اجاره میز کانتر در تهران

در صورتی که قصد اجاره میز کانتر در تهران را دارید با ما همراه باشید تا انواع میز کانتر را با هم بررسی نماییم و مقایسه ای بین قیمت ها داشته باشیم. 

اجاره میز کانتر تک نفره

میز کانتر تک نفره برای هر غرفه ای مناسب است. غرفه های کوچک که با محدودیت فضا روبرو هستند از این میز کانتر به عنوان مرکز غرفه استفاده می کنند و غرفه های بزرگ با اجاره میز کانتر تک نفره برای بخش اطلاعات غرفه نمایشگاهی خود بازدید کنندگان را در مسیر درست بازدید از غرفه راهنمایی می کنند. 

 اجاره میز کانتر تک نفره - کلاب رنتر

اجاره میز کانتر تک نفره - هزینه اجاره روزانه 40000 تومان

جنس بدنه : آلیاژ سبک 

ابعاد: 90*163

جنس رویه: ورق MDF

کاربری: میز اطلاعات ، میز سمپلینگ

اجاره میز کانتر دو نفره

میز کانتر دو نفره برای غرفه هایی با حداقل مساحت 25 متر مربع مناسب  است. معمولا غرفه هایی که تعداد بازدید کننده بالایی دارند از این میز کانتر استفاده می کنند. جنس بدنه میز کانتر دو نفره دقیقا مشابه میز کانتر تک نفره است و تنها تفاوت آن در عرض این میز است. 

 اجاره میز کانتر دو نفره - کلاب رنتر

اجاره میز کانتر دو نفره - هزینه اجاره روزانه 70000 تومان

جنس بدنه: آلیاژ سبک (مگنتی)

ابعاد: 90*210

جنس رویه : ورقه MFD

کاربری: میز سمپلینگ ، میز فنی 

اجاره میز کانتر شیشه ای

میز کانتر شیشه ای در واقع ترکیبی از میز کانتر نمایشگاهی و ویترین شیشه ای است. این میز کانتر برای غرفه هایی که می خواهند محصولات خود را از پشت ویترین نمایش دهند مناسب است. میز کانتر ویترین دار را معمولا در نمایشگاه های طلا و جواهرات و آثار هنری می توانیم بیابیم.

 اجاره میز کانتر شیشه ای - کلاب رنتر

اجاره میز کانتر شیشه ای - هزینه اجاره روزانه 35000 تومان

جنس بدنه: MDF

ابعاد: 90*100

کاربری: میز اطلاعات 

راهنمای اجاره میز کانتر در تهران

تهران به عنوان پایتخت اقتصادی کشور میزبان تعداد زیادی از نمایشگاه های مختلف در طول سال است. به همین جهت هر غرفه داری نیاز دارد تا مراکز اجاره تجهیزات نمایشگاهی در تهران را بشناسد و با نحوه کار آن ها آشنا باشد. بیشتر نمایشگاه های کشور در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود و چندین مرکز اجاره لوازم غرفه در اطراف آن قرار دارد. اما این مراکز انبار محدودی دارند و در روز های نزدیک به نمایشگاه اجاره میز کانتر را با قیمتی نجومی ارائه می کنند. به همین جهت بهتر است از چند روز پیش از شروع نمایشگاه جهت تهیه لوازم غرفه و مهمتر از همه اجاره میز کانتر اقدام کنیم.

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

اما مراجعه حضوری جهت اجاره میز کانتر و به طور کلی تر اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای غرفه دارانی که از شهر های دیگر در نمایشگاه حضور پیدا می کنند به صرفه نیست. به همین جهت پیشنهاد می شود از مراکز اجاره میز کانتر به صورت آنلاین استفاده نمایید. در این بین کلاب رنتر با سال ها تجربه و تنوع بالایی از محصولات توانسته است رضایت مشتریان را کسب نماید و مفتخریم که اعلام کنیم در تمامی نمایشگاه های طول سال به غرفه داران خدمات رسانی داشته ایم. 

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت کرایه صندلی تهران

قیمت کرایه صندلی تهران
صندلی های مجلسی یکی از اصلی ترین لوازمی هستند که در هر جشن و مراسمی استفاده می شوند زیرا به وسیله آن ها است که جا نمایی مهمانان مشخص می شود

نمایشگاه های بین المللی معروف و مهم

نمایشگاه های بین المللی معروف و مهم
برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی از کلاب رنتر کلیک کنید. در این اینجا چند رویداد بزرگ نمایشگاه‌های بین‌المللی جهان را برای شما شرح داده ایم.