اجاره وسایل نمایشگاهی در شیراز

کرایه وسایل نمایشگاهی در استان فارس

برای اجاره وسایل نمایشگاهی در شیراز به بخش کرایه لوازم نمایشگاهی در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

شیراز از شهرهای قدیمی و بزرگ کشور ما می باشد این شهر سالانه میزبان نمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی می باشد شیراز دارای پتانسیل بالایی برای برگزاری نمایشگاه های گوناگون است. این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی در فصل بهار آب و هوای دلپذیری دارد و بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی در فصل بهار شیراز را مقصد مسافرت های خود در نظر می‌گیرند. شیراز از جمله شهر هایی است که در تاریخ ایران چندین بار به عنوان پایتخت انتخاب شده است و از گدشته مورد توجه پادشاهان بوده است و به همین جهت این شهر سابقه طولانی در شهر سازی دارد و زیر ساخت های آن برای ایجاد شهری مدرن و زیبا بی نظیر است. جمعیت بالا و امکانات فراوان این شهر را مرکزی برای برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی ساخته است. 

 تاریخچه نمایشگاه بین المللی شیراز

نمایشگاه بین المللی شیراز در سال 1374 تاسیس شد. این بنا در زمینی به مساحت 760 هزار متر مربع در شمال غرب شهر زیبای شیراز احداث شده است و با چندین سالن نمایشگاهی یکی از بزرگترین مراکز برگزاری نمایشگاه در کشور است. نزدیکی شیراز به خلیج فارس موقعیت ویژه‌ای را برای نمایشگاه های بین المللی در این مرکز به وجود آورده است و بیشتر نمایشگاه های حوزه نفت و گاز در این مکان برگزار می‌شود. نمایشگاه شیراز با 17000 متر سالن سرپوشیده نمایشگاهی یکی از بزرگترین نمایشگاه های کشور به حساب می‌آید. این نمایشگاه 3000 متر مربع فضای باز و 7000 متر مربع فضای پارکینگ در اختیار غرفه داران و بازدیدکنندگان قرار می‌دهد و خدمات رفاهی همچون پست و حمل بار در فضای نمایشگاه وجود دارد. وجود رستوران و کافه های متعدد و همچنین پوشش اینترنت وای فای در سراسر سالن های نمایشگاهی از جمله امکانات رفاهی است که برای این مرکز نمایشگاهی درنظر گرفته شده است. نمایشگاه شیراز دارای پارک بازی و مرکز کارتینگ است و دوربین های مدار بسته تعبیه شده در مجموعه به ماموران حفاظتی در حفظ امنیت کمک بسیاری می‌کند.

غرفه سازی نمایشگاه شیراز

تاکنون بالغ بر 500 نمایشگاه مختلف در محل دائمی نمایشگاه های شیراز برگزار شده است و بازدید کنندگان بسیاری از کشور های متعدد جهان در این مکان حضور داشته اند. از آن جایی که نمایشگاه شیراز ظرفیت خوبی برای حضور در فضای نمایشگاهی مناسب را در اختیار غرفه داران قرار می‌دهد، غرفه سازی در این نمایشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. برای غرفه سازی نمایشگاهی در شیراز بهتر است با کارشناسان غرفه سازی در این رابطه صحبت کنید و از مشاوره ها و خدمات این شرکت ها برای داشتن غرفه ای ایده‌آل بهره من شوید. نمایشگاه شیراز فرصت خوبی برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی مناسب برای غرفه سازی بهینه است و شما می‌توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی با کیفیت و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا از فرصت چند روزه نمایشگاه بیشترین بهره را داشته باشید.نمایشگاه شیراز

اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای غرفه سازی

برای جذب بیشتر مشتری می توانید از تجهیزاتی استفاده کنید برای مردم جذاب باشد بنابراین می توانید از تجهیزاتی استفاده کنید که جذاب باشد مانند تلویزیون ها ، فرش قرمز ، ... یا از رنگ های متنوع استفاده برای مثال استفاده از رنگ های تیره تر غرفه را جذاب تر می کند یا با استفاده از رنگ های شاد تر و زیاد توجه مشتریان را به خود جذب کنید.

وسایل و تجهیزات زیادی را می توانید برای غرفه خود اجاره کنید که غرفه شما زیبا تر کند. برای مثال :

  • فرش قرمز
  • مبل یا صندلی راحت
  • میز مناسب با محیط و موضوع کاری شما
  • میز کانتر
  • کلمن شیشه‌ای
  • پاپ آپ
  • جاکاتالوگی
  • راه بند
  • و...

می تواند برای شما غرفه‌ای جذاب تر را بسازد که این باعث پیشرفت بزرگی در کسب و کار شما خواهد بود و مشتری های بیشتری می توایند جذب غرفه تان بکنید .

برای تبلیغات نیز روش های گوناگونی وجود دارد که می توانید استفاده کنید البته روش هایی است که اغلب افراد از آن برای جذب مخاطب استفاده می کنند مانند استند های تبلیغاتی ، پاپ آپ ها و البته میز کانتر نمایشگاهی اما شما می توانید متفاوت عمل کنید و در یک حرکت زیرکانه با اجاره تلوزیون شهری کوچک که برای فضا های بسته مانند نمایشگاه ها یا مراسم ها مناسب است جلب توجه کنید .

نکات مهم در غرفه سازی - کلاب رنتر

افراد یا اشخاصی که در نمایشگاه هستند به وسایل یا تجهیزات جدید علاقه نشان می دهند بنابراین شما می توانید با متفاوت جلوه دادن خود آن ها را جذب خود کنید .البته باید در نظر داشت که فقط جذب آن ها کافی نیست و باید مشتری ها را زا نظر کیفیت خدمات راضی نگه داشت پس نیاز به اجاره تجهیزات نمایشگاهی مانند جا کاتالوگی یا میز و صندلی مناسب دارید . با گل آرایی غرفه تان را دوستدار طبیعت نشان دهید و فضای غرفه تان را دگرگون کنید. برای با نشاط تر کردن محیط غرفه  اجاره رقص نور را در نظر داشته باشید . شیراز یکی از شهر هایی است که در مرکز ایران در استان فارس است و یکی از نقاط گرم ایران محسوب می شود برای همین نیز ما اجاره تجهیزات نمایشگاهی مانند کولر یا پنکه را پیشنهاد می کنیم تا گرما کارکنان یا مخاطب ها را اذیت کند.

روش های ارزان برای غرفه سازی

برای غرفه سازی می توانید از روش های پیش پا افتاده استفاده کنید برای مثال یک رول آپ بخرید که هزینه زیادی برای شما خواهد داشت زیرا خرید آن روشی به صرفه نیست بنابراین می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • یک تلویزیون شهری کوچک که برای غرفه و نمایشگاه مناسب است را اجاره کنید. بله درست شنیدید اجاره کنید با اجاره کردن تجهیزات نمایشگاهی از هزینه های اضافی خودداری کنید و با کاهش هزینه ها نیز دیگر فشار زیادی به بودجه شما وارد نخواهد شد و علاوه بر ان می توانید در هر نمایشگاه از یک نوع دیزاین استفاده کنید.
  • برای ساخت غرفه در نمایشگاهی که در شهر شیراز قرار است برگزار شود بهتر است فضای غرفه با عقاید و اعتقادات مردم آن جا همخوانی داشته باشد برای انجام دادن این کار می توانید از گل آرایی استفاده کنید تا غرفه تان فضایی معنوی پیدا کند یا از میز سوارز هایی به رنگ سبز اجاره کنید.
  • در زمینه اجاره تجهیزات نمایشگاهی وسایل زیاد یه وجود دارد که می توانید با آن غرفه خود را به زیبایی هر چه تمام تر بسازید .
  • اجاره باند نیز می تواند کمک شایانی به کسب و کار شما داشته باشد به این صورت که با پخش موزیک یا آهنگی دلنشین می توانید جلب توجه کنید و مخاطبین بیشتری را جذب کنید.
  • برای صحبت با مشتری های خود به مکانم مناسب و راحتی نیاز دارید که آرام تر باشد که بتوان به راحتی ارتباط بر قرار کرد.
  • برای داشتن این چنین مکانی باید تجهیزات مناسب آن را داشت این تجهیزات شامل مبل ، میز ، صندلی ، نوشیدنی ، ... می شود. اما فقط خرید این وسایل به غیر از حمل نقل آن هزینه زیادی را در بر خواهد داشت برای همین اجاره تجهیزات نمایشگاهی یکی از راهکار ها مناسب برای کاهش هزینه ها است.
  • برای این که نمایشگاه ها چند روزی بیشتر طول نمی کشد بهتر است به جای خرید وسایل مورد نیاز را اجاره کنید.

با دقت به نکات گفته شده و اضافه کردن مقداری خلاقیت و موضوع کسب و کارتان می توانید در نمایشگاه ها یک غرفه پر درآمد و بی نظیر داشته باشید.

اهمیت اجاره تجهیزات نمایشگاهی در شیراز 

شیراز به عنوان یکی از کلان شهرهای نمایشگاهی ایران، می تواند برای بسیاری از شرکت ها نقطه شروع کسب و کار و یا سکوی پرتاب برای شرکت های دیگر باشد. با نگاهی به لیست بالا و موارد ذکر شده می توانید حدس بزنید که تعداد وسایلی که باید برای غرفه سازی تهیه کنید، بسیار بالاست. به همین دلیل شما نمی توانید روی خرید این تجهیزات حساب باز کنید. همانطور که متوجه شده اید در خرید وسایلی که ما به عنوان وسایل مورد نیاز نمایشگاه ذکر کرده ایم، هر کدام دارای برند های مختلف، مدل های گوناگون و قیمت های بالاتر از حد بودجه بسیاری از شرکت ها می باشد. خیلی از شرکت های نوپا و با گردش مالی پایین دنبال این هستند که با حضور در نمایشگاه ها کسب و کار خود را رونق ببخشند و در میان بازار کسب و کار و مشاغل خود اعتبار مناسبی را کسب کنند. اما آیا تنها با خرید وسایل میتوان این نیاز را برطرف کرد؟ یقیناً پاسخ به این سوال خیر است شما می توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی هر آنچه که نیاز دارید و لازم است را تهیه کنید، آن هم با قیمتی بسیار کمتر از قیمت خرید آن وسایل. اهمیت اجاره تجهیزات نمایشگاهی در شیراز - کلاب رنتر


یقیناً نمی توانید روی بودجه شرکت فقط برای چند روز نمایشگاه حساب کنید؛ زیرا ممکن است تا قیمت خرید وسایل از بودجه شما نیز بیشتر باشد. اما اجاره تجهیزات نمایشگاه نه تنها به شرکت شما از نظر مالی فشار نمی آورد، بلکه راهی مطمئن و بهینه برای تهیه وسایل مورد نیاز است. وب سایت کلاب رنتر، یکی از شرکت های فعال در زمینه اجاره تجهیزات نمایشگاه و دیگر دسته بندی های موجود است. شما می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر و بررسی تجهیزات نمایشگاهی، هر کدام از وسایلی که نیاز دارید را برای مدت زمان معین اجاره کنید. هزینه ای که شما پرداخت می کنید برای مدت زمان اجاره و به نسبت برند و نوع وسیله است. تمامی خدمات از بسته بندی، حمل و نقل، نصب و راه اندازی و آموزش اولیه کار با دستگاه ها، توسط شرکت انجام شده و هیچ هزینه اضافی بر دوش شما نخواهد بود. برای کسانی که تا به حال تجربه حضور در نمایشگاه ها بین المللی را نداشته اند، گاهاً پیشبرد کارها و برنامه ریزی مشکل خواهد بود. هدف ما از ارائه خدمات اجاره تجهیزات نمایشگاه، بر طرف کردن نیاز شما به تهیه وسایل است. این مسئله کمک می کند تا شما با خیالی آسوده تنها به حضور پررنگ در نمایشگاه فکر کنید.

برای کاهش هزینه های خود و استفاده از وسایل متنوع می توانید اقدام به اجاره این وسایل کنید ، برای اجاره وسایل نمایشگاهی در شیراز می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره جاکاتالوگی نمایشگاهی

اجاره جاکاتالوگی نمایشگاهی
برای ارائه بروشور و تمامی اطلاعات شرکت ها در یک نمایشگاه نیاز به وسیله ای به نام جاکاتالوگی است که سبب ...

تلویزیون نمایشگاهی اجاره ای

تلویزیون نمایشگاهی اجاره ای
امروزه یک تلویزیون همانند قدیم فقط برای دیدن برنامه های تلویزیون استفاده نمیشود. با قرار گرفتن تکنولوژی های پیشرفته در تلویزیون ها ...