کرایه تلویزیون در کرج

اجاره تلویزیون های سامسونگ

با مراجعه به قسمت لوازم صوتی و تصویری در سایت کلاب رنتر می توانید از محصولات ما دیدن فرمایید.

با پیشرفت تکنولوژی شرکت های سازنده تلویزیون نیز تغیرات زیادی را به خود دیده اند. از تلویزیون های ترانزیستوری و لامپی گذشته و به مدل های جدید LED و LCD رسیده اند.

کمپانی سامسونگ بیشتر از 10 سال متوالی پرفروش ترین برند تلویزیون در جهان بوده است و این به دلیل کیفیت بالای محصولات این شرکت است. سامسونگ توانسته با تولید پیشرفته ترین تلویزیون های روز دنیا از رقبای خود پیشی بگیرد و جدید ترین تکنولوژی موجود در بازار، تلویزیون های SUHD شرکت سامسونگ است.

جدیدترین محصولات سامسونگ از نوع SUHD می باشد که با استفاده از تکنولوژی دوست دار محیط زیست Quantum Dot توانسته انقلابی در نمایش واقعی تصاویر به وجود آورد. این تلویزیون ها جزئیاتی استثنایی را با وضوحی خیره کننده به بیننده ارائه می دهند.

تلویزیون SUHD سامسونگ با بهره گیری از اسمارت هاب (کنترل تلویزیون سامسونگ) ، امکان دسترسی سریع به تلویزیون زنده، بازی و پخش آنلاین فیلم ها را فراهم آورده است.

صفحه نمایش استفاده شده در جدیدترین مدل ها از نوع صفحه های منحنی است که باعث می شود چشم ها کمتر خسته شوند تا بتوانید از دیدن فیلم ها نهایت لذت را ببرید.

جدیدترین مدل معرفی شده تلویزیون SUHD هوشمند 88 اینچ با کیفیت 4K، مدل KS10000 سامسونگ است.

این تلویزیون با HD1000 نهایت روشنایی را به شما نشان خواهد داد و از طرفی در تاریک ترین صحنه ها نیز می توانید ریزترین جزئیات تصویر را مشاهده کنید.

رنگ پردازی تلویزیون های SUHD از تلویزیون های معمولی سامسونگ 64 برابر بیشتر است.

پردازشگر به کار رفته در این تلویزیون محتواهای غیرSUHD را تجزیه و تحلیل میکنند تا بتواند آنها را تا حد ممکن به کیفیت اصلی نزدیک کند.

این تلویزیون دارای ویژگی (Precision Black Pro) است که این امکان را فراهم آورده تا رنگ های سیاه غنی و همچنین رنگ های سفید زنده را با کنتراست بالا نمایش دهد. ضمنا این محصول می تواند نور تمامی ال ای دی ها را کاهش دهد. این تلویزیون تصاویر را به صورت 4K نمایش میدهد که 4 باربر کیفیت تلویزیون های FullHD می باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر محصولات باکیفیت را با قیمتی ارزان اجاره نمایید و با تماس با کارشناسان ما از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تلویزیون led نمایشگاهی

اجاره تلویزیون led نمایشگاهی
برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تلویزیون مراجعه کنید. برند های مختلف تولید کننده تلویزیون هر روز محصولی جدید ...

اجاره لوازم تصویری – اجاره لوازم صوتی

اجاره لوازم تصویری – اجاره لوازم صوتی
معمولا برای نشان دادن تصاویر چند رسانه ای از نمایشگر های بزرگ استفاده می شود که خود به یک سیستم دیگر مانند لپ تاپ متصل می شوند.