نمایشگاه ایران ریتیل درباره چیست؟

نخستین دوره از نمایشگاه ایران ریتیل 9 تا 12 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار خواهد شد. برای آشنایی با روند غرفه سازیدر این نمایشگاه به بخش غرفه سازی مراجعه نمایید. 

آشنایی با نمایشگاه ایران ریتیل

نمایشگاه ایران ریتیل برای اولین بار آبان ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه که به نمایشگاه خرده فروشی هم شناخته می‌شود با محوریت آشنایی با صنعت خرده فروشی در کشور برگزار خواهد شد. از آن جایی که این نمایشگاه برای نخستین بار قرار است برگزار شود نمی‌توان به صورت دقیق درباره تاثیر آن در صنعت صحبت کرد. شرکت کنندگان نمایشگاه ایران ریتیل عمدتا شرکت های فعال در حوزه مد و پوشاک هستند. فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی و همچنین فعالان صنعت سرگرمی هم از دیگر شرکت کنندگان این نمایشگاه هستند. هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی با شرکت های بزرگ حوزه خرده فروشی و همچنین معرفی روش های نوین بازاریابی و برندینگ در حوزه خرده فروشی است. 

صنعت خرده فروشی در کشور های پیشرفته با رشد قابل توجهی روبرو بوده است، اما متاسفانه این صنعت در کشور ما همچنان به صورت سنتی انجام می‌پذیرد و نمایشگاه ایران ریتیل شو گامی مهم در جهت حرکت به سوی مدرنیته به حساب می‌آید. این نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد به طوری که با آغاز نام نویسی برای غرفه شرکت های بسیاری برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند. 

بخش های مهمی که نمایشگاه ایران ریتیل شو را تشکیل می‌دهند، علاوه بر فعالان عرضه مد و پوشاک و خرده فروشان شناخته شده کشور، متخصصان بازاریابی و برندینگ .و مشاورین کسب و کار ها می‎‌باشند. این نمایشگاه در سطح ملی و کشوری برگزار خواهد شد و چشم انداز آن برگزاری بزرگترین نمایشگاه بین المللی خرده فروشی خاور میانه در سال های آینده است. 

این نمایشگاه فرصت خوبی برای آشنایی با برند های شناخته شده حوزه خرده فروشی و همچنین ظرفیت های رشد این صنعت با استفاده از دانش های روز برندینگ و همچنین الگو برداری از نمونه های موفق در کشور های پیشرفته است. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.

تاریخ و محل برگزاری نمایشگاه ایران ریتیل شو

نخستین دوره از نمایشگاه ایران ریتیل شو 9 تا 12 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران واقع در بزرگراه چمران برگزار خواهد شد. علاقمندان  می‌توانند از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر از بخش های مختلف نمایشگاه دیدن فرمایند و از شرایط بازار خرده فروشی ایران مطلع گردند.

نمایشگاه ایران ریتیل شو با همکاری ماهنامه اقتصادی فرهنگی تجارت طلایی برای نخستین بار برگزار خواهد شد. شرکت تجارت طلایی پیش از این سابقه برگزاری چندین دوره و کارگاه آموزشی در حوزه مدیریت مراکز خرید و کسب و کار های نوپا را در کارنامه دارد و این بار با مشارکت سازمان  نمایشگاه های تهران اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است.

نمایشگاه ایران ریتیل شو برای چه افرادی مناسب است؟

ایران ریتیل شو با هدف معرفی فروشگاه های خرده فروشی موفق به ویژه در حوزه مد و پوشاک برگزار شده است و شرکت کنندگان این نمایشگاه عمدتا برند های شناخته شده کشور هستند. این نمایشگاه برای علاقمندان به صنعت مد و فشن فرصت خوبی برای آشنایی با بزرگان کشور و همچنین بررسی جدیدترین محصولات آن ها است. ایران ریتیل شو از رسانه های مجازی برای برند سازی به بهترین شکل ممکن بهره برده است و این موضوع را می‌توان در این نمایشگاه به چشم دید. با نگاهی اجمالی به لیست شرکت کنندگان نمایشگاه ردپای شرکت های بازاریابی دیجیتال را می‌توان یافت که نمایشگاه ایران ریتیل شو را برای دوست داران و فعالان این حوزه خوشایند می‌سازد. 

شرکت های ساختمانی و معماری از شرکت های مهمی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند. این شرکت ها که برند های شناخته شده حوزه ساختمان هستند در این نمایشگاه شرکت دارند و بازدیدکنندگان می‌توانند در این بخش هم حضور موثری داشته باشند. 

اگر قصد شرکت در نمایشگاه را داشتید خوشحال خواهیم شد از بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی ما دیدن فرمایید.

شرکت های تولید کننده نرم افزار های فروشگاهی هم بخش مهمی از نمایشگاه ایران ریتیل شو را تشکیل خواهند داد و از جدیدترین دستاورد های برنامه نویسی خود استفاده خواهند کرد. 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره اسپیس نمایشگاهی در کرج

اجاره اسپیس نمایشگاهی در کرج
در جهانی که شاهد پیشرفت فناوری می باشیم ارتباطات نقش اساسی برای برقراری روابط و ایجاد تماس بین افراد دارد بسیاری از صاحب ...

شرکت در نمایشگاه ها و دغدغه غرفه داران

شرکت در نمایشگاه ها و دغدغه غرفه داران
اجاره تجهیزات نمایشگاهی و مزیت های آن برای غرفه داران