اجاره پایه تشریفات

یکی از مهمترین کاربرد های اجاره پایه تشریفات استفاده برای مراسمات تشریفاتی است. همانطور که از نامش پیدا است پایه تشریفات برای اتصال راه بند و یا تابلو های مخصوص راه بند مورد استفاده قرار می گیرد. پایه تشریفاتی از استیل با آلیاژ های مختلفی ساخته شده است که در رویداد های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از آن جایی که معمولا مراسمات و تشریفاتی در رده های بالا برگزار می شود، کیفیت در اجاره پایه تشریفاتیحساسیت بالایی دارد و باید به سلامت کامل پایه ها حساس بود. 

معیار های کیفیت اجاره پایه تشریفات

از آن جایی که حساسیت پایه های تشریفاتی برای استفاده در مراسمات رسمی بسیار بالا است بایستی چندین فاکتور مهم را در نظر داشته باشیم و در هنگام اجاره پایه تشریفات این موارد را بررسی نماییم. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این فاکتور ها بپردازیم و میزان اهمیت هر یک را در نظر داشته باشیم. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

سلامت پایه

 منظور از سلامت پایه تشریفات این است که پایه بتواند تعادل خود را روی سطح صاف به خوبی حفظ کرده و با ضربه های مختصر و باد تعادلش به هم نخورد. به منظور حفظ تعادل انتهای پایه را با پوشش های مخصوص پر می کنند. این پوشش ها علاوه بر حفظ تعادل پایه از سر خوردگی روی سطوح سرامیکی و لیز هم جلوگیری می کند. از آن جایی که اجاره پایه تشریفات برای قرار گرفتن در هر محیطی مد نظر است باید از این موضوع که پایه تعادل خود را به خوبی حفظ می کند مطمئن باشیم.اجاره پایه تشریفات کلاب رنتر

سطح صیقلی

 پایه تشریفاتی از جنس آلیاژ استیل است و به همین جهت سطح صیقلی و شفافی دارد. کوچکترین خط و خش بر روی پایه می تواند نشان از عدم کیفیت باشد و در بسیاری از موارد این عدم کیفیت موجب افت کیفیت مراسم می شود. از این رو لازم است تا هنگام اجاره پایه تشریفات به دقت تک تک پایه ها را بررسی نمایید و از عدم وجود خط و خش و هرگونه ضایعه ای روی پایه ها اطمینان حاصل کنید. 

شفافیت بدنه

گذشت زمان موجب تیرگی بافت پایه تشریفاتی می شود و معمولا عمر پایه تشریفاتی مراسماتی با حساسیت بالا حداکثر یک ماه است. البته با استفاده از مواد شوینده خاص می توان جلای این پایه را تا یکسال هم نگه داشت. اما پس از آن گذر زمان به خوبی خودش را روی بدنه پایه تشریفاتی نشان می دهد و دیگر برای مراسماتی با حساسیت خیلی بالا مناسب نیست اما برای مراسم هایی که اجاره پایه تشریفات حساسیت خیلی بالایی ندارد همچنان می توان از این پایه ها استفاده کرد. 

قلاب اتصال

به منظور اتصال بند راه بند به پایه تشریفاتی از قلاب هایی استفاده می شود. در اجاره پایه تشریفاتی باید به نوع این اتصال توجه داشته باشیم. پایه های اتصال دو نوع دارند تسمه دار و فنری. مدل تسمه دار ظاهر زیبا تری دارد و برای مراسمات رسمی تر از این قلاب استفاده می شود اما قلاب فنری قابلیت ارتجاعی بیشتری دارد و برای محل هایی که ازدحام جمعیت بالا است گزینه بسیار مناسبی است.  

رنگ بدنه

برای اجاره پایه تشریفاتی باید رنگ بدنه را به دقت بالایی انتخاب نماییم. مراسمات تشریفاتی اصول خاص خودش را دارد و نمی توان در برگزاری آن به صورت سلیقه ای عمل کرد. یکی از این فاکتور های مهم انتخاب رنگ پایه تشریفات است. به طور کلی پایه راه بند در سه رنگ نقره ای، طلایی و کروم در بازار موجود است و هر کدام معنی خاص خود را دارد. در مراسمات تشریفاتی استقبال از راه بند های طلایی و در مراسم بدرقه از راه بند نقره ای استفاده می کنند. به طور کلی قوانین مشخصی برای استفاده از این کالا وجود دارد و باید برای این منظور با کارشناسان این حوزه مشورت نماییم.  

سایر بلاگ های مرتبط

نمایشگاه شهر آفتاب

نمایشگاه شهر آفتاب
شما می توانید تجهیزات مختلف نمایشگاهی را با مناسب ترین قیمت از کلاب رنتر اجاره نمایید. این تجهیزات شامل صندلی ها میز ها وسایل پذیرایی...

ساخت غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه نمایشگاهی
نمایشگاه به محلی گویند که ارائه کنندگان و بازدیدکنندگان می توانند با هم تعامل داشته باشند و یک راه بسیار موثر و ارزان جهت بازاریابی و معرفی برند ...