خرید اقساطی گوشی هوآوی

خرید گوشی Huawei

خرید اقساطی گوشی هوآوی از بخش  گوشی قسطی در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که می دانید با گسترش فناوری و ساخت گوشی های هوشمند شاهد آن هستیم که سالانه کمپانی های بزرگ گوشی هایی با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه می دهند و این باعث افزایش بازار فروش گوشی های هوشمند شده است به گونه ای که امروزه گوشی های هوشمند به بخش جداناپذیر زندگی افراد تبدیل شده است.

ما در اینجا قصد داریم گوشی هوآوی مدل Nova 3e را به شما معرفی کنیم برای طراحی این گوشی از شیشه و فلز استفاده شده است با این تفاوت که برای قاب پشتی این گوشی از شیشه بسیار براق استفاده شده است ، نمایشگر 5.8 اینچی این گوشی با پنل LCD ساخته شده است و فناوری به کار رفته در آن TPL است.

 این گوشی رزولوشن بالایی نسبت به نسل های قبلی خود دارد از ویژگی های دیگر این گوشی مجهز شدن آن به اثر انگشت است ، این فناوری خطوط انگشت شما را با فناوری جدید شناسایی می کند ، پردازنده این گوشی کایرین 659 که به 8 هسته مجهز می باشد ، 4 هسته آن مجهز به فرکانس 2.36 گیگا هرتزی می باشد و 4 هسته دیگر آن کم مصرف می باشد که فرکانس 1.7 گیگاهرتزی دارد.

این دستگاه مجهز به دو دوربین عقب می باشد که یکی 16 مگاپیکسلی و دیگری 2 مگا پیکسلی است ، دوربین سلفی آن نیز به یک سنسور 16 مگا پیکسلی مجهز است و نیز شبکه 4G را پوشش می دهد.

کلاب رنتر سایت معتبر فروش اقساطی لوازم دیجیتال می باشد ، در صورت هرگونه سوال به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مانیتور

خرید اقساطی مانیتور
نمایشگرها یکی از سخت افزارهای موجود در کامپیوتر می باشد و در واقع متدوال ترین دستگاه خروجی در رایانه می باشد که همه کاربران برای ...

فروش اقساطی بدون چک گوشی در تهران

فروش اقساطی بدون چک گوشی در تهران
ما می توانیم بیان کنیم یکی از فن آوری ها و تکنولوژی های بسیار جذاب فن آوری گوشی های هوشمند است که به سرعت در حال پیشرفت است ...