اجاره ویترین ایستاده

ویترین های نمایشگاهی در مدل ها، ابعاد و رنگ های مختلفی طراحی شده است و به بازار عرضه شده است. غرفه داران با توجه به نیاز های خود با اجاره ویترین نمایشگاهی، غرفه های نمایشگاهی خود را به بهترین حالت ممکن تجهیز می نمایند. ویترین نمایشگاهی کمد شیشه ای نسبتا بزرگی است که برای نمایش محصولات از آن استفاده می شود. یکی از مهمترین نمونه های این ویترین، ویترین نمایشگاهی ایستاده است. این سازه بزرگ نمایشگاهی با ارتفاع 100 - 150 سانتی و بدنه مستحکم فلزی برای غرفه هایی مناسب است که مساحت آن ها بالای 25 متر مربع باشد و برای حضور در این نمایشگاه بایستی از بهترین روش ها استفاده نمایند.

مزایای اجاره ویترین ایستاده

اجاره ویترین نمایشگاهی ایستاده به غرفه دارانی پیشنهاد می شود که هدفشان از حضور در نمایشگاه معرفی محصولاتشان است و باید این محصولات را در معرض دید غرفه داران قرار دهند. یکی از مزایای اصلی ویترین های ایستاده این است که تمامی محصولات در معرض دید است و از طرفی امکان کنترل بر آن ها وجود دارد.

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

یکی از مهمترین مزایای اجاره ویترین ایستاده این است که شما با اجاره این ویترین دیگر نگران جا به جایی محصولات در طی دوران برگزاری نمایشگاه نیستید و می دانید که کالا های شما در ویترین های مشخص نگهداری می شوند. این ویترین کالا را در برابر آسیب های نور خورشید، گرد و غبار و ضربات فیزیکی نگه می دارد و یکی از راه های مناسب جهت نگهداری کالاهای ارزشمند و حساس است. 

اجاره ویترین ایستاده - کلاب رنتر

انواع ویترین ایستاده

ویترین ایستاده از چند نظر داری تنوع است و باید این مدل ها را به خوبی بشناسیم و درباره تنوع آن آگاهی داشته باشیم. از نظر بدنه ویترین های ایستاده به دو دسته ویترین فلزی و ویترین آلومینیومی طبقه بندی می شوند. ویترین های فلزی مقاومت بیشتری دارند و برای فضاهایی که ازدحام جمعیت بالا است مناسب است. ویترین های آلومینیومی به دلیل ساختارشان وزن سبک تری دارند و برای جا به جایی مداوم مناسب اند. یکی از مهمترین نکاتی که اجاره ویترین ایستاده را نسبت به سایر مدل ها مناسب ساخته است همین تنوع بالای محصولات است.

از لحاظ ابعاد هم ویترین های ایستاده تنوع خوبی دارند و از ویترین های ایستاده یک طبقه گرفته تا ویترین های پنج طبقه همگی در بازار اجاره ویترین ایستاده به چشم می خورند. تنوع بالای ابعاد ویترین های ایستاده را برای غرفه هایی از متوسط تا بزرگ مناسب ساخته است. از آن جایی که حمل و نقل ویترین های بزرگ دشوار تر است توصیه می شود پیش از اجاره این ویترین محل قرار گیری آن را به صورت دقیق مشخص نمایید.

شرایط اجاره ویترین ایستاده  

مشتریان اصلی اجاره ویترین ایستاده غرفه داران نمایشگاهی و برگزار کنندگان همایش ها و گردهمایی های بزرگی هستند که با توجه به نیاز خود و برای نمایش جدیدترین محصولانشان از ویترین های ایستاده و یا رومیزی استفاده می کنند. برای اجاره ویترین ایستاده معمولا باید به سراغ مراکز اجاره تجهیزات نمایشگاهی بروید و از آن ها بخواهید تا مناسب ترین ویترین نمایشگاهی را با توجه به نیاز شما و همچنین فضایی که برای قراردادن ویترین در نظر گرفته اید در اختیار شما قرار دهند. از آن جایی که تنوع بالایی از ویترین های نمایشگاهی در بازار وجود دارد در نتیجه بهترین گزینه برای انتخاب ویترین مناسب استفاده از راهنمای اجاره ویترین است. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به صورت مختصر درباره نکات مهمی که هنگام اجاره ویترین نمایشگاهی باید به آن توجه داشته باشیم بحث می کنیم. 

شرایط اجاره ویترین نمایشگاهی - کلاب رنتر

برای اجاره ویترین نمایشگاهی ایستاده بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید

  • اندازه محیط
  • نوع کالایی که در ویترین قرار می گیرد
  • مخاطبان هدف
  • نوع کاربری محیط
  • موضوع رویداد
  • نور
  • صدای محیط

اگر تمامی این عوامل را هنگام انتخاب ویترین در نظر داشته باشیم به سادگی می توانیم مناسب ترین ویترین برای غرفه نمایشگاهی خود را انتخاب نمایید و از همه مهمتر این که برای اجاره تک تک تجهیزات نمایشگاهی می توانیم درخواست خود را در بخش تجهیزات نمایشگاهی کلاب رنتر ثبت کنیم. در ادامه به بررسی نقش تک تک این عوامل در اجاره ویترین ایستاده می پردازیم. 

اندازه محیط

قطعا اندازه محیط و ابعاد فضایی که برای قرار دادن ویترین در نظر داریم در انتخاب ما موثر است. غرفه های نمایشگاهی فضای محدودی را در اختیار شما قرار می دهند. در نتیجه باید برای چیدمان وسایل برنامه ریزی داشته باشید. پیشنهاد ما همکاری با طراحان غرفه است. طراحان غرفه با اصول روان شناسی و رنگ شناسی آشنایی دارند و می توانند چیدمان غرفه شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. پس از مشورت با طراح غرفه شما به خوبی می دانید که برای اجاره ویترین نمایشگاهی باید به سراغ کدام مدل ها بروید. 

نوع کالا

یکی دیگر از فاکتور هایی که هنگام اجاره ویترین نمایشگاهی باید به آن توجه داشته باشیم، نوع محصولی است که می خواهیم در ویترین نمایشگاهی قرار دهیم. ویترین هایی که برای نمایش کالاهای لوکس مورد استفاده قرار می گیرند قطعا با ویترین هایی که برای نمایش زیور آلات مورد استفاده قرار می گیرند متفاوت است. برخی از کالاها نیاز به نگهداری در دمای خاصی دارند و برخی دیگر باید در خلا باشند زیرا اکسیژن باعث آسیب رسیدن به آن ها می شود. به همین جهت نوع کالای مورد نظر در انتخاب ویترین نمایشگاهی برای اجاره بسیار موثر است. 

مخاطب هدف

مخاطب هدف هم باید برای اجاره ویترین نمایشگاهی مد نظر باشد. برای مثال اگر شما قصد برگزاری نمایشگاهی برای کودکان دارید نباید از ویترین هایی با ارتفاع زیاد استفاده نمایید. مثال دیگری از آن نمایشگاه هایی است که برای افرادی با ناتوانی های حرکتی برگزار می شود. این افراد از ویلچر استفاده می کنند و در نتیجه بهترین ویترین برای آن ها ویترین هایی است که سطح قاعده بزرگی دارند و همچنین ارتفاع کوتاهی دارند. 

نوع کاربری محیط

نوع کاربری محیط روی انتخاب شما برای اجاره ویترین ایستاده نمایشگاهی موثر است. نوع کاربری محیط و بازدید کنندگانی که از غرفه شما دیدن می کنند، می تواند روی تصمیم شما برای انتخاب ویترین نمایشگاهی موثر باشد. در بسیاری از موارد لازم است شما ویترین هایی را اجاره کنید که دارای قفل امنیتی و یا سیستم جا به جایی آسان هستند. 

موضوع رویداد

موضوع رویداد از مهمترین فاکتور هایی است که برای اجاره ویترین نمایشگاهی ایستاده باید به آن توجه داشته باشید. شما باید با توجه به موضوع رویداد و حاضرین در نمایشگاه ویترین نمایشگاهی خود را متناسب با این موضوع انتخاب نمایید. 

نور محیط

بدون شک نور محیط یکی از حیاتی ترین فاکتور هایی است که هنگام اجاره ویترین نمایشگاهی باید به آن توجه داشته باشیم. در صورتی که در محیطی پر نور هستید و می خواهید محصولات شما توجه مخاطب را به خود جلب کند بهتر است از ویترین هایی با لامپ های پر نور استفاده نمایید. برای حضور در رویداد هایی که در محیط هایی با نور ملایم برگزار می شوند بهترین گزینه ویترین های ایستاده دارای لامپ هالوژنی است.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ملزومات مراسم و جشن ها

اجاره ملزومات مراسم و جشن ها
اجاره ملزوماتی که برای مراسم و جشن ها استفاده می شود که باعث می شود شما در بر پایی یک مراسم بسیار خاطره انگیز و موفق ظاهر شوید این ملزومات ...

اجاره میز تاچ

اجاره میز تاچ
اجاره میز تاچ و میز های اینتر اکتیو یا تعاملی برای محیط های نمایشگاه و یا شرح در جلسات می تواند سبک متفاوتی از ارائه را برای شما به نمایش بگذارد...