اجاره لپ تاپ برای نمایشگاه

اجاره انواع لپ تاپ برای نمایشگاه

جهت اجاره لپ تاب به بخش تجهیزات نمایشگاهی مراجعه کنید.

کامپیوترهای همراه (لپ تاپ) در سالهای اخیر بخش اعظم  بازار کامپیوتر را به خود اختصاص داده است.

هنگامی که قصد خرید لپ تاپ را دارید باید به ویژیگی ها ، مشخصات فنی و نام تجاری آن توجه کنید.

بعضی از ویژیگی ها که باید در خرید لپ تاب مورد بررسی قرار بگیرند در زیر مورد بررسی قرار گرفته است:

پنل نمایشگر:امروزه نمایشگر‌ها در لپ‌تاپ از دو نوع پنل IPS و TN استفاده می‌کنند. پنل‌های TN به دلیل قیمت مناسب بیشتر در لپ‌ تاپ‌های میان رده و ارزان استفاده می‌شوند که مهم‌ترین نقطه ضعف این پنل‌ها زاویه دید ضعیف نمایشگر است.

روشنایی: میزان روشنایی و درخشندگی نمایشگر که با واحد Nit سنجیده می‌شود، یک عدد مهم در تعیین میزان نور نمایشگر است که در برخی لپ تاب ها تا  400 هم میرسد. هرچه این عدد بیشتر باشد سطح روشنایی بیشتر می شود.

پردازنده (cpu): مهم‌ ترین قسمت در مشخصات سخت‌افزار دستگاه، پردازنده یا مغز سیستم است که وظیفه آن پردازش داده ها می باشد.

Intel و AMD تولید تمام پردازنده‌های لپ‌تاپ‌‌ها را برعهده دارند.

پردازنده اینتل Core از ۳ مدل  Core i5،Core i3 و Core i7 تشکیل شده است. هرچه تعداد هسته های سیستم زیادتر باشد سرعت پردازش سیستم بالاتر می رود.

رم (ram) : محل ذخیره‌سازی داده‌های موقت و برنامه‌های باز شده می باشد. حداکثر رم 8 گیگ می باشند. و خوشبختانه قابل ارتقا می باشد.

گرافیک:گرافیک هم یکی از اساسی ترین بخش های سخت افزار لپ تاپ است. کارت‌های گرافیکی سری جیفورس توسط NVIDIA و کارت‌های رادئون توسط شرکت AMD برای لپ‌تاپ‌ها تولید شده‌اند.

هارددیسک : برای ذخیره‌سازی داده‌ها و اطلاعات کاربر از انواع هارددیسک‌های معمولی HDD و درایوهای SSD استفاده می‌شود. HDD‌ ها که چندین سال است در لپ‌تاپ‌‌ها  مورد استفاده قرار می‌گیرند نسبتا ارزان هستند و در ظرفیت‌های متفاوتی چون ۵۰۰، ۷۵۰ گیگابایت و همچنین یک ترابایت وجود دارند، در مقابل SSD  سرعتش بیشتر می باشد.

کلاب رنتر تاکنون توانسته است که رضایت مشتریان خود را به عنوان سایت مرجع اجاره کالا کسب کند . جهت مشاوره با کارشناسان ما و اجاره محصولات با کیفیت به سایت ما مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه تلویزیون بزرگ برای نمایشگاه

کرایه تلویزیون بزرگ برای نمایشگاه
در گذشته نمایشگاه ها به شکل ساده بودند به گونه ای که جهت برگزاری نمایشگاه از چند غرفه و وسایل محدود استفاده می شد. امروزه با توجه به پیشرفت فناوری

نگاهی به تاریخچه لپ تاب

نگاهی به تاریخچه لپ تاب
با هم به بررسی تاریخچه این دستگاه های دیجیتال محبوب می‌پردازیم