اجاره میز کانتر در اصفهان

یکی از جذاب ترین بخش های شرکت در نمایشگاه آماده سازی غرفه است. جهت اجاره میز کانتر و سایر تجهیزات نمایشگاهی می توانید درخواست خود را در کلاب رنتر ثبت نمایید و کالای مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. اصفهان پایتخت فرهنگی ایران است و نمایشگاه های بسیاری در این شهر برگزار می شود. به منظور اجاره میز کانتر در اصفهان می توانید از خدمات کلاب رنتر بهره مند شوید.

هزینه اجاره میز کانتر در اصفهان

میز کانتر نمایشگاهی تنوع بالایی دارد و شما می توانید با هر بودجه ای نسبت به اجاره میز کانتر در اصفهان اقدام نمایید. یکی از مهمترین ویژگی های کلاب رنتر که آن را به انتخاب اول اجاره میز کانتر در اصفهان تبدیل کرده است تنوع بالا و انبار جامع این شرکت است. همچنین کیفیت میز کانتر های موجود در کلاب رنتر تضمین شده است و تحویل فوری از شعار های این مجموعه. 

یکی از مهمترین فاکتور هایی که در انتخاب میز کانتر مناسب برای اجاره موثر است مساحت غرفه است. بهتر است برای غرفه های کوچک از اجاره میز کانتر تک نفره استفاده نمایید و علاوه بر آن برای اجاره میز کانتر برای غرفه های بزرگ می توانید روی میز کانتر چند نفره و میز کانتر ویترین دار حساب کنید.

هزینه اجاره انواع میز کانتر به شرح ذیل است

اجاره میز کانتر تک نفره
روزانه 40000 تومان
اجاره میز کانتر دو نفره
روزانه 70000 تومان
اجاره میز کانتر ویترین دار
روزانه 35000 تومان


همچنین شما می توانید با سفارش کالاهای نمایشگاهی برای مدت بالای چهار روز از 20 درصد تخفیف ویژه نمایشگاهی بهره مند شوید. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

راهنمای اجاره میز کانتر در اصفهان

از آن جایی که تعداد تجهیزات نمایشگاهی موجود در انبار لوازم غرفه موجود در اصفهان نسبت به انبار تهران با محدودیت هایی روبرو است بهتر است از چندین روز پیش از شروع نمایشگاه نسبت به اجاره تجهیزات نمایشگاهی و به خصوص اجاره میز کانتر اقدام نمایید. جهت اجاره میز کانتر نمایشگاهی باید درخواست خود را در سایت ثبت نمایید و منتظر دریافت تماس از کارشناسان کلاب رنتر باشید.

پس از تماس آدرس دقیق دریافت کالا و همچنین روز و ساعت دریافت را هماهنگ نمایید و در موعد مقرر منتظر دریافت کالا باشید. هنگام دریافت کالا کارت شناسایی معتبری به عنوان ضمانت از شما دریافت می شود. 

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه لوازم برای نمایشگاه

کرایه لوازم برای نمایشگاه
معمولاً نمایشگاه ها به دلیل فضای رقابتی موجود در آن بسیار مجلل برگزار می شوند. شرکت های مختلف سعی دارند بهترین ارائه را از برند و محصولات خود ...

غرفه سازی نمایشگاه بین المللی تبریز

غرفه سازی نمایشگاه بین المللی تبریز
هر ساله در مرکز نمایشگاهی تبریز نمایشگاه های مختلفی برگزار می شود. هر کدام از این نمایشگاه ها هدف خاصی را.....