اجاره پروژکتور ال ای دی

در صورتی که برای نورپردازی محیط قصد اجاره پروژکتور ال ای دی دارید و به راهنمایی برای انتخاب پروژکتور مناسب نیاز دارید این مطلب را تا انتها دنبال کیند.

قابلیت های پروژکتور ال ای دی

پروژکتور ال ای دی لامپ بزرگی است که از چندین لامپ ال ای دی کوچک در کنار هم تشکیل شده است و قدرت نورپردازی بالایی دارد. از پروژکتور ال ای دی برای تامین روشنایی محیط های مختلف همچون غرفه های نمایشگاهی، سالن های نمایش و همچنین جشنواره های فصلی استفاده می شود. پروژکتور ال ای دی نسبت به مدل های دیگر پروژکتور مصرف برق کمتری دارد و گرمای کمتری تولید می کند به همین جهت طرفداران بسیاری در بین برگزار کنندگان نمایشگاه و جشنواره های مختلف به دست آورده است.

پروژکتور ال ای دی نور را به صورت یکنواخت پخش می کند . تا شعاع سی متر با زاویه 120 درجه را پوشش می دهد و به همین جهت برای روشنایی محیط های باز همچون فضای پارک ها و البته غرفه های نمایشگاهی اجاره پروژکتور ال ای دی انتخاب مناسبی است. این پروژکتور توان مصرفی کمی دارد در مقابل درجه روشنایی آن به 2000 لومیننس می رسد که نشان دهنده کارایی مناسبی است که شما می توانید با اجاره پروژکتور ال ای دی از آن انتظار داشته باشید. 

جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

مشخصات فنی پروژکتور ال ای دی

محبوبیت اجاره پروژکتور ال ای دی به دلیل قابلیت های منحصر به فرد آن است. پروژکتور ال ای دی از کنار هم قرار گرفتن تعداد بسیاری لامپ ال ای دی ساده به وچود آمده است. این لامپ های ال ای دی در قاب فلزی سبکی در کنار هم قرار گرفته اند. در دو طرف اسکلیت پروژکتور آینه های کوچکی برای افزایش نور لامپ ها تعبیه شده است. روی لامپ ها با شیشه های مقاوم در برابر حرارت پوشیده شده است. بدنه پروژکتور دارای قابلیت چرخش 30 درجه ای در تمامی جهات است و همچنین گیره ای در بالای قاب پروژکتور برای نصب در ارتفاع تعبیه شده است. علاوه بر آن پروژکتور دارای پایه برای قرار گرفتن روی زمین است. اجاره پروژکتور ال ای دی - کلاب رنتر

اجاره پروژکتور ال ای دی برای سالن های نمایش هم مناسب است. پروژکتور های ال ای دی برعکس پروژکتور های قدیمی به محض روشن شدن بیشترین نوردهی را خواهند داشت درحالی که در پروژکتور های قدیمی مدتی زمان میبرد تا پروژکتور به بیشتری نوردهی خود برسد. این موضوع هنگام خاموش شدن پروژکتور هم وجود داشت. به همین جهت اجاره پروژکتور ال ای دی برای سالن های نمایش نسبت به پروژکتور های قدیمی بهتر است. پروژکتور های ال ای دی در دو رنگ نور آفتابی و مهتابی در بازار موجود هستند اما از آن جایی که این پروژکتور نسبت به پروژکتور های قدیمی گرمای کمتری تولید می کنند، می توانید با قرار دادن طلق رنگی روی شیشه پروژکتور، نور را با رنگ های مختلفی داشته باشید.

شرایط اجاره پروژکتور ال ای دی در تهران

کلاب رنتر به عنوان سایت برتر اجاره کالا تصمیم، تنوع بالایی از پروژکتور های ال ای دی را برای اجاره در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به بخش تجهیزات نمایشگاهی گزینه اجاره پروژکتور نور را انتخاب نمایید و از بین مدل های مختلف پروژکتور ال ای دی نمونه مناسب را با توجه به کاربردی که از پروژکتور انتظار دارید دریافت نمایید. سفارش های ثبت شده حداکثر ظرف یک روز کاری به مشتریان تحویل داده می شود.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات و وسایل نمایشگاهی

اجاره تجهیزات و وسایل نمایشگاهی
تجهیزات و وسایل نمایشگاهی معمولا از چند دسته کلی خارج نیستند، دسته لوازم و تجهیزات غرفه سازی، تبلیغاتی و پذیرایی البته استفاده از کدام از آن ها ...

اجاره تبلیغات بنری نمایشگاهی

اجاره تبلیغات بنری نمایشگاهی
تبلیغات بنری و بادبانی روشی است که در محیط های مختلف شما برای برند خود انجام می دهید شما می توانید با استفاده از این تبلیغات بهتر و بیشتر دیده شوید