اجاره میز کانتر

اجاره میز اطلاعات

اجاره میز کانتر را می توانید از کلاب رنتر سایت اجاره کالا تهیه نمایید و با مراجعه به قسمت لوازم نمایشگاهی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

میز اطلاعات و میز کانتر محصولی جذاب و پرکاربرد است که در غرفه های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد، شما می توانید برای بازدید از محصولات به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

میز اطلاعات یا پیشخوان رکن اصلی غرفه های نمایشگاهی اند که برای ارائه اطلاعات در مورد کالا و خدمات استفاده می شود و تفاوت اصلی آن با میزهای معمولی قابلیت نصب بنر های چاپی و قابل حمل بودن آن ها می باشد.

میز کانتر چیست؟

میز کانتر یک محصول فوق العاده است که با اهداف تبلیغاتی طراحی و ساخته شده است و دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیار زیادی است که باعث می شود تا بسیاری از افراد برای کارهای مختلف تبلیغاتی اقدام به اجاره میز کانتر کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های میز کانتر این است که شرایط بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با مشتریان و مراجعه کنندگان خود ارتباط برقرار کنید و علاوه بر این می توانید به بهترین شکل ممکن محصولات و خدمات خود را نیز به مشتریان نمایش دهید.

نکته دیگری که در خصوص میز کانتر وجود دارد و باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به اجاره میز کانتر باشند این است که این محصول به صورت قفسه ای نیز طراحی و ساخته می شود که با  کمک آن می توانید به راحتی بروشورها و پرونده های مختلف خود را نگهداری کنید و در صورت نیاز خیلی سریع و به راحتی هر چه تمام به آن ها دسترسی داشته باشید. میز کانتر سمپلی یکی از محبوب ترین انواع میزهای کانتر است که با نام میز کانتر تاج دار نیز شناخته می شود که علاوه بر زیبایی فوق العاده بسیار کاربردی است.

اجاره میز کانتر - کلاب رنتر

میز اطلاعات نمایشگاهی یک محصول کاربردی در عین حال ساده است که برای ارائه اطلاعات نقش بسیار مهمی را دارد و تاثیر بسیار زیادی را در جذب مخاطب دارد.

 میز اطلاعات نمایشگاهی از جنس MDF با روکش PVC و به صورت یک ساختار ساده تولید می شود که این صفحات MDF نقش تکیه گاه را برای میز اجرا می کند.

اطلاعات هر شرکت به صورت چاپی و از جنس فلکسی بر روی آن قرار می گیرد و با استفاده از مگنت، طرح چاپی به راحتی بر روی آن قابل نصب است.

در پایین این میز ها محفظه هایی جهت قرار دادن کاتالوگ و بروشور نیز  وجود دارد.

از این محصول در نمایشگاه ها، سالن ها و فرودگاه ها استفاده می شود و اصلی ترین کاربرد آن جهت پاسخ گویی به مراجعین و همچنین سمپلینگ می باشد.

البته از میز اطلاعات در کنفرانس ها برای قرار دادن لپ تاپ و یا ال سی دی نیز استفاده می شود.

میز اطلاعات محصولی زیبا و پر کاربرد است که می توانید با استفاده از این محصول غرفه های نمایشگاهی خود را برای هرچه بهتر دیده شدن آماده کنید.

چند نکته مهم در خصوص میز کانتر

امروزه در موارد مختلفی از میز کانتر استفاده می شود که همین موضوع نیز باعث شده است تا در سال های اخیر اجاره میز کانتر به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در حال حاضر از میز کانتر در موارد مختلفی همچون هتل ها، شرکت های خصوصی و دولتی و حتی برای نگهبانی نیز از این میزها استفاده می شود و در واقع می توان آن را جزو بهترین روش ها برای برقراری ارتباط بین کارفرما و ارباب رجوع دانست.

نکته بسیار مهم در خصوص این میزها این است که این میزها دارای دو کاربرد مختلف هستند، کاربرد اول ارتباط بین کارفرما و ارباب رجوع است و کاربرد دوم میزهای کانتر نیز برای موارد تبلیغاتی است که به خوبی از این میزها برای تبلیغ محصولات و یا خدمات مختلف استفاده می شود.

انواع میز کانتر - کلاب رنتر

در صورتی که شما نیز جزو افرادی هستید که به منظور اهداف تبلیغاتی قصد اجاره میز کانتر را دارید باید چند نکته را در حین استفاده از این محصول در نظر داشته باشید، اول آن که برای ارتباط بهتر با مشتریان سعی کنید ظاهری آراسته داشته باشید و بتوانید به خوبی با مشتریان ارتباط برقرار کنید ولی مهم ترین نکته برای استفاده از این میزها این است که باید سعی کنید به خوبی با محصولاتی که قصد فروش آن ها را دارید آشنا باشید و بتوانید به خوبی اطلاعات کاملی را در اختیار مشتری قرار دهید. نکته بسیار مهم دیگر نیز این است که سعی کنید همواره مقداری فضای خالی بر روی این میزها باقی بگذارید تا جلوه زیباتری به خود بگیرد.

اجاره میز کانتر ویترین دار - کلاب رنتر

برای اجاره میز کانتر چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؟

نکته اول این است که میز کانتری که قصد اجاره آن را دارید باید از لحاظ استقامت دارای کیفیت مناسبی باشد تا بتواند نیازهای شما را برطرف کند، علاوه بر این شما باید در حین انتخاب میز کانتر حتما به اندازه آن و همینطور اندازه غرفه یا هر محل دیگری که قصد استفاده از این میزها در آن را دارید را در نظر داشته باشید و با توجه به این اندازه ها اقدام به اجاره میزهای کانتر کنید، نکته بسیار مهم دیگر این است که حتما سعی کنید از بک گراند های خوبی برای کارهای تبلیغاتی خود استفاده کنید و حتما میز کانتری را اجاره کنید که بتوانید بر روی آن طرح های تبلیغاتی مد نظر خود را پیاده سازی کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویلچر لگن دار

اجاره ویلچر لگن دار
اجاره ویلچر لگن دار برای افرادی که عارضه حرکتی دارند انتخاب مناسبی است و این افراد می‌توانند از این ویلچر برای سرویس بهداشتی استفاده نمایند

اجاره ویترین گردان در تهران

اجاره ویترین گردان در تهران
اجاره انواع ویترین های گردان و ویترین های ثابت نمایشگاهی در تهران