تاریخ نمایشگاه تلکام

برای مطالعه شرایط اجاره غرفه در نمایشگاه تلکام به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه نمایید. 

نمایشگاه تلکام

نمایشگاه ایران تلکام هر سال اوایل مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می‌شد. اما امسال تنها چند هفته مانده به شروع نمایشگاه و در حالی که شرکت کنندگان نمایشگاه مشغول آماده سازی های پیش از حضور در نمایشگاه بودند، شرکت برگزاری نمایشگاه های تهران اعلام کرد که نمایشگاه تلکام امسال در مهر ماه برگزار نخواهد شد و تاریخ برگزاری نمایشگاه در آینده اعلام خواهد شد. این اتفاق درحالی رخ داده است که چندی پیش وزیر ارتباطات به طور رسمی خبر از پایان کار سرویس های ارزش افزوده را داده بود. شرکت هایی که بخش مهمی از غرفه های نمایشگاهی را به خود اختصاص می‌دادند.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در کلاب رنتر

نمایشگاه تلکام ، نمایشگاه تخصصی صنعت مخابرات است که 19 دوره از آن در محل دائمی نمایشگاه های تهران برپا شده بود و نمایشگاه 98 بیست امین دوره از این نمایشگاه بود که فعلا درباره برگزاری آن اطلاعاتی در دسترس نیست. نمایشگاه تلکام به صورت 4 روزه از7 ام تا 11 ام مهر ماه برگزار می‌شد و ساعت بازدید آن 9 صبح تا 6 بعد از ظهر اعلام می‌شد. 

یکی از مهمترین بخش های نمایشگاه تلکام شرکت های فعال در حوزه اینترنت بود که هر سال سهم مهمی از نمایشگاه را به خود اختصاص داده اند. تعرفه های تخفیف نمایشگاهی بازدید کنندگان را تشویق به بازدید از این بخش نمایشگاه کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه استند هوشمند در کرج

کرایه استند هوشمند در کرج
امروزه در مکان های مختلف نظیر رستوران ها، موزه ها، آژانس های هواپیمایی، هتل ها، آتلیه ها، فروشگاه های زنجیره ای و... به منظور ...

کرایه کانتر

کرایه کانتر
کرایه کانتر را برای نمایشگاه انجام می دهند اما در برخی دکوراسیون ها مانند محل هایی که اطلاعات ثبت می نمایند یا اطلاعات در اختییار مشتریان می گذارند .