اجاره فرش قرمز حاشیه سفید

برای برگزاری مراسم تشریفاتی اجاره فرش قرمز مناسب بسیار اهمیت. برگزاری مراسمات تشریفاتی اصول خاص خودش را دارد و باید با آگاهی کامل این مراسمات را انجام دهیم. یکی از اصول اولیه در برگزاری چنین مراسمی چیدمان فضا است. منظور از چیدمان فضا سالن پذیرایی نیست بلکه ورودی استقبال و بدرقه است که اهمیت دارد.

کاربرد اجاره فرش قرمز حاشیه سفید

فرش قرمز تنوع بالایی دارد و برای اجاره فرش قرمز باید با قوانین و کاربرد های هر فرش قرمز آشنا باشید. فرش قرمز ساده برای مراسمات تشریفاتی با اهمیت درجه دو در سالن و همچنین استقبال در فرودگاه و فضای باز استفاده می شود. در استقبال های خصوصی از سران سیاسی کشور ها در فرودگاه از فرش قرمز بدون حاشیه استفاده می شود.

علاوه بر آن در مراسمات فرش قرمز فیلم ها و جشنواره ها از فرش قرمز بدون حاشیه استفاده می شود.از آن جایی که چنین مراسم هایی با رویکرد های فرهنگی و ورزشی برگزار می شود می توان این فرش را یکی از کاربردی ترین مدل های فرش قرمز دانست. 

 اما در استقبال های رسمی در کاخ و ساختمان های اداری از فرش قرمز حاشیه سفید استفاده می شود. همچنین از این فرش برای فرش کردن پله ی ورودی و راهرو های ورودی به سالن اصلی استفاده می شود. فرش قرمز حاشیه سفید ظاهر لوکسی دارد که برای مراسمات رسمی مناسب است. 

فرش قرمز هایی با حاشیه ورساچه و یا طرح های دیگر هم در بازار وجود دارد که معمولا برای مکان هایی مثل هتل ها و سالن های کنفرانس و ... مورد استفاده قرار می گیرد. فرش قرمز های حاشیه مشکی برای فرش کردن راهرو ها و راه پله های هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد. اجاره فرش قرمز - کلاب رنتر

فاکتور های مهم در اجاره فرش قرمز

هنگام اجاره فرش قرمز باید به چندین فاکتور مهم توجه داشته باشید. یکی از مهمترین آن ها وزن فرش قرمز است. فرش قرمز کالایی است که نیاز به حمل و جا به جایی مداوم دارد و به همین جهت وزن کالا بسیار اهمیت دارد. معمولا فرش قرمز های فیبری دارای وزن کمتری هستند و فرش قرمز های ابریشم که تعداد شانه بالایی دارند وزن بیشتری دارند. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.

جنش الیاف فرش از آیتم های مهم در انتخاب فرش است. فرش قرمز در چندین مدل مختلف تولید شده است از فرش هایی با الیاف مصنوعی گرفته تا فرش قرمز های ابریشمی و مخملی. هر کدام از این فرش ها کاربرد های خاص خود را دارد. برای برگزاری مراسم افتتاحیه و همچنین مراسمات بزرگداشت می توانید از فرش قرمز های الیاف مصنوعی استفاده نمایید. در حالی که برای مراسمات تشریفاتی رده بالا همچون مراسمات استقبال رسمی از سران سیاسی باید از فرش قرمز های درجه یک استفاده کنیم. 


سایر بلاگ های مرتبط

تقویم نمایشگاهی برج میلاد 96 و 97

تقویم نمایشگاهی برج میلاد 96 و 97
تقویم نمایشگاهی برج میلاد برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه کنید. همه ساله نمایشگاه ...

اجاره غرفه شهر نمایشگاهی شهر آفتاب

اجاره غرفه شهر نمایشگاهی شهر آفتاب
اجاره غرفه نمایشگاهی شهر آفتاب می تواند بسیار به معرفی کالا و خدمات شما کمک نمایید و به آنچه نیاز دارید شما را هدایت و راهنمایی نمایید ...