تقویم نمایشگاهی برج میلاد 96 و 97

تقویم نمایشگاهی برج میلاد

برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه کنید.

تقویم نمایشگاهی برج میلاد 96 و 97

همه ساله نمایشگاه های مختلف و متنوعی در سطح شهر تهران برگزار می شود و فرصتی را برای کسب و کارها و علاقه مندان به محصولات و خدمات نوین فراهم می کند تا با حضور در چنین فضاهایی اطلاعات روز خود را بالا برده و همچنین بتوانند از محصولات جدید و مورد علاقه خود بهره مند گردند. شرکت در نمایشگاه ها هم برای تولید کنندگان و هم برای مصرف کنندگان ضرورت دارد. از این روست که اطلاع از زمان و مکان نمایشگاه ها اهمیت پیدا می کند. 

سالن نمایشگاه برج میلاد

برج میلاد تهران که یکی از مشهور ترین بناهای ساخته شده در ایران است نیز همه ساله میزبان نمایشگاه های مختلف در عرصه های گوناگون است و پای بسیاری از علاقه مندان را به سوی خود می کشاند. امکانات و مکان هایی مانند رستوران، کافی شاپ ، مراکز خرید ، مرکز همایش ، مراکز تفریحی و ... برج میلاد را به مکانی مطلوب برای برپایی چنین رویدادهایی بدل کرده است. نمایشگاه برج میلاد به آدرس : بزرگراه همت غرب به شرق – خروجی شیخ فضل الله جنوب – مسیر اختصاصی برج میلاد شماره تماس برای اطلاع از تاریخ نمایشگاه ها : 021-8585

سالن نمایشگاه های برج میلاد

ویژگی های سالن نمایشگاه میلاد

سالن نمایشگاهی برج میلاد یکی از بهترین سالن های نمایشگاهی کشور است که در فضایی به وسعت 10000 متر مربع ساخته شده است. این مرکز نمایشگاهی دارای 5800 متر مربع سالن سرپوشیده و نزدیک به 4000 متر فضای باز است که می‌تواند بیش از 300 غرفه نمایشگاهی را در خود جای دهد. امکانات ویژه و منحصر به فرد این نمایشگاه آن را به مکانی خاص برای برگزاری نمایشگاه تبدیل کرده است. دسترسی مناسب از اتوبان های اصلی شهر و نزدیکی به فرودگاه های تهران از نظر موقعیت جغرافیایی برج میلاد را به انتخاب مناسبی برای برگزاری نمایشگاه های بین المللی تبدیل کرده است. 

سالن های نمایشگاهی برج میلاد دارای سیستم گرمایشی و سرمایش منطبق بر استاندار های بین المللی نمایشگاهی است و نورپردازی آن دارای تاییدیه HSE است. تهویه مطبوع و امکانات رفاهی جانبی برج میلاد را یکی از بهترین نمایشگاه های تهران ساخته است. 

سازه برج میلاد

برج میلاد یک سازه بلند است که به عنوان برجی چند منظوره در غرب تهران ساخته شده است. این برج 1720 متری که پس از ساختمان آزادی دومین نماد شهری تهران محسوب می‌شود از سال 1380 به بهر برداری رسیده است و به عنوان بلندترین دکل مخابراتی کشور و خاور میانه شناخته می‌شود. این برج که کلنگ آن از سال 1376 بر زمین زده شد پس از چهار سال کار مداوم به بهره برداری رسید و اکنون از هر نقطه ای از غرب تهران این برج به چشم می‌خورد. برج میلاد در ابتدا کاربری مخابراتی داشت و در های آن در سال 1378 بر روی عموم مردم گشوده شد. اکنون مجموعه برج میلاد با تعدادی فود کورت ، رستوران گردان، سالن همایش، سالن نمایشگاهی و موزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری تهران به شمار می‌رود. 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره غرفه در نمایشگاه شهر آفتاب

اجاره غرفه در نمایشگاه شهر آفتاب
چگونه در نمایشگاه شهر آفتاب غرفه اجاره کنم ؟ هر سال نمایشگاه های مختلفی در شهر آفتاب برگزار میشود .

اجاره تخته وایت برد درتهران

اجاره تخته وایت برد درتهران
اجاره تخته وایت برد و بلک بود و تمامی تجهیزات آموزشی در کلاب رنتر به عنوان محصولات پر طرفداری است که کیفیت مناسب و قیمت خوبی دارد