اجاره تریبون

اجاره تریبون چوبی

به منظور اجاره تریبون به بخش تجهیزات نمایشگاهی در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

شما می‌توانید با کمترین هزینه میز تریبون، میکروفن و تمامی لوازم مورد نیاز برای برگزاری کنفرانس و همایش را از کلاب رنتر تهیه نمایید. کافی است در صفحه اصلی سایت وارد بخش تجهیزات نمایشگاهی شوید و از همان بخش تجهیزات مورد نیاز خود را به سبد خریدتان اضافه کنید.

شرایط اجاره میز تریبون

شرایط اجاره میز تریبون مانند سایر محصولات کلاب رنتر تنها با ارائه کارت ملی انجام می‌پذیرد. اجاره به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه انجام می‌شود و حداقل مدت اجاره یک روزه است. 

جهت هماهنگی برای اجاره میز تریبون بهتر است از دو روز قبل نسبت به رزرو کالا اقدام نمایید. جهت رزرو می‌توانید از صفحه اجاره تریبون درخواست خود را ثبت کنید و یا با شماره های 220650330-22368641 تماس بگیرید تا همکاران واحد پشتیبانی سفارش شما را در لیست کالاهای رزروی قرار دهند. 

سفارشات در بازه زمانی مشخص شما به آدرس پستی شما ارسال می‌شود و در پایان مدت اجاره در همان محل کالا را از شما تحویل گرفته می‌شود. 

قیمت اجاره میز تریبون

میز تریبون های موجود در سایت متنوع هستند و شما بایستی با توجه به نیاز خود میز تریبون مد نظر خود را اجاره نمایید. 

                                                   برای مشاهده نمونه محصولات و بررسی قیمت ها به صفحه میز تریبون مراجعه نمایید.

چرا باید میز تریبون اجاره کنیم؟ 

امروزه شکل برگزاری مراسم ها و همایش ها با گذشته متفاوت است ، در گذشته برای برگزاری مراسم ها از ابزار و تجهیزات گوناگون استفاده نمی شد اما امروزه برای برگزاری یک همایش یا مراسم مناسب شما باید از تدارکات مختلفی استفاده کنید هر یک از این تجهیزات برای برگزاری یک مراسم ضروری می باشند.

در واقع تریبون به همان میز گفته می شود که در مقابل سخنران قرار دارد کلمه تریبون یک کلمه فرانسوی است که به معنی جایگاه و که ریشه ای رومی داشته است در واقع تریبون در گذشته محل قرار گیری کسی بوده است که در مرجع شورایی برای بررسی موضوعی تشکیل می‌شده و به ایراد سخن در موافقت یا مخالف یک موضوع اشاره می نموده است .  

محل قرار گیری این میز باید به گونه ای باشد که سخنران در آن محل بر تمام حاضرین اشراف داشته باشد در واقع محل قرار گیری تریبون باید جایی باشد که حاضرین بتوانند به راحتی سخنران را ببینند و صدای او را بشنوند.

در کنار میز باید از سیستم های صوتی قوی نظیر بلندگو استفاده کنید این وسایل باید به گونه ای چیده شوند که صدا به تمام حاضرین برسد شما با توجه به فضای سخنرانی و سلیقه خود می توانید از باند های اکتیو و پسیو استفاده کنید.

اجاره تریبون یا محل سخنرانی برای مراسم و همایش هایی مناسب است که در آن ها نفر یا نفراتی اقدام به ایراد سخنرانی می نمایند به همین خاطر از یک میز یا یک جایگاه برای سخنرانی و قرار دادن دستگاه های همراه و همچنین میکروفون جهت پخش صدا نیاز دارد.
اجاره تریبون تریبون را در برخی جا ها با عنوان میز خطابه نیز ذکر می کنند و تفاوت چندانی در عمل این دو وسیله وجود ندارد محل قرارگیری استاد مربی سخنران و مجری است که فرد برای حضور در مقابل جمعیت پشت آن قرار می گیرد ، می توانید برای آن که هزینه خرید تریبون را متحمل نشوید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام به اجاره تریبون نمایید. 

سبک چوبی و اندازه آن به صورتی استاندارد شده است که برای همه افراد قابل استفاده است و می توان از آنها استفاده نمود هم چنین جنس رویه آن به علت چوبی شکل بودن آن می تواند با انواع دکوراسیون همراه و هماهنگ گردد.

کاربرد های میز تریبون

تریبون لازمه برگزاری هر همایش، کارگاه و جلسه ای است. تریبون در واقع میزی است که سخنران پشت آن قرار می گیرد و به صحبت کردن می پردازد. به عبارت دیگر تریبون میز مخصوص سخنرانی است.

تریبون ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع مراسم و جلسه می توان آن ها را تهیه نمود. برخی از انواع تریبون ها عبارتند از: تریبون اداری، تریبون هلالی و تریبون کنفرانسی. تریبون باید به گونه ای باشد که زمانی که سخنران پشت آن قرار می گیرد به تمام حاضرین اشراف داشته باشد و بتواند به راحتی صحبت کند.معمولا روی تریبون ها جایگاهی برای قرار گرفتن میکروفون وجود دارد. و جود این جایگاه بسیار لازم است و کار را برای سخنران راحت می کند.

 تهیه تریبون یکی از بخش های آماده سازی تجهیزات مراسم ها، همایش ها و جلسات است. هرچه کیفیت تجهیزات مراسم بالاتر باشد و از نظم بیشتری برخوردار باشد، کیفیت برگزاری مراسم نیز بالا می رود.

انواع میز تریبون - کلاب رنتر

انواع میز تریبون

با توجه به مدل و جنسی که میزهای تریبون دارند، قیمت آن ها متفاوت است. شما می تواند رنگ و مدل میز تریبون را با توجه به رنگ محیط و دکوراسیون آن انتخاب کنید. قیمت این میزها معمولا بالاست و خرید آن ها برای مراسمی که چند ساعت و یا چند روز در حال برگزاری است، به صرفه نمی باشد.

برای تهیه و آماده سازی مراسم ها و همایش ها اجاره تجهیزات مورد نیاز توصیه می شود. شما می توانید هرآنچه برای برگزاری مراسم های مربوطه نیاز دارید را اجاره کرده و در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

انواع میز تریبون - کلاب رنتر

امروزه برای راحتی برگزار کنندگان و همچنین کاهش هزینه های آنان شرکت ها و سایت های اجاره کالا بسیاری به وجود آمده است. این مجموعه ها تمام تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها را تهیه کرده و برای اجاره در اختیار مشتری قرار می دهند.

مشخصات میز تریبون های کلاب رنتر

کلاب رنتر به عنوان سایت اول اجاره کالا نیاز های مشتریان را به خوبی درک می‌کند و تمام تلاش این مجموعه بر فراهم آوردن نیاز های مشتریان برای اجاره کالا با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا است. میز تریبون های کلاب رنتر در ابعاد و رنگ های متنوعی عرضه شده است. به طور کلی میز های تریبون در دو سایز استاندار تولید شده اند و تنها تفاوت میز های تریبون در شکل ظاهری، رنگ و جنس چوب مورد نظر است. 

میز تریبون های کلاب رنتر دارای محل ویژه ای برای قرار گیری کاغذ های سخنرانی و همچنین پایه نگه دارنده لپ تاپ است. در طراحی این میز ها، محلی برای قرار گیری میکروفن در نظر گرفته شده است. تنوع رنگی و طراحی میز های تریبون موجود در کلاب رنتر، تهیه میز برای هر سالنی را میسر ساخته است. فقط کافی است سری به بخش میز تریبون های سایت بزنید تا از تنوع بالای محصولات مطلع شوید.

برگزاری مراسم با کلاب رنتر

از دیگر خدماتی که کلاب رنتر به برگزار کنندگان همایش ها و مراسمات ارائه می‌دهد، اجاره انواع میکروفن، باند صوتی، میز و صندلی های اداری، آبسرد کن و سایر تجهیزات اداری است. شما می‌توانید هر آنچه برای برگزاری همایشات خود احتیاج دارید را با قیمتی مناسب از کلاب رنتر اجاره کنید.


اجاره میز تریبون - کلاب رنتر

                                                                                            میز تریبون هلالی 

میز تریبون اداری - کلاب رنتر                                                                                            میز تریبون اداری اجاره میز های تریبون - کلاب رنتر                   

                                                                                                      میز تریبون کنفرانسی

برای برگزاری هرچه بهتر مراسمات می‌توانید تمامی تجهیزات مورد نیاز را از کلاب رنتر اجاره کنید. برای برگزاری مراسمی همچون کنفرانس های مطبوعاتی و یا دوره های آموزشی می‌توانید علاوه بر اجاره میز تریبون میکروفن های صوتی، باند و همچنین میز و صندلی های آموزشی و یا صندلی های همایش هم از کلاب رنتر اجاره کنید. همچنین می‌توانید از سایر تجهیزات همچون لپ تاب و تخته های وایت برد معمولی و هوشمند و یا ویدئو پروژکتور و پرده نمایش استفاده کنید. 

حتی می‌توانید از میکروفن های یقه ای و پروژکتور های نور هم استفاده کنید. هرچه برای برگزاری مراسمات اداری و همایش و کنفرانس احتیاج داشته باشید، کلاب رنتر در اختیار شما قرار می‌دهد. 

برای مشاهده سایر محصولات به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره led در تهران

اجاره led در تهران
برای اجاره تلویزیون با قیمت مناسب در تهران میتوانید به سایت کلاب رنتر مراجعه بفرمایید و به سادگی از امکانات این سایت استفاده کنید.

کرایه اسپیس نمایشگاهی در تبریز​

کرایه اسپیس نمایشگاهی در تبریز​
در گذشته نمایشگاه ها به صورت ساده و به منظور فروش کالاها برگزار می شدند اما امروزه با گسترش علم و دانش شاهد این می باشیم که برگزارکنندگان ...