تاریخ برگزاری نمایشگاه صنعت برق

نوزدهمین دوره نمایشگاه صنعت برق کشور 8 تا 12 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر با حضور در نمایشگاه از جدیدترین دستاورد های صنعت برق و الکترونیک بازدید نمایند.

تاریخچه نمایشگاه صنعت برق

در سال 1379 نخستین دوره از نمایشگاه صنعت برق با هدف معرفی دستاورد های الکترونیکی دهه شصت در تهران برگزار گردید. استقبال بازدید کنندگان از این نمایشگاه موجب شد تا این نمایشگاه به رویدادی هر ساله تبدیل شود. در سال های نخست غرفه داران نمایشگاه شرکت های بزرگی بودند که صنعت برق کشور را به صورت انحصاری در اختیار داشتند و هر کدام جدیدترین دستاورد های خود را در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌دادند. اما نمایشگاه صنعت برق فرصتی بود برای شرکت های تازه کاری که در حال رشد در این صنعت پر چالش بودند. کارشناسان برق و الکترونیک با حضور در نمایشگاه با تکنولوژی های جدید آشنا می‌شدند و همچنین با برگزاری نشست هایی در خصوص طرح های پیشنهادی خود برای بهبود صنعت برق با صاحبان سرمایه گفتگو می‌کردند و راهکار های مبتکرانه ای را به این صنعت وارد می‌کردند.

با گذشت چند سال از برگزاری نمایشگاه پای شرکت های خارجی هم به این صنعت باز شد و شرکت هایی از ژاپن، آلمان و کشور های حوزه خلیج فارس دستاورد های خود را در صنعت الکترونیک به نمایش گذاشتند و این آغاز گر همکاری های بزرگی در صنعت برق شد. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.

مشارکت کنندگان نمایشگاه صنعت برق

عمده شرکت کنندگان نمایشگاه صنعت برق شرکت های بزرگ الکتریکی و الکترونیکی هستند که بازیگران اصلی صنعت برق کشور را تشکیل می‌دهند. این شرکت ها با توجه به حوزه فعالیتشان در چندین دسته طبقه بندی می‌شوند. 

  • تولید کنندگان انرژی الکتریکی
  • برق قدرت
  • توزیع و کنترل برق
  • نورپردازی و سیستم های روشنایی
  • انرژی های نو
  • انرژی های تجدید پذیر

شرکت های بسیاری در هر کدام از این حوزه ها فعالیت دارند و صنعت برق را به سمت استفاده از تکنولوژی های روز پیش می‌برند. در حوزه تولید کنندگان انرژی، شرکت های همکار نیروگاه های برق حضور دارند که محصولات مورد نیاز نیروگاه های برق را تامین می‌کنند. در بخش نوآوری این شرکت ها متخصصین برق در حال کار بر روی تکنولوژی های جدید استخراج نیرو هستند تا تحولی در صنعت برق کشور ایجاد نمایند. 

در حوزه برق قدرت با شرکت هایی آشنا می‌شویم که در حوزه برق های فشار قوی و برق های صنعتی در حال فعالیت هستند. مهندسین برق قدرت در واحد تحقیقات این شرکت ها به دنبال استفاده از تکنولوژی های جدید برای بهبود محصولات حوزه برق و قدرت هستند. 

صنعت نورپردازی و روشنایی یکی از شناخته شده ترین حوزه های فعال در صنعت برق هستند که جذاب ترین بخش نمایشگاه صنعت برق را هم به خود اختصاص داده اند. در صنعت نورپردازی ما شاهد بیشترین رشد نسبت به صنایع مشابه بوده ایم. استفاده از تکنولوژی های هوش مصنوعی و پیوند آن با جدیدترین فناوری های صنعت برق محصولات بسیار جذابی را به بازار عرضه کرده است. به همین جهت این بخش از نمایشگاه علاوه بر فعالان صنعت برق برای علاقمندان صنعت ساختمان هم بسیار خوشایند است.

 برای مثال طراحی لامپ های مجهز به سنسور نور و همچنین طراحی سیستم روشنایی برای خانه های هوشمند نمونه‌ی بارز این محصولات است. 

شرکت در نمایشگاه صنعت برق

برای حضور در نمایشگاه صنعت برق می‌توانید از طریق پرتال رسمی سازمان برگزاری نمایشگاه ثبت نام کنید و برای تجهیز غرفه خود می‌توانید از کارشناسان غرفه سازی کلاب رنتر راهنمایی بگیرید

برای اجاره تجهیزات نمایشگاه حتما از سایت ما دیدن فرمایید .ما بهترین تجهیزات را برای شما فراهک کرده ایم.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره یا خرید ملزومات نمایشگاهی

اجاره یا خرید ملزومات نمایشگاهی
در مقایسه اجاره یا خرید ملزومات نمایشگاهی را انجام دهید باید گفت گه هزینه بالایی که خرید تجهیزات و ملزومات نمایشگاهی دارد باعث به وجود آمدن ...

مزیت های استفاده میز و صندلی در غرفه

مزیت های استفاده میز و صندلی در غرفه
برای پذیرایی از مخاطبان خود نیاز به میز و صندلی مناسب دارید که می خواهیم در این مطلب به چند مورد اشاره‌ای داشته باشیم