اجاره استند لمسی

آیا می­دانید که اجاره استند لمسی تا چه حد می­تواند رویداد یا همایش شما را حرفه­‌ای جلوه دهد؟ استند لمسی یکی از ابزار­هایی است که در زندگی مدرن ما بسیار کارآمد خواهد بود.


قبلی 1 بعدی

زمانی برای 20 درصد از امکانات این دستگاه نیاز بود که یک نفر استخدام شود و به تمامی مسائل اطلاعاتی مسلط باشد. اما حالا کار این فرد را یک دستگاه انجام می­دهد. آن هم دستگاهی که از کودک 7 ساله تا سالمندان جامعه می­توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

در این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر درباره این  دستگاه فوق­‌العاده صحبت کنیم. اگر قصد دارید به همین زودی­‌ها نمایشگاه، رویداد و یا همایشی را برگزار کنید، ممکن است با خواندن این مقاله نظرتان درباره اجاره استند لمسی عوض شود.

استند لمسی چیست؟

به میز کار­های دیجیتالی امروزی استند لمسی گفته می­شود. این ابزار، کار انتقال اطلاعات را راحت­‌تر کرده و فضایی تعاملی به وجود خواهد آورد.

از استند معمولا در محیط­های جمعی استفاده می­شود و کاربری آن برای عموم مردم طراحی شده است. این سازه هوشمند را می­توانیم محصولی از زندگی مدرن و دیجیتالی بدانیم.

استند در زمان‌­های پیش چیزی مثل کاتالوگ بزرگ یا بروشور در همایش‌ها و مراسم‌ها بود. امروزه کاربری آن تا حد زیادی تغییر کرده و پیشرفت­‌های اساسی داشته است. به نحوی که اگر چنین دستگاهی را در یک مکان عمومی داشته باشیم، کارایی محل مورد نظر بیشتر خواهد شد.

چگونه از استند لمسی استفاده کنیم؟

تهیه آن بر عهده افرادی است که صاحب مکان تجمعات هستند و این افراد می­توانند نسبت به کرایه استند لمسی اقدام کنند. شیوه استفاده از آن نیز بسیار راحت است.

انگار با یک تبلت بسیار بزرگ طرف هستید. این سیستم‌­ها اکثرا از سیستم عامل‌­­های اندروید و ویندوز استفاده می­کنند که آشنای افراد بسیاری است.  

استند لمسی چه کاربرد­هایی دارد؟

در این سیستم می­توان انواع رسانه را مثل ویدیو، صوت و تصویر اجرا کرد و نحوه کنترل آن را نیز به دست کاربر سپرد.

این سیستم در مکان­‌های پررفت­‌وآمد می­تواند جنبه راهنما داشته باشد و از حجم کار کارکنان بخش مورد نظر بکاهد. از آنها می­توان برای سرگرمی در تجمعات مختلف و همایش‌ها استفاده کرد.

صاحبان ملک تجاری می­توانند با خرید یا اجاره استند لمسی نقشه ملک خود را به مراجعه­‌کنندگان نشان دهند. در واقع این خود مراجعه­‌کنندگان هستند که این اطلاعات را دریافت و مشاهده خواهند کرد.

انواع استند لمسی کدام‌اند؟

استند­های لمسی دارای یک صفحه لمس بزرگ هستند که نرم‌­افزار و سیستم عامل بر روی آن اجرا می­شود. این صفحه بزرگ به یک پایه آلومینیومی با استحکام بالا متصل شده تا این دستگاه توانایی حفظ تعادل در حالت ایستاده را داشته باشد.

سه نوع ایستاده، کیوسک و رومیزی انواع اصلی این صفحه لمسی را تشکیل می­دهند. تفاوت کیوسک لمسی با استند در این است که استند صفحه نمایشی عمومی دارد و به شکل ظاهری شبیه یک تلفن همراه ایستاده بزرگ است.

درحالی که کیوسک حالتی افقی دارد و بیشتر به تبلت نزدیک می­باشد. برای اجاره کیوسک لمسی باید فرق آن دو را حتما در نظر بگیرید.

مزایای استفاده و اجاره استند لمسی

خرید یا اجاره استند لمسی چند مزیت مهم برای ما خواهد داشت که در ادامه به شکل مفصل به آن خواهیم پرداخت:

جلب توجه

استند­های لمسی این قابلیت را دارند که توجه افراد زیادی را به خود جلب کنند. جامعه ما هنوز به آن درجه از سایپرپانک بودن نرسیده که چنین تجهیزاتی را عادی بداند. به همین دلیل توجه افراد بسیاری نسبت به آن جلب خواهد شد.

کم کردن مشکلات مراجعه‌­کننده

افرادی که برای کار به سراغ استند می­روند جز کنجکاوی ممکن است مشکلی داشته باشند که به وسیله این دستگاه بتواند حل شود. برای مثال ممکن است بخواهند که بدانند سینما در کدام بخش مجموعه قرار دارد و بهای بلیت آن چقدر است.

خرید یا اجاره نمایشگر لمسی بسیاری از مشکلات مراجعه‌­کنندگان را حل خواهد کرد و دیگر نیاز نیست برای این موضوع نیروی انسانی استخدام شود.

استفاده راحت و آسان

معمولا کمتر پیش می‌­آید که کسی در رابطه با کار این دستگاه‌­ها دچار مشکل اساسی شود. رابط کاربری آنها به شدت ساده طراحی شده و برای دسترسی به هر گزینه­ای تنها چند ضربه نیاز است.

از طرفی سرعت کار با آنها بالاست. یعنی اینکه یک فرد می­تواند در مدت کوتاهی اطلاعات بسیاری را از دستگاه بگیرد. درحالی که اگر می­خواست همان اطلاعات را از نیروی انسانی طلب کند به مراتب باید وقت بیشتری صرف می­کرد.

سرگرمی

در مکان­های عمومی استند می­تواند برای لحظاتی شادی و سرگرمی را به کاربر خود هدیه دهد. بر روی این دستگاه‌­ها می­توان بازی­‌های زیادی اجرا کرد. البته که این بازی­‌ها صرفا برای مشغول کردن کاربر هستند و کیفیت آن‌چنانی هم ندارند.

اما تصور کنید که در یک ایستگاه قطار تا زمانی که مسافرگیری انجام شود بیکار هستید. بازی با یک دستگاه دیجیتالی در این مدت قطعا شما را سر ذوق خواهد آورد.

استند لمسی را در چه مکان­هایی استفاده کنیم؟

مکان­‌هایی که دارای تجمع هستند و نیاز است به شکل مستمر در آن خدمات ارائه شود به این دستگاه نیاز مبرمی دارند. بانک­‌ها، بیمارستان­‌ها ایستگاه‌­های قطار، فرودگاه­‌ها، پایانه­‌های مسافربری و ایستگاه‌­های مترو­ نمونه‌­های از این مکان­‌ها هستند.

اگر چنین دستگاهی برای ادارات دولتی هم تهیه شود مراجعه­‌کنندگان با سرعت بیشتری به نتیجه دلخواه خواهند رسید و وقت کمتری هدر خواهد رفت. البته فروشگاه‌­های بزرگ نیز می­توانند از این امکان برای ارائه بهتر خدمات بهره بگیرند.

نمایشگاه‌­ها، همایش­‌ها و رویداد­های که دائمی نیستند می­توانند راه اجاره استند لمسی را جای خرید پیش بگیرند. باشگاه­‌های ورزشی و موزه­‌ها می­توانند از استند برای انتقال اطلاعات و آموزش تاریخ استفاده کنند.

برای اجاره این مورد می­توانید به بخش تجهیزات نمایشگاهی کلاب رنتر مراجعه کنید.

جمع­‌بندی

اجاره استند لمسی برای افرادی که رویداد­های موقتی دارند پیشنهاد فوق‌­العاده‌­ای است. استفاده از این دستگاه یک سرو گردن رویداد شما را بالاتر خواهد برد و باعث می­شود در دید مراجعه‌­کنندگان بسیار به‌روز و مدرن جلوه کنید.

البته که بخش زیادی از مشکلات آنها نیز به واسطه استفاده از اطلاعات دستگاه برطرف خواهد شد. شما حتی می­توانید سیستم­‌های پیچیده‌­ای مثل فروش بلیت را به دستگاه بسپارید.

بسیاری برای نشان­‌دادن نقشه رویداد یا ساختمان از آن استفاده می­کنند تا مراجعه­‌کنندگان دچار سردرگمی نشوند. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدوارم از مطالب گفته شده بیشترین استفاده را کرده باشید.