الکامپ فرصتی برای شناخته شدن

شرکت در نمایشگاه ها، یکی از راهکارهای شرکت ها و سازمان ها برای معرفی خود به بازار هدفشان است. یکی از نمایشگاه‌ های حوزه کامپیوتر که توانسته در انواع زمینه های تخصصی و غیر تخصصی خود را به شرکت ها و مشتریان و خریداران معرفی کند، نمایشگاه الکامپ است. اگر برای شرکت در این نمایشگاه با کمبود وسایل مواجه هستید، و یا شرکتی شهرستانی هستید که برای فقط چند روز نمایشگاه به تهران سفر کیده اید و امکان خرید کالا را ندارید، نگران نباشید. شما می توانید تمام کارهای اجاره تجهیزات غرفه سازی خود را در کلاب رنتر انجام دهید. اجاره تجهیزات نمایشگاه راهی برای کاهش هزینه و تکمیل وسایل مورد نیاز شما برای غرفه های تان است.

نمایشگاه الکامپ؛ نمایشگاه تکنولوژی و فناوری

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رخداد حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات در کشور است. این نمایشگاه هر ساله تعداد زیادی از شرکتهای داخلی و خارجی را به خود جذب کرده و توانسته با استفاده از بازدید عمومی خریداران راهکارهای فروش محصولات شرکت های کامپیوتری را در حوزه های مختلف بهبود ببخشد. بسیاری از شرکت های حاضر در نمایشگاه، از میان شرکت های غیر تهرانی است و همین مساله باعث شده که غرفه سازی و تهیه لوازم غرفه برای همه آن ها حائز اهمیت باشد.

شرکت های کامپیوتری از نظر محصولات خود، به دو دسته کلی خدمات سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شود. برای مثال تولید نرم افزارهای اتوماسیون اداری، طراحی سایت، تولید آموزش و یا طراحی مدارات و قطعات الکترونیکی و راه اندازی شبکه های درون سازمانی از این دست فعالیت ها هستند.

برای غرفه سازی و راه اندازی یک غرفه نمایشگاهی شما نیاز به وسایل متعددی دارید. وسایل مورد نیاز شما می تواند شامل اجاره یخچال، اجاره آبسردکن، اجاره انواع مبلمان نمایشگاهی، اجاره صندلی، اجاره میز کنفرانس، اجاره انواع ویترین، اجاره انواع استند های نمایشگاهی، اجاره انواع دکوراسیون، اجاره انواع قهوه جوش و اسپرسو ساز، اجاره انواع تلویزیون های ال ای دی، اجاره تلویزیون شهری، اجاره ویدئو پروژکتور، اجاره انواع لپ تاپ و کامپیوتر و اجاره انواع دستگاه ها و وسایل تشریفات و پذیرایی برای ارائه خدمات مناسب با غرفه و نمایشگاه باشد.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

خیلی از شرکت ها امکان خرید وسایل را ندارند. بیشتر شرکت های شهرستانی قادر به حمل و نقل وسایل مورد نیاز خود نیستند. اما شما می توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی تمامی وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید. برای خیلی از شرکت ها که گردش املی و بودجه مناسبی ندارند، خرید وسایل نمایشگاهی که تنها برای سه الی چهار روز برایشان کاربرد دارد، امکان پذیر نیست.

خیلی از شرکت ها نیز به دلیل دوری مسیر تا تهران و محل برگزاری نمایشگاه الکامپ، امکان حمل و نقل وسایل را نداشته و یا حتی ممکن است هزینه حمل و نقل کالا ها، بیشتر از قیمت اجاره وسایل شود. به همین دلیل سمت و سوی این شرکت ها به نوعی است که تمایل بیشتری به اجاره تجهیزات نمایشگاهی دارند. یکی از وسایل مورد نیاز در غرفه های نمایشگاهی، اجاره تلویزیون شهری است.

اجاره تلویزیون شهری

اجاره تلویزیون شهری یکی از راهکارهای نمایش تبلیغات و معرفی شرکت به عموم مخاطبان است. تلویزیون های شهری اندازه های متفاوتی دارند و کاربرد آن ها در نمایش تصویر در فواصل دور است. شما می ‌توانید با اجاره تلویزیون های شهری تمامی تبلیغات دیجیتال خود را بدون هیچ دردسری در آن پخش کنید. این امکان برای شما وجود دارد که تبلیغات خود را به سادگی تغییر داده و یا نمونه محصول خود را در آن معرفی کنید. البته استفاده تلویزیون شهری به این محدود نشده و بسته به درخواست شما می تواند کاربردهای متفاوتی نیز داشته باشد.

اجاره تلویزیون شهری در وب سایت کلاب رنتر امکان پذیر است. ما از ابتدای فعالیت خود به عنوان مرجع اجاره تجهیزات نمایشگاهی توانستیم کلیه وسایل و امکانات مورد نیاز غرفه های شرکتی و سازمانی را در دسته بندی های گوناگونی به آن ها ارائه کنیم. اجاره تلویزیون شهری یکی از این کار ها است و می توانید با پرداخت هزینه روزانه، هفتگی، ماهانه و یا حتی تعداد روز دلخواه خود، تلویزیون را دریافت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

انواع مبلمان نمایشگاهی و کاربرد های آن

انواع مبلمان نمایشگاهی و کاربرد های آن
وسایل ضروری برای زیبایی و جذابیت بیشتر برای غرفه شما

اجاره میز کانتر در مشهد

اجاره میز کانتر در مشهد
اجاره میز کانتر مگنتی و میز کانتر شیشه ای در مشهد. اجاره انواع تجهیزات نمایشگاهی با شرایط عالی