اجاره ویترین گردان در تهران

اگر قصد اجاره ویترین گردان نمایشگاهی را دارید باید بتوانید بهترین نمونه را انتخاب نمایید و انتخاب بهترین نمونه فقط با شناخت کافی از ابعاد و چیدمان غرفه، موقعیت جغرافیایی غرفه در نمایشگاه، محل حرکت بازدید کنندگان و نوع کالایی که قرار است در ویترین قرار بگیرد بستگی دارد. از مهمترین ویژگی های ویترین گردان مستقل بودن طبقات است. به این صورت که هر طبقه به صورت جداگانه حرکت می کند و می توانید محصولات مختلفی را در هر طبقه قرار دهید و جدیدترین محصولات خود را با شیوه ای نوین به بازدید کنندگان معرفی نمایید. 

راهنمای اجاره ویترین نمایشگاهی

برای انتخاب ویترین نمایشگاهی به این نکات توجه داشته باشید

  • ویترین نمایشگاهی در ابعاد مختلفی تولید شده است و باید متناسب با اندازه غرفه ویترین نمایشگاهی را اجاره کنید
  • بدنه ویترین نمایشگاهی معمولا از آلومینیوم و استیل ساخته شده است و وزن سبکی دارد
  • ویترین های نمایشگاهی هم به صورت چراغ دار و هم بدون چراغ طراحی شده اند  
  • ویترین های نمایشگاهی محصولات ویژه هم وجود دارند که کاربری های خاصی دارند

در صورتی که ویترین نمایشگاهی را به درستی انتخاب کردید نوبت آن رسیده است که درخواست اجاره ویترین را ثبت نمایید. از آن جایی که ویترین در دسته تجهیزات نمایشگاهی است در صورت درخواست بالای چهار روز مشمول تخفیف 20 درصدی نمایشگاهی می شود. پس از آن جایی که اجاره ویترین نمایشگاهی معمولا برای استفاده در نمایشگاه است شما می توانید با خیال راحت این ویترین را سفارش دهید و از غرفه ای لوکس و مدرن لذت ببرید.

مشخصات ویترین نمایشگاهی

 ویترین نمایشگاهی سازه ای فلزی است که با شیشه های شفاف پوشیده شده است. هدف طراحی ویترین نمایش محصولات بدون آسیب رسیدن به آن ها است و به همین جهت عمده کاربرد ویترین های نمایشگاهی در موزه ها، گالری های هنری و نمایشگاه است. از آن جایی که تنوع کالا هایی که در ویترین نمایشگاهی قرار می گیرند بالا است و در ابعاد و ساختار فیزیکی متفاوتی هستند به همین جهت تنوع ویترین های نمایشگاهی هم به همان میزان متفاوت است و شما باید برای اجاره ویترین نمایشگاهی مدل مورد نظر خود را با دقت از بین مدل های موجود انتخاب نمایید. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

ویترین های نمایشگاهی در ابعاد ، جنس، رنگ و کاربری های متفاوتی تولید شده است و تنوع بالایی دارد. 

اهمیت ویترین نمایشگاهی  

ویترین نمایشگاهی برای نگهداری کالا های حساس و لوکس و گران قیمت طراحی شده است و از آن جایی که نمایشگاه محلی پر رفت و آمد است و این کالا ها ممکن است در معرض آسیب های محیطی باشند اهمیت اجاره ویترین نمایشگاهی برای چنین کالاهایی بسیار ضروری است. از طرفی اجاره ویترین نمایشگاهی به غرفه شما ظاهر خاصی می بخشد و در زیبایی آن موثر است.

سایر بلاگ های مرتبط

ملزومات شرکت در نمایشگاه

ملزومات شرکت در نمایشگاه
روزهای منتهی به شرکت در نمایشگاه ها برای بسیاری از شرکت ها استرس آور است ، شما قبل از هر اقدامی باید لیستی از وسایل مورد نیاز را آماده کنید ...

اجاره رول آپ نمایشگاهی

اجاره رول آپ نمایشگاهی
اجاره انواع رول آپ و پاپ آپ نمایشگاهی در تهران