فروش اقساطی PS4

فروش اقساطی PS4 در تبریز

فروش اقساطی PS4 از بخش اجاره به شرط تملیک کنسول بازی در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

پلی استیشن 4 سخت افزار یک کامپیوتر سوپر شارژ شده است تا در عرصه گرافیک بازی ها پیشتازی کند ، ما در اینجا قصد داریم راجب پلی استیشن 4 اسلیم صحبت کنیم.

پلی استیشن 4 اسلیم نسخه کوچک مدل اصلی این کنسول است ، این کنسول بازی مدل تکامل یافته پلی استیشن 4 می باشد، قدرت CPU این سیستم معادل دو برابر CPU پلی استیشن 4 است. سازگاری تکنولوژی پرو با معماری پولاریس ام ای دی به سازندگان اجازه داده است تا به رزولوشن منحصر فردی در دستگاه دست یابند.

مدل اسلیم پلی استیشن 4 تغییرات کمی با مدل اصلی کرده است ، به طور مثال از حساسیت دکمه ها کم شده است و باید کمی سفت فشار داده شود و همینطور پورت های USB جلوی کنسول هم از یکدیگر فاصله گرفته اند.

پلی استیشن 4 اسلیم را نمی توان بدون پایه ایستاده قرار دهید. استند این مدل هم با استند مدل پلی استیشن 4 اصلی تفاوت می کند پشت کنسول نیز نواری قرار دارد که آن را می توان با یک فشار باز کرد و هارد را در جلوی چشمتان ببینید.

در جعبه کنسول هنوز هم یک کابل اچ دی ام ای،یک کابل یو اس بی و یک هدست برای چت کردن وجود دارد که تفاوتی نکرده اند و همان هایی هستند که سونی در جعبه مدل فعلیش قرار داده است.

با توجه به نکاتی که در مورد کنسول بازی بیان شد می توان گفت که این کنسول های بازی بطور فزاینده در حال گسترش هستند و مخاطبان خاص خود را دارند ، شما برای خرید این کنسول های بازی می توانید از قراردادهای اقساطی استفاده کنید.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قرار دادهای اقساطی جهت خرید بازی های کنسول می باشد ، برای انجام سفارشات خود به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی اپل در تبریز

فروش اقساطی گوشی اپل در تبریز
ما در اینجا قصد داریم نسل جدیدی از گوشی های آیفون یعنی آیفون 7 پلاس را معرفی کنیم همانطور که شما نیز شاهد آن هستید در گوشی آیفون ...

خرید اقساطی گوشی اپل در اصفهان

خرید اقساطی گوشی اپل در اصفهان
ما در اینجا قصد داریم به معرفی سیستم عامل IOS شرکت اپل و مقایسه آن با سیستم عامل اندروید بپردازیم در واقع همانطور که شما نیز می دانید ...