اجاره led در تهران

کرایه led در تهران

برای اجاره led در تهران به بخش صوتی تصویری سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.سامسونگ یکی از کمپانی های برتر در ساخت تلویزیون می باشد که با استفاده از فناوری QLED توانسته است. نسل جدید تلویزیون های خود را روانه بازار کند تلوییون های QLED قابلیت پخش تصاویری با کیفیت HDR را دارند ،طول عمر این تلویزیون ها زیاد است و قیمت آن ها نیز نسبت به OLED ها کمتر است در اینجا قصد داریم برخی از تلویزیون های شرکت سامسونگ که با فناوری QLED روانه بازار شده اند را به شما معرفی کنیم.

یکی از این تلویزیون ها مدل QF7 می باشد که کیفیت تصاویرش 4K است و در آن از فناوری QLED استفاده شده است که با ایجاد حجم صد درصدی رنگ ها تصاویر با کیفیتی را به شما ارائه می دهد. به گونه ای که دیگر نیازی به تغییر میزان شدت نور نمی باشد و در زوایای مختلف افت کیفیت تصویر وجود ندارد این تلویزیون خیلی روشن و پرنور نمی باشد.این تلویزیون اسمارت است وسیستم عامل تایزن داد و به راحتی می تواند از طریق وای فای به اینترنت متصل شود.از نظر ظاهری این مدل بسیار نازک می باشد.

تلویزیون QBC نیز از فناوری کوانتوم دات استفاده می کند. این محصول با کنتراست بالا تصاویر با کیفیتی را به شما ارائه می دهد که با استفاده از فناوری QHDR تمام جزئیاتی که در تاریکی پنهان هستند یا در روشنایی به رنگ سفید در می آیند را نشان می دهد.همچنین این تلویزیون ها زاویه دید خوبی دارند این مدل ها صدای فوق العاده ای دارند و به راحتی از طریق بلوتوث به هدفون وصل می شوند.

تلویزیون های MU7350 نیز کیفیت 4K را ارائه می دهند که تجربه ای بی نظیر از وضوح و شفافیت تصویر را ارائه می دهند همچنین این تلویزیون تمام جزئیات را نشان می دهد و جزئیات پنهان را به خوبی نشان می دهد در این تلویزیون از فناوری PurColour استفاده می شود که به شما تجربه مشاهده رنگ های طبیعی را می دهد شما با استفاده از ریموت کنترل می توانید از امکانات تلویزیون استفاده کنید.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد شما با اجاره LED در تهران می توانید از امکانات این تلویزیون ها استفاده کنید در صورت هر گونه سوال با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره پرینتر اچ پی

اجاره پرینتر اچ پی
اجاره انواع پرینتر اچ پی

تجهیز غرفه نمایشگاهی با تجهیزات اجاره ای

تجهیز غرفه نمایشگاهی با تجهیزات اجاره ای
غرفه نمایشگاهی به محیط داخل سالن ها گفته می شود که برای مدتی در اختیار شما هستند شما می توانید آن ها را اجاره نمایید و در آن ها با توجه به چک لیست...