اجاره راه بند تشریفاتی نمایشگاهی

کاربرد های اجاره راه بند برای ورودی هتل ها، فروشگاه ها، مراکز خرید و نمایشگاه ها است. البته از راه بند تشریفاتی در غرفه های نمایشگاهی و سالن های همایش و کنفرانس هم استفاده می شود. همچنین به منظور برگزاری مراسمات تشریفاتی چون استقبال و بدرقه مهمان و برگزاری فرش قرمز و جشنواره های مردمی اجاره راه بند بسیار رایج است.

اهمیت اجاره راه بند تشریفاتی  

همانطور که در بالا ذکر کردیم راه بند تشریفاتی کاربرد های متعددی دارد و در بسیاری از رویداد ها مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی کاربرد های راه بند تشریفاتی را می توان در دسته های زیر طبقه بندی کرد. 

  • ورودی مراکز خدماتی چون فروشگاه ها و مراکز خرید و پارکینگ های عمومی و اختصاصی 
  • ورودی مراکز رفاهی چون هتل ها ، رستوران ها، تالار های پذیرایی 
  • ورودی مراکز درمانی چون بیمارستان ها و درمانگاه ها
  • ورودی سالن های همایش و نمایشگاه ها 
  • ورودی فرودگاه و ایستگاه قطار
  • داخل سالن های نمایشگاهی 
  • مراسمات فرش قرمز ، کنفرانس خبری و ...

علاوه بر کاربرد هایی که تاکنون نام بردیم در مراسم استقبال های رسمی و مراسمات تشریفاتی هم از راه بند تشریفاتی استفاده می شود. بسیاری از کاربرد هایی که تا کنون از آن ها نام بردیم مانند رویداد های فرهنگی و سیاسی نیاز هایی موقتی و چند روزه هستند. برای چنین مراسم هایی اجاره راه بند تشریفاتی نسبت به خرید آن بسیار به صرفه تر است و به همین جهت وجود مراکزی جهت اجاره راه بند تشریفاتی به یکی از نیاز های خدمات تشریفاتی تبدیل شده است.

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

اجاره راه بند تشریفاتی - کلاب رنتر

 البته نکته ای درباره اجاره راه بند تشریفاتی وجود دارد که باید آن را در نظر داشته باشیم. معمولا برای مراسمات رسمی و تشریفاتی هم از راه بند تشریفاتی استفاده می شود اما در صورتی که این راه بند خط و خش داشته باشد کیفیت کلی مراسم را زیر سوال می برد و به همین جهت بهتر است حساسیت این موضوع را در هنگام اجاره راه بند تشریفاتی در نظر داشته باشیم. 

بند راه بند

طناب متصل کننده پایه های راهبند تشریفاتی در جنس های مختلف و با قطر متفاوتی در بازار وجود دارد. به طور کلی بند راه بند به صورت طبیعی با استفاده از نخ ابریشم و یا مصنوعی با استفاده از پلیمر ساخته می شود. از لحاظ بافت هم بند راه بند تشریفاتی در دو نوع ساده و بافت وجود دارد. تنوع رنگ راه بند تا حدودی محدود است و راه بند تشریفاتی موجود در بازار در رنگ های قرمز، مشکی، زرد و سرمه ای است.  

                                                          برای مشاهده نمونه راه بند تشریفاتی به بخش اجاره راه بند مراجعه نمایید

قلاب راه بند

به منظور اتصال بند راه بند به پایه از قلاب مخصوصی استفاده شده است. از آن جایی که اجاره راه بند تشریفاتی برای استفاده در فضای باز هم بسیار رایج است و حتی می توان گفت که این درخواست اجاره راه بند برای فضای بیرون از درخواست اجاره راه بند برای فضای داخلی کمتر بیشتر است، قلاب راه بند باید از جنس مقاومی ساخته شود تا در برابر رطوبت، آفتاب و همچنین عوامل آب و هوایی مقاوم باشد و آسیب دیدگی آن به حداقل برسد. این قلاب از آلیاژ استیل ساخته شده است که طول عمر بیشتری دارند و به همین دلیل مقاومت آن خوب است.

اجاره قلاب راه بند - کلاب رنتر

پایه راه بند تشریفاتی

پایه های راه بند تشریفاتی از مهمترین بخش های آن است که تاثیر بسیاری در ظاهر کلی مجموعه دارد و باید در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشیم. پایه راه بند تشریفاتی را از جنس آلیاژ استیل می سازند اما درصد آلیاژ برای راه بند هایی که در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد با راه بند هایی که برای فضای بسته طراحی شده اند متفاوت است.  استیل تنوع بالایی دارد که از درصد آلیاژ و همچنین نوع آلیاژ ناشی می شود. 

پایه راه بند تشریفاتی - کلاب رنتر

از دو مدل استیل 304 و 316 برای ساخت پایه راه بند استفاده می شود. از بین این دو مدل آلیاژ استیل 316 به دلیل درصد بالاتر کروم از مقاومت بیشتری در برابر رطوبت برخوردار است. به همین جهت پایه راه بند تشریفاتی مناسب برای فضای بیرون از استیل با آلیاژ 316 ساخته می شود. علاوه بر جنس کلی پایه راهبند، از نظر ساختار کلی پایه ها در دو مدل تسمه دار و بند دار ساخته می شوند. پایه های تسمه دار دارای فنر ثابتی برای اتصال بند ها هستند در صورتی که پایه راه بند های بند دار نیازی به فنر ندارند. البته این پایه ها از نظر شکل ظاهری تفاوت کمی با هم دارند اما به دلیل حساسیت بالای کالاهای تشریفاتی در اجاره راه بند تشریفاتی باید به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید. 

برای اجاره راه بند تشریفاتی، که جزوی از اجاره تجهیزات نمایشگاه است شما می توانید رنگ بند، رنگ پایه و البته طرح های مختلف پایه را انتخاب نمایید و روی هم رفته می توان گفت که در اجاره راه بند تشریفاتی تا 50 مدل مختلف برای اجاره وجود دارد و شما می توانید از بین این مدل ها بهترین نمونه را برای خود انتخاب نمایید. پایه های راه بند تشریفاتی در سه رنگ نقره ای، طلایی و کروم در بازار وجود دارد و سری های بالای راه بند چند نمونه مختلف دارد. 

سایر بلاگ های مرتبط

دستگاه ترجمه همزمان چیست و چگونه کار می‌کند

دستگاه ترجمه همزمان چیست و چگونه کار می‌کند
دستگاه ترجمه همزمان در نمایشگاه های بین المللی کارایی بسیاری دارد. این دستگاه قابلیت ترجمه همزمان دو زبان متفاوت را دارد

چرا اجاره تجهیزات مراسم را پیشنهاد می‌کنیم؟

چرا اجاره تجهیزات مراسم را پیشنهاد می‌کنیم؟
راهنمای برگزاری مراسم - اجاره لوازم مهمانی