فروش اقساطی لوازم خانگی در کرج

فروش اقساطی لوازم خانگی در کرج- قزوین- تهران

فروش اقساطی لوازم خانگی در کرج از بخش اجاره به شرط تملیک لوازم خانگی  در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که می دانید با گسترش فناوری برندهای مختلفی از کالاها وارد بازار شده است که همه این کالاها سعی دارند به نوعی آسایش ما را تامین کنند ، کمپانی ال جی یکی از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی است که سالانه کالاهای جدید خود را وارد بازار می کند ، ما در اینجا قصد داریم به معرفی برخی از تولیدات جدید این کمپانی بپردازیم.

ال جی این روزها از لوازم خانگی خود همچون یخچال،لباسشویی و... پرده برداشت ، در اینجا قصد داریم به معرفی چند برند جدید ال جی بپردازیم.

یخچال چهار درب insta View شامل یک پنل ال سی دی لمسی می باشد که به شما این امکان را می دهد به دنبال دستور پخت ها بگردید و از محتویات داخل یخچال آگاه شوید یا اینکه موزیک گوش دهید، با دو ضربه زدن روی صفحه نمایشگر می توانید از محتویات یخچال آگاه شوید و به نوعی با یخچال صحبت کنید.

ماشین لباسشویی WT1901CK جدید ال جی که درب آن از قسمت فوقانی باز می شود و در کنار خشک کن مجهز به یک لباسشویی ثانویه است، این دستگاه این امکان را برای شما فراهم می آورد که همزمان به صورت مجزا و همزمان در دو لباسشویی لباس بشویید و وجود ارتباط وای فای این امکان را به شما می دهد که لباسشویی و خشک کن را از راه دور کنترل کنید.

جاروبرقی بی سیم مدل VS9601FCBSWدر میان رقبای خود دارای قدرت بالای مکش می باشد و این امکان را به شما می دهد که با یک بار شارژ کردن بیش از یک ساعت از آن استفاده کنید.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع تسهیلات جهت خرید لوازم خانگی ال جی می باشد در صورت هر گونه سوال با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی انواع گوشی با سفته

فروش اقساطی انواع گوشی با سفته
سفته سندی است که براساس آن شخص متعهد می شوند که در مدت زمان معینی بهای پولی را که گرفته پس دهد سفته بخاطر خطر نقل و انتقال ...

خرید اقساطی تلفن و فکس

خرید اقساطی تلفن و فکس
همانطور که می دانید با گسترش فناوری بسیاری از روابط کاری میان سازمان ها و شرکت ها دچار تحول شده است و استفاده از فناوری های جدید...