خرید اقساطی تبلت

روش خرید قسطی انواع تبلت

خرید اقساطی تبلت از بخش وسایل دیجیتال در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که برهمگان آشکار است در بین وسایل دیجیتال ، لپ تاپ ،تبلت و گوشی های هوشمند جزء پرطرفدارترین ها می باشند ، گاهی این ابزار دارای خصوصیات مشترکی می باشند که تفاوت آن ها را متوجه نمی شویم.

تبلت ها در واقع گجت هایی می باشند که معمولا برای انجام بسیاری از کارها از جمله کارهای اداری می توان از آن استفاده کرد ، اگر شما از یک تبلت باکیفیت استفاده کنید دیگر نیازی به استفاده از لپ تاپ یا کامپیوترهای رومیزی ندارید.

ما در اینجا قصد داریم تبلت Galaxi Tab A نسخه 4G را به شما معرفی کنیم ، تراشه Extra 7870 این تبلت دارای پردازنده هشت هسته ای Cortex-A53 با پردازشگر گرافیکی Mail-T830 MP2 می باشد این تبلت شامل حافظه داخلی 16 گیگابایت و رم 2 گیگابایت می باشد.

صفحه نمایش 10.1 اینچی این تبلت از نوع IPS با نور زمینه LED  و تراکم 224 پیکسل بر اینچ است، دوربین پشتی آن 8 مگا پیکسلی می باشد و دوربین جلوی آن نیز 2 مگا پیکسل است، ظرفیت باتری آن نیز 7300 میلی آمپر بر ساعت است و شبکه ارتباطی 3G،2G و4G را شامل می شود.

امروزه تبلت ها کاربرد بسیاری دارند بطور مثال از تبلت ها می توان در نمایشگاه ها برای تبادل اطلاعات استفاده کرد به گونه ای که نمی توان بسیاری از غرفه ها را بدون تبلت تصور کرد.

کلاب رنتر ارائه کننده انواع قراردادهای اقساطی جهت خرید تبلت می باشد ، در صورت هرگونه سفارش کالاهای دیجیتال می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.  

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی گوشی

فروش قسطی گوشی
گوشی های هوشمند با سرعت فزاینده در حال تغییر هستند و ما شاهد آن هستیم که کمپانی های بزرگ سالانه نسل های جدیدی از گوشی های خود ...

خرید سیم کارت دائمی همراه اول

خرید سیم کارت دائمی همراه اول
اولین سایز سیم کارت های ارائه شده توسط اپراتورها به صورت 1FF بود که سایز آن تقریبا اندازه کارت اعتباری بانکی بوده است پس از آن ...