قیمت اجاره چای ساز

یکی از فاکتور های مهم در اجاره چای ساز نمایشگاهی قیمت این کالا است. مدل های متنوعی از چای ساز در بازار وجود دارد و هر کدام ویژگی ها و مشخصات فنی تعریف شده ای دارند و متناسب با آن هزینه اجاره این چای ساز ها هم بازه گسترده ای دارد. در ادامه به معرفی چند مدل چای ساز پر طرفدار و هزینه اجاره آن ها می پردازیم.

چای ساز های نمایشگاهی پر اجاره

اجاره چای ساز فلر مدل TS07 

یکی از محبوب ترین چای ساز نمایشگاهی است که در بسیاری از غرفه های نمایشگاهی به چشم می خورد. این چای ساز از یک قوری شیشه ای مقاوم در برابر حرارت و یک کتری 2 لیتری بزرگ تشکیل شده است. آن چه این چای ساز را نسبت به مدل های دیگر متمایز ساخته است این است که برخلاف بسیاری از چای ساز های موجود در بازار که کتری و قوری در کنار هم قرار دارند در چای ساز فلر کتری بالای قوری قرار می گیرد. البته در جداگانه ای برای کتری ارائه شده است تا بدون نیاز به قوری بتوانید آب جوش را برای مدت طولانی تری گرم نگهدارید. 

از ویژگی های خوب این چای ساز گنجایش بالای کتری و قوری است که موجب شده است این چای ساز در هر نوبت استفاده بتواند تعداد بیشتری لیوان چای تهیه نماید. همچنین چای ساز فلر دارای حالت ویژه گرم نگه داشتن است که دمای المنت را تا حد امکان در پایین ترین حد ممکن نگه می دارد. 

اجاره چای ساز فلر - کلاب رنتر

هزینه اجاره چای ساز فلر روزانه 45000 تومان است . 

اجاره چای ساز تیفل مدل TF-208

چای ساز نمایشگاهی تیفل مدل TF-208 یکی از شناخته شده ترین چای ساز هایی است که در غرفه های نمایشگاهی به چشم می خورد. این چای ساز دارای بدنه مشکی رنگ جذابی است که ظاهر خاصی به غرفه می بخشد. چای ساز تیفل از یک کتری با گنجایش 1.8 لیتر و یک قوری شیشه ای با ظرفیت 1.1 لیتر تشکیل شده است. این کتری دارای المنت های حرارتی جهت گرم کردن است و از تکنولوژی تنظیم دما بهره می برد. 

چای ساز تیفل برای کار با برق شهری ساخته شده است و توان مصرفی آن 1500 وات است. از آن جایی که چای ساز تیفل دارای سه المت حرارتی است به سرعت آب را به نقطه جوش می رساند و برای تهیه چای و قهوه انتخاب مناسبی است. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنیداجاره چای ساز تیفل - کلاب رنتر

هزینه اجاره چای ساز تیفل روزانه 45000 تومان

اجاره چای ساز استونی مدل 9720

اگر به دنبال اجاره چای ساز با کیفیت و مقرون به صرفه هستید چای ساز استونی مدل ST-9720 انتخاب مناسبی است. این چای ساز دارای کتری و قوری از جنس پیرکس نشکن است و گنجایش کتری آن 2 لیتر است. ظرفیت قوری آن 1.2 لیتر است و از چند المنت از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. از ویژگی های مثبت آن می‌توان به امکان گرم نگه داشتن آب جوش و چرخش 360 درجه قوری روی کتری استفاده کرد. 

.اجاره چای ساز استونی - کلاب رنتر

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات نمایشگاه آب و فاضلاب

اجاره تجهیزات نمایشگاه آب و فاضلاب
نمایشگاه آب و فاضلاب میزبان شرکت های فعال در این حوزه است و هر سال با حضور تعداد زیادی از فعالان این حوزه فعالیت خود را آغاز می‌نماید. کلاب رنتر به

تبلت وسیله‌ای کاربردی برای سازمان ها

تبلت وسیله‌ای کاربردی برای سازمان ها
سازمان ها یکی از مراکزی است که استفاده از تبلت بسیار کارآمد است