اجاره چای ساز نمایشگاهی

در صورتی که برای تجهیز غرفه خود به دنبال اجاره چای ساز نمایشگاهی هستید می توانید آن را با تخفیف نمایشگاهی از کلاب رنتر تهیه کنید. 

ویژگی های چای ساز نمایشگاهی

پذیرایی بخش جدایی ناپذیر غرفه های نمایشگاهی است. غرفه داران برای هشت ساعت متوالی در غرفه در حال راهنمایی بازدید کنندگان هستند و نیاز به ریکاوری و استراحتی برای تجدید قوا دارند و چه چیزی بهتر از یک لیوان چای تازه دم می تواند خستگی را از تن بزداید. اما استفاده از شیوه سنتی سماور و یا کتری و قوری برای تهیه چای در غرفه نمایشگاهی غیر ممکن است و به همین جهت اجاره چای ساز در کنار سایر لوازم غرفه ضروری که در بخش اجاره تجهیزات نمایشگاه است میتوانید بررسی کنید.  

با استفاده از چای ساز همواره یک لیوان چای خوش طعم برای نوشیدن پیدا می شود و حتی می توان با استفاده از قهوه های آماده عطر خوش آیند قهوه را احساس کرد. از آن جایی که چای ساز نمایشگاهی در مدل های مختلف طراحی شده است برای اجاره چای ساز باید تعداد افرادی که در هر ساعت در غرفه حضور دارند ( غرفه داران و مهمان ها) را در نظر داشته باشید و با توجه به نیاز خود از چای ساز مناسب استفاده نمایید. 

اجاره چای ساز نمایشگاهی - کلاب رنتر

حجم چای ساز را باید با دو عامل سنجید. حجم قوری و گنجایش کتری چای ساز. از آن جایی که معمولا هدف از اجاره چای ساز نمایشگاهی آماده سازی چای و قهوه به صورت همزمان است بهتر است از چای ساز هایی استفاده کنیم که دارای تنظیمات مختلفی هستند و می توانند آب جوش را برای مدت طولانی تری نگهداری کنند. در واقع در این چای ساز المنت حرارتی که منبع ایجاد گرما در دستگاه است قابلیت تنظیم دما دارد و با انتخاب گزینه گرم نگه داشتن دمای المنت به کمترین حد خود می رسد تا از تبخیر آب تا حد ممکن جلوگیری نماید. 

انواع چای ساز نمایشگاهی

همانطور که پیش از این هم ذکر کردیم مدل های چای ساز نمایشگاهی بسیار متنوع هستند و برند های بسیاری اقدام به تولید چای ساز نمایشگاهی کرده اند. در ادامه به معرفی چند نمونه از معروف ترین چای ساز های نمایشگاهی می پردازیم و آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

چای ساز تیفل  

این چای ساز زیبا با بدنه استیل و ارتفاع 21 سانتی متر ظاهر بسیار جذابی دارد و برای افرادی که به زیبایی ظاهر بسیار اهمیت می دهند انتخاب مناسبی است. قوری این چای ساز از جنس شیشه مقاوم به گرما ساخته شده است و 1 لیتر گنجایش دارد. کتری این دستگاه هم با گنجایش 1.8 لیتر برای تهیه 5 لیوان چای در هر نوبت مناسب است. این چای ساز مصرف برق مناسبی دارد و توان مصرفی آن 1500 وات است و با برق شهری کار می کند.

 اجاره چای ساز تیفل - کلاب رنتراجاره چای ساز با قیمت روزانه 45000 تومان

چای ساز فلر 

فلر یکی از برند هایی است که به صورت تخصصی در تولید چای ساز و قهوه ساز فعالیت دارد و چای ساز های متنوعی را به بازار عرضه کرده است. برای اجاره چای ساز نمایشگاهی مقرون به صرفه و با کیفیت می توانید روی این برند حساب کنید. این چای ساز از یک کتری 2.2 لیتری همراه با قوری یک لیتری که روی کتری قرار می گیرد ساخته شده است. برای گرم کردن و تهیه آب جوش از المنت های حرارتی در انتهای کتری استفاده شده است که دارای پیچ تنظیم دما است که حالت گرم نگه داشتن را در این چای ساز تامین کرده است. 

اجاره چای ساز فلر - کلاب رنتر

سایر بلاگ های مرتبط

کاربرد تلویزیون در تبلیغات نمایشگاه ها

کاربرد تلویزیون در تبلیغات نمایشگاه ها
تلویزیون های شهری داخل سالن و تلویزیون های خانگی در نمایشگاه کاربرد دارد. اجاره تلویزیون شهری با قیمت منا....

نکات مهم در اجاره تجهیزات نمایشگاهی

نکات مهم در اجاره تجهیزات نمایشگاهی
امروزه اجاره کردن کالا مزیت بیشتری نسبت به خرید آن دارد و به عنوان یکی از این مزیت ها می توان به کمتر شدن هزینه ها اشاره کرد