اجاره میز کانتر نمایشگاهی

از مهمترین تجهیزات نمایشگاهی که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم اجاره میز کانتر نمایشگاهی است. بسیاری از تجهیزات نمایشگاهی کارایی بالایی دارند و در جذب بازدید کننده موثر هستند اما وجود هیچ کدام ضروری نیست. اما در خصوص میز کانتر قضیه متفاوت است. وجود میز کانتر نمایشگاهی در هر عرفه ای ضروری است و نمی توان آن را از لیست اجاره تجهیزات نمایشگاهی حذف کرد. البته خوشبختانه میز کانتر تنوع بسیار بالایی دارد و شما می‌توانید مناسب ترین میز کانتر برای غرفه خود را در بین مدل های مختلف پیدا کنید. 

در ادامه مدل های مختلف میز کانتر را با هم بررسی می کنیم و به کاربرد ها و مزایا و معایب هر کدام می پردازیم

اجاره میز کانتر تک نفره

 میز کانتر های نمایشگاهی در دو مدل تک نفره و چند نفره تولید می شوند. میز کانتر های تک نفره عموما به عنوان میز کانتر تک نفره در غرفه های بزرگ و یا میز کانتر عمومی در غرفه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این میز کانتر دارای عرض 90 و ارتفاع 120 است و در طرح های مختلف تولید شده است. بسیاری از شرکت ها برای حضوری موفق در نمایشگاه میز کانتر های خود را به صورت انحصاری می سازند و لوگوی خود را در آن درج می نمایند. 

میز کانتر تک نفره نقش مهمی در غرفه دارد و عموما افرادی که دارای اطلاعات کاملی درباره کسب و کار هستند در پشت این میز کانتر قرار می گیرند. مراجعه کنندگان به غرفه هم عموما به سراغ کانتر اطلاعاتی می روند و از آن ها راهنمایی می خواهند. در دانش طراحی غرفه در کنار میز کانتر تک نفره حتما باید جاکاتالوگی و همچنین استند مربوط به شرح خدمات قرار بگیرد. 

اجاره میز کانتر تک نفره - کلاب رنتر

میز کانتر تک نفره مگنتی رایج ترین نوع میز کانتر تک نفره است که بنر مربوط به غرفه با استفاده از مگنت در جلوی این کانتر نصب می شود. از مزایای این میز کانتر می توان به وزن سبک و جا به جایی آسان آن اشاره کرد. همچنین این که میز کانتر تک نفره دارای فضایی جهت قرار دادن کیف و وسایل مورد نیاز است. اجاره میز کانتر تک نفره برای غرفه های کوچک و غرفه های خیلی بزرگ مناسب .

اجاره میز کانتر دو نفره

نوع دیگری از میز کانتر های نمایشگاهی که در غرفه های بسیاری به چشم می خورد میز کانتر دو نفره است. این میز کانتر دارای عرض بیشتری نسبت به میز کانتر تک نفره است اما ارتفاع آن تفاوتی با نمونه تک نفره ندارد. از آن جایی که میز کانتر دو نفره فضایی برای نشستن دو نفر پشت کانتر را دارد برای غرفه هایی که مراجعه کنندگان زیادی دارند مناسب است. اما غرفه دارانی که با مشکل فضا در غرفه روبرو هستند باید از این میز کانتر چشم پوشی نمایند. اجاره میز کانتر دو نفره معمولا برای غرفه هایی مناسب است که در راهروی اصلی واقع شده اند و فضای بزرگی در اختیار دارند. 

اجاره میز کانتر دو نفره - کلاب رنتر

اجاره میز کانتر چند نفره

غرفه هایی که تعداد بالایی پرسنل برای میزبانی دارد و تعداد مراجعه کنندگان هم زیاد است به سمت اجاره میز کانتر چند نفر روی می آورند. این نوع میز کانتر دارای عرض نسبتا بزرگی است که برای قرار گرفتن حداقل چهار نفر مناسب است. این میز کانتر  امکان خوبی را در اختیار طراح غرفه قرار می دهد تا طراحی های خاصی را روی بدنه میز کانتر انجام دهد. مسلما اجاره میز کانتر چند نفره برای غرفه های بزرگ مناسب است. برای اجاره میز کانتر چند نفره دست شما برای ایجاد خلاقیت باز است. می توانید از میز کانتر هلالی و یا میز کانتر های ال استفاده نمایید. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

اجاره میز کانتر چند نفره - کلاب رنتر

انواع میز کانتر از نظر جنس

میز کانتر های نمایشگاهی علاوه بر ابعاد از نظر جنس بدنه هم بسیار متنوع هستند. شما می‌توانید میز کانتر هایی از جنس چوب MDF و یا نئوپان را برای غرفه خود اجاره کنید. اجاره میز کانتر شیشه ای و همچنین میز کانتر پلاستیکی هم از گزینه هایی است که برای اجاره میز کانتر پیش روی شما است. علاوه بر آن شما می توانید میز کانتر هایی از جنس فلزات سبک چون آلومینیوم را هم در غرفه های نمایشگاهی بیابید. به تازگی در ساخت میز کانتر نمایشگاهی از فناوری پرینت سه بعدی استفاده می شود. 

اجاره میز کانتر MDF برای غرفه هایی با ظاهر کلاسیک گزینه مناسبی است در  حالی که برای غرفه های دیجیتالی از اجاره میز کانتر آلومینیومی و یا میز کانتر شیشه ای استفاده می شود. بهتر است برای انتخاب جنس میز کانتر اجاره ای با طراحان غرفه مشورت نمایید. 

طراحی میز کانتر نمایشگاهی

میز کانتر های نمایشگاهی نقش مهمی در ظاهر غرفه دارند و به همین جهت طراحان غرفه توجه ویژه ای به آن ها دارند. خلاقیت در طراحی میز غرفه بسیار بالا است و با قدم زدن در سالن نمایشگاه می توانید به گالری هنری میز کانتر ها قدم بگذارید. یکی از شناخته شده ترین طرح های میز کانتر پیاده سازی لوگو و یا نام برند روی بدنه میز کانتر است که البته هنر و خلاقیت بسیاری می خواهد. همچنین بعضی از غرفه های نمایشگاهی از روش های طراحی ویژه ای برای میز کانتر نمایشگاهی استفاده می کنند. برای مثال طرح خاصی را برای میز کانتر در نظر می گیرند و با تلفیق مجسمه سازی و غرفه سازی میز کانتر های خاصی را طراحی می نمایند. 

البته طراحی میز کانتر نمایشگاهی به بودجه بسیاری احتیاج دارد و غرفه های شرکت های معتبر از عهده این مخارج بر می آیند.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه استند هوشمند

کرایه استند هوشمند
آیا تا به حال این سوال در ذهن شما مطرح شده است که بهترین فناوری لمسی برای هر کسب و کار چیست؟!...

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

اجاره تجهیزات نمایشگاهی
نقش تجهیزات نمایشگاهی در غرفه سازی برای آرایش غرفه بسیار حائز اهمیت است شما با استفاده از تجهیزات نمای