کرایه بلندگو

کرایه باند

برای کرایه بلندگو به بخش تجهیزات صوتی سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.                                                                     از جمله دغدغه دوستاران موسیقی این می باشد که از سیستم های صوتی استفاده کنند که دارای کیفیت صدای بالا باشند به این منظور سعی می کنند از سیستم های صوتی با فناوری بالا استفاده کنند همانطور که می دانید پیشرفت فناری زمینه ساز تحول در بسیاری از حوزه ها می باشد از آن جمله می توان به پیشرفت سیستم های صوتی اشاره کرد به گونه ای که سیستم های صوتی مختلفی وارد بازار می شوند و این انتخاب را برای بسیاری از افراد سخت می کند.

حدود 50 درصد یک صدای خوب در سیستم های صوتی به داشتن بلندگوهای خوب بستگی دارد بلندگو در واقع دستگاهی می باشد که انرژی الکتریکی را به انرژی صوتی تبدیل می کند بلندگوها نزدیک به 100 سال است که اختراع شده اند و در طول این سال ها بلندگوهای مختلفی روانه بازار شده اند اساس کار این بلندگوها به این گونه است که سیم پیچ درون یک میدان مغناطیسی قرار دارد از طرف دیگر به یک مخروط وصل است وقتی که جریان متناوب الکتریکی با فرکانس متغیر درون سیم پیچ جریان پیدا کند این سیم پیچ تشکیل میدان مغناطیسی می دهد به گونه ای که با میدان مغناطیسی آهنربا ایجاد فاز هم نام و غیر هم نام می کند که باعث دفع سیم پیچ یا جذب آن به بالا می شود با حرکت مخروط سیم پیچ متصل به آن نیز حرکت می کند و با حرکت دادن هوای اطراف مخروط ایجاد صدا می کند.

کار اصلی مخروط در بلندگو حرکت دادن هوا می باشد بلندگو از مواد مختلفی همچون کاغذ و الیاف ساخته می شود در این میان شرکت های صاحب سبک به مواد مختلفی اعتقاد دارند البته بسیاری عقیده دارند که همان کاغذ از همه بهتر است.

سیم پیچ درون بلندگو در واقع به نوعی موتور بلندگو است به گونه ای که همه اجزاء براساس آن طراحی می شوند در گذشته عقیده داشتند که برای داشتن یک بلندگوی قوی باید قطر سیم پیچ زیاد باشد اما امروزه عقیده دارند که باید ارتفاع سیم پیچ  بیشتر باشد.

کلاب رنتر یک سایت معتبر اجاره کالا می باشد شما به منظور کرایه بلندگو می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید در صورت هرگونه سوال با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

ویدئو پروژکتور اجاره ای

ویدئو پروژکتور اجاره ای
ویدئو پروژکتور اجاره ای ویدئو پروژکتور اجاره ای می توانید به بخش اجاره ویدیو پروژکتور مراجعه نمایید ویدئو پروژکتور ...

اجاره ویدئو پروژکتور بنکیو

اجاره ویدئو پروژکتور بنکیو
ویدئو پروژکتور ترجمه عبارت projector است ، که در زبان فارسی با اسامی مختلفی مانند دیتا پروژکتور ، ویدئو پروژکتور ، ویدئو پروجکشن ، دیتا شو و ...