پشتیبانی و کاهش هزینه ها اشاره کرد.

هنگام اجاره تلویزیون شهری باید به نکاتی توجه کرد. این نکات عبارتند از:

  • بهتر است ضد آب باشد و در برابر نور خورشید شفاف باشد.
  • ضد ضربه باشد.
  • از قطعات خوب و با کیفیت استفاده شده باشد.
  • سایز و اندازه بر اساس نیاز و محیط تنظیم شود.

قیمت لوازم دیجیتال باتوجه به نوع و برند آن متفاوت است و در انتخاب آن ها به این موضوع هم باید توجه کرد. هرچند امروزه سایت های اجاره کالایی وجود دارد که با مناسب ترین قیمت محصول مورد نظرتان را اجاره می دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره دوربین نیکون در تهران

اجاره دوربین نیکون در تهران
اجاره دوربین عکاسی نیکون در تهران انتخاب مناسبی برای عکاسان آماتوری است که به تازگی وارد این حوزه شده اند

کرایه تجهیزات نمایشگاه

کرایه تجهیزات نمایشگاه
کرایه تجهیزات نمایشگاه یکی از متنوع ترین دسته محصولاتی است که می توانید در خدمات ارائه شده توسط کلاب رنتر سایت اجاره کالا استفاده نمایید.