اجاره کولر گازی پرتابل

اجاره کولر گازی پرتابل در تهران

برای اجاره کولر گازی پرتابل به بخش تجهیزات سرمایشی در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

این روزها با فرارسیدن تابستان شاهد این می باشیم که میزان استفاده از وسایل سرمایشی افزایش پیدا کرده است در واقع با گرم شدن هوا استفاده از این وسایل بسیار احساس می شود ، شما برای برگزاری مراسم های مختلف در فصل تابستان می توانید از وسایل سرمایشی مختلف به منظور تهویه هوا استفاده کنید ، با توجه به محدود بودن مراسم و جشن ها ما به شما اجاره وسایل سرمایشی را پیشنهاد می کنیم این کار بسیاری از هزینه های شما مربوط به خرید وسایل سرمایشی را کاهش می دهد.

کولر گازی پرتابل یکی از انواع کولر گازی است که قابل حمل می باشد و نیاز به راه اندازی ندارد نام دیگر این کولرها کولرهای متحرک می باشد ، کمپرسور در این کولرها در داخل آن قرار می گیرد و نیاز به کمپرسور جدا وجود ندارد ، در این کولرها دو موتور وجود دارد یکی از موتورها جریان هوای خنک را از قسمت بالایی وارد محیط می کند و دیگری جریان گرم را از قسمت پایین دستگاه خارج می کند در جایی که کولر گازی پرتابل قرار می گیرد به یک دریچه برای خروج هوای گرم نیاز است.

این کولرها نسبت به کولرهای دیگر دارای عملکرد بهتری می باشند ، معمولا از این کولرها می توان در محیط های کوچک مثل سوییت ها و مغازه ها استفاده کرد.

از جمله مزایای این کولرها قابل حمل بودن آن ها می باشد ، این کولرها قابل نصب در بخش های مختلف اعم از دیوارها و پنجره ها می باشند ، از مزایای دیگر این کولرها مجهز بودن به کنترل از راه دور می باشد ، همچنین این کولرها شامل نمایشگر ال سی دی،فیلتر قابل شست و شو و جهت دهی به پرتاپ باد می باشند.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد شما برای اجاره کولر گازی پرتابل می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید در صورت هرگونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره باند و لوازم نورپردازی کرج

اجاره باند و لوازم نورپردازی کرج
برای مشاهده محصولات به بخش اجاره سیستم صوتی و اجاره نور پردازی مراجعه کنید. دستگاه اکو درواقع یک دستگاه چندکاره ...

اجاره صندلی تاشو

اجاره صندلی تاشو
همه ساله در کشور ایران جشن ها و مراسم های مختلفی برگزار می شود ولی در این میان دغدغه بسیاری ...