اجاره پروژکتور نور در تهران

برای اجاره پروژکتور نور در تهران می توانید از خدمات کلاب رنتر استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی مراکز اجاره پروژکتور نور در تهران بپردازیم. 

مشخصات پروژکتور نور

پروژکتور نور لامپ بزرگی است که برای روشنایی محیط های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع پروژکتور نور از تعداد زیادی لامپ کوچک تشکیل شده است که در کنار هم و روی یک مدار الکترونیکی به صورت سری قرار گرفته اند. منبع تغذیه آن ها  مشترک است و یک کلید اتصال روشنایی همه ی لامپ ها را کنترل می کند.

پروژکتور نور مدل های مختلفی دارد. وقتی برای اجاره پروژکتور نور در تهران به بازار سری می زنید مدل های مختلفی از پروژکتور نور را خواهید دید. مدل های اولیه پروژکتور نور از لامپ های بزرگ و پر نور استفاده می کردند که نور مناسبی داشت اما مصرف برق بسیار بالایی داشتند و معمولا در کنار اجاره پروژکتور نور از موتور برق برای تامین نیروی الکتریکی لازم استفاده می کردند. اما این موضوع با پیدایش لامپ های ال ای دی تغییر کرد. 

پروژکتور نور نسل جدید با لامپ های ال ای دی کار می کند. استفاده از لامپ های ال ای دی مزیت های بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • مصرف کمتر برق
  • تولید گرمای کمتر
  • زمان کوتاه تا رسیدن به بیشترین میزان روشنایی
  • خاموشی سریع 
  • قابل استفاده با برق شهری

شرایط اجاره پروژکتور نور در تهران

برای اجاره پروژکتور نور در تهران می توانید از سایت کلاب رنتر اقدام نمایید. قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده از مزایایی است که اجاره پروژکتور نور از کلاب رنتر به همراه دارد. 

وارد بخش اجاره پروژکتور نور در سایت شوید. تعداد پروژکتور نور و همچنین تعداد روزهایی که به آن نیاز دارید را مشخص نمایید. تاریخ شروع اجاره را هم بایستی مشخص نمایید. سپس با تکمیل اطلاعات اولیه چون نام و شماره تلفن و همچنین آدرس پستی سفارش خود را نهایی نمایید. در زمان مشخص پروژکتور نور با پیک برای شما ارسال خواهد شد.

جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره غرفه برای شب عید

اجاره غرفه برای شب عید
یکی از بهترین موقعیت ها برای اجاره غرفه برای شب عید , نمایشگاه بهاره میباشد . در ادامه اطلاعات کامل تری درباره اجاره غرفه برای شب عید خواهیم داد .

ملاک های انتخاب یک تلویزیون عالی

ملاک های انتخاب یک تلویزیون عالی
برای انتخاب یک تلویزیون مناسب می توانید به مطالعه این مطلب بپردازید