قیمت اجاره تجهیزات نمایشگاهی کرج

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه کنید.


امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی سبب شده تا در تمامی حوزه ها تغییرات زیادی را مشاهده کنیم و این در زمینه تبلیغات و برندینگ هم نمود پیدا کرده است.

تجهیزات مختلفی که برای استفاده در فضاهای نمایشگاهی مشاهده می شوند و هر روز نیز محصول و یا شیوه های جدیدی برای تبلیغات اضافه می گردد پیرو همین قضیه هستند.

برخی تجهیزات از گذشته در فضاهای نمایشگاهی استفاده می شده است مانند: استند ، رول آپ ، پاپ آپ و سایر سازه های چاپی و متنی.

البته این گونه از تبلیغات هنوز نیز اثربخش هستند و با توجه به قیمت های ارزان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

اما تجهیزات دیگری مانند تلویزیون های ال ای دی ، ویدئو وال ها ، استند های هوشمند و ویترین های سه بعدی در دنیای تبلیغات وارد شده اند که هزینه بالایی برای خرید دارند.

اگر قصد حضور در نمایشگاه در کرج را دارید با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت اجاره تجهیزات نمایشگاهی در کرج بپردازیم

انواع تجهیزات نمایشگاهی

تجهیزات نمایشگاهی بسیار متنوع هستند و از کدام از این اقلام چندین مدل وجود دارد. اما رایج ترین مدل تجهیزات نمایشگاهی عبارتند از : 

میز کانتر: نخستین چیزی که در هر غرفه نمایشگاهی باید وجود داشته باشد میز کانتر است. میز کانتر در سه مدل یک نفره، دو نفره و کانتر ویترین دار وجود دارد. مدل میز کانتر را با توجه به طراحی غرفه باید انتخاب کنید. هزینه اجاره میز کانتر چیزی بین 50 تا 100 هزار تومان است. اگر غرفه کوچکی دارید پیشنهاد می‌کنیم از میز کانتر های ویترین دار استفاده نکنید.  این میز کانتر ها ارتفاع کمتری دارند و از طرف دیگر پهنای آن ها نسبت به میز کانتر های تک نفره و دو نفره بیشتر است. به همین جهت برای غرفه های بزرگ و غرفه هایی که قصد نمایش محصولات فیزیکی زینتی مانند طلا و جواهر و یا کار های دستی و هنری را دارند مناسب است. 

صندلی جکدار: صندلی جکدار مخصوص غرفه های نمایشگاهی است و در هر غرفه ای می توانید آن را مشاهده کنید. این صندلی برای قرار گرفتن پشت میز کانتر ارتفاع مناسبی دارد و عموما ارتفاع آن تا 10 سانتی متر قابل تنظیم است. این صندلی از جنس چرم بوده و در دو رنگ سفید و مشکی با طرح بدنه متفاوت در بازار وجود دارد. قیمت اجاره صندلی جکدار از روزانه 50 تا 75 هزار تومان متغیر است. 

ست نمایشگاهی: غرفه های نمایشگاهی باید برای پذیرایی از مهمانانی که به غرفه می آیند هم محیا باشد. برای این منظور غرفه داران اقدام به اجاره مبلمان نمایشگاهی می کنند. مبلمان نمایشگاهی در طرح ها و رنگ های مختلف و با قیمت های مختلفی ارائه شده است. به همین جهت نمی توان قیمت ثابت و مشخصی برای اجاره مبلمان نمایشگاهی ارائه کرد. 

کلاب رنتر سایت اجاره کالا ، تجهیزات مختلفی را برای اجاره در بخش تجهیزات نمایشگاهی در اختیار علاقه مندان قرار داده که می توانند بسیار کمک کننده باشند.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات سرمایشی و گرمایشی

اجاره تجهیزات سرمایشی و گرمایشی
ما در اینجا میخواهیم برخی از کولرهای گازی و بخاری های برقی را بررسی کنیم و ...

اجاره پایه تشریفات

اجاره پایه تشریفات
پایه های تشریفات یکی از کاربردی ترین کالاهایی است که برای برگزاری مراسمات تشریفاتی مورد استفاده قرار می گیرد. از پایه های تشریفاتی همراه با بند های و