اجاره پروژکتور عکاسی

عکاسان حرفه ای با اجاره پروژکتور عکاسی نور لازم برای عکاسی از سوژه های مختلف را فراهم می کنند. در این مطلب به بررسی شرایط اجاره پروژکتور عکاسی می پردازیم پس با ماه همراه باشید.

اهمیت نور در عکاسی بر کسی پوشیده نیست.همه می دانیم که به اندازه دوربین عکاسی و لنز مناسب، نور هم از مهمترین فاکتور ها در عکاسی است و عکاسان حرفه ای با استفاه از نور مناسب می توانند تصاویری زیبا را ثبت نمایند. همیشه نور طبیعی در دسترس نیست به خصوص که بیشتر عکاسی ها در استودیو های عکاسی انجام می شود به همین جهت عکاسان با اجاره پروژکتور عکاسی و نور های مصنوعی، روشنایی مطلوب برای عکاسی از سوژه را فراهم می کنند.

شدت روشنایی، زاویه تابش و رنگ نور در نتیجه عکاسی موثر است. عکاسان با استفاده از پروژکتور عکاسی و همچنین پرده های مخصوص نور مناسب را برای عکاسی فراهم می کنند. به همین جهت اجاره پروژکتور نور از مهمترین اقداماتی است که برای عکاسی باید انجام شود. 

جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

انواع پروژکتور عکاسی

پروژکتور های عکاسی قدیمی، نمونه ای از پروژکتور های نور بودند که روی پایه متحرکی قرار داشتند که امکان تنظیم ارتفاع نور را به عکاسان می داد. اما این پروژکتور ها مصرف برق بالایی داشتند و گرمای بسیاری تولید می کردند به همین جهت نمی شد به طور مداوم از آن ها استفاده کرد. همچنین این پروژکتور ها برای روشن شدن و رسیدن به شدت روشنایی مناسب باید حداقل 5 دقیقه منتظر می ماندیم. اما با پیدایش لامپ های ال ای دی صنعت نورپردازی عکاسی هم دچار تحولی بزرگ شد و پروژکتور های ال ای دی جایگزین پروژکتور های قدیمی شدند. پروژکتور های ال ای دی گرمای کمتری تولید می کنند، نسبت به پروژکتور های قدیمی سبک تر هستند و در نتیجه برای جا به جایی مداوم مناسب تر است.

اجاره پروژکتور ال ای دی به عکاسان امکان عکاسی مداوم و بدون دردسر را می دهد و مشکل گرمای تولید شده هم به طور کامل برطرف شده است. امکان قرار دادن طلق رنگی برای ایجاد رنگ های مختلف هم وجود دارد و عکاسان می توانند با کمترین هزینه سیستم نور پردازی کاملی اجاره نمایند.

شرایط اجاره پروژکتور عکاسی

پروژکتور های عکاسی هم مانند سایر تجهیزات عکاسی در کلاب رنتر موجود هستند و عکاسان می توانند با صرف کمترین هزینه انواع پروژکتور عکاسی را از کلاب رنتر اجاره نمایند. برای اجاره باید محصول مورد نظر را به سبد سفارش خود اضافه نمایید و با تعیین تاریخ دریافت، پروژکتور عکاسی خود را اجاره نمایید. برای اجاره پروژکتور های عکاسی کارت شناسایی معتبر از شما دریافت می شود. 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره صندلی های شیک با قیمت مناسب

اجاره صندلی های شیک با قیمت مناسب
میز و صندلی های شیک را برای برگزار جشن و مراسم خود می توانید از کلاب رنتر اجاره نمایید با اجاره این صندلی ها هزینه اضافه پرداخت نکنید و از ...

قیمت کرایه میز سوارز

قیمت کرایه میز سوارز
میز سوارز میز های نورانی هستند که زیبایی خاصی را به مراسم می دهند. بخصوص مراسم که در فضاهای تاریک و هنگام شب برگزار می شوند..