اجاره میز کانتر در مشهد

در صورتی که قصد اجاره میز کانتر نمایشگاهی در مشهد را دارید با این مطلب همراه باشید. 

مزیت اجاره میز کانتر در چیست؟

واژه میز کانتر یا میز پیشخوان در ابتدا برای باجه های بانک و پست به کار می رفت. این میز کانتر ها دارای صفحه ای با طول زیاد بودند که برای قرار دادن کاغذ و مدارک مراجعه کنندگان مورد استفاده قرار می گرفت. پس از مدتی از این میز کانتر برای آزمایشگاه ها و سایر اداراتی که مراجعه کنندگان بسیاری داشتند مورد استفاده قرار می گرفت. نخستین بار ایده استفاده از میز کانتر برای غرفه های نمایشگاهی در سال ها پیش شکل گرفت و سپس نمونه هایی از میز کانتر نمایشگاهی به بازار آمد. این محصول جدید با استقبال خوبی از سمت غرفه داران روبرو شد و به تدریج مدل های مختلفی از این میز کانتر به بازار عرضه شد. بازار اجاره میز کانتر نمایشگاهی هم به تدریج خودش را با محصولات جدید به روز کرد. امروز شما می توانید برای اجاره میز کانتر نمایشگاهی در مشهد از جدید ترین و بهترین نمونه های موجود در بازار بهره مند شوید. 

 انواع میز کانتر نمایشگاهی 

میز کانتر نمایشگاهی بسیار متنوع است و شما می توانید متناسب با نیاز خود نسبت به اجاره میز کانتر در مشهد اقدام نمایید. مشهد یکی از مهمترین شهر های اقتصادی کشور است و نمایشگاه های ملی و بین المللی بسیاری به میزبانی این شهر برگزار می شود. در صورتی که شما هم قصد شرکت در نمایشگاه های مشهد را دارید بهتر است ابتدا با انواع لوازم غرفه آشنایی داشته باشید و در بین این لوازم میز کانتر رایج تر است و  بیشتر غرفه های نمایشگاهی اجاره میز کانتر را در لیست لوازم غرفه خود قرار می دهند.

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

اجاره میز کانتر تک نفره در مشهد

میز کانتر تک نفره مگنتی ساده ترین نوع میز کانتر است که در غرفه های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. این میز کانتر دارای کاربرد های بسیاری است و به دلیل وزن سبک و سهولت نصب و جا به جایی در بین غرفه داران بسیار پر طرفدار است. 

اجاره میز کانتر تک نفره - کلاب رنتر

اجاره میز کانتر تک نفره - هزینه اجاره روزانه 40 هزار تومان - تخفیف نمایشگاهی 20 درصد برای سفارش بالای چهار روز

اجاره میز کانتر دو نفره در مشهد

میز کانتر نمایشگاهی دو نفره را می توانید در بسیاری از غرفه های نمایشگاهی بیابید. این میز کانتر دقیقا مشابه میز کانتر تک نفره است و تنها تفاوت آن در عرض میز است. میز کانتر دو نفره فضای مناسبی را در اختیار طراحان قرار می دهد تا طرح های خلاقانه خود را روی آن پیاده نمایند. 

اجاره میز کانتر نمایشگاهی دو نفره - کلاب رنتر

اجاره میز کانتر نمایشگاهی دو نفره - هزینه اجاره روزانه 70 هزار تومان - تخفیف 20 درصد برای سفارش بالای چهار روز

اجاره میز کانتر ویترین دار در مشهد

میز کانتر نمایشگاهی ویترین دار در مشهد بسیار متقاضی دارد و علت آن هم نمایشگاه هایی است که با موضوعات خاص در مشهد برگزار می شود. از شناخته شده ترین این نمایشگاه ها می توان به نمایشگاه جواهرات اشاره کرد. در این نمایشگاه ها نیاز به میز کانتر شیشه ای برای نمایش محصولات از پشت ویترین است. 

اجاره میز کانتر ویترین دار - کلاب رنتراجاره میز کانتر نمایشگاهی ویترین دار - هزینه اجاره روزانه 35 هزار تومان - تخفیف 20 درصد نمایشگاه برای سفارش بالای 4 روز

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در شمال تهران

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در شمال تهران
اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای نمایشگاه های شمال تهران

اجاره غرفه در نمایشگاه شهر آفتاب

اجاره غرفه در نمایشگاه شهر آفتاب
چگونه در نمایشگاه شهر آفتاب غرفه اجاره کنم ؟ هر سال نمایشگاه های مختلفی در شهر آفتاب برگزار میشود .