ساخت غرفه‌ای جذاب در نمایشگاه الکامپ

غرفه سازی در نمایشگاه الکامپ

اگر شما هم از فعالین حوزه ی تولید، طراحی، خدمات یا پشتیبانی از محصولات و صنایع الکتریکی هستید حتما با نمایشگاه بین المللی الکامپ آشنایی دارید. شرکت در این نمایشگاه، که یکی از مهم ترین رویداد های فناوری در کشور ماست، می تواند برای شما یک سکوی پرتاب باشد و فرصت های بسیار زیادی در رابطه با جذب سرمایه گذاران و فرصت های شغلی برای شما ایجاد کند، پس  با شعار "آینده ی بهتر" پیام امسال این نمایشگاه همراه شوید و شرکت در این نمایشگاه را به عنوان یک فرصت درخشان که هر سال در اختیار شما قرار می گیرد در نظر بگیرید.

 وقتی برای غرفه سازی برای شرکت در این نمایشگاه برنامه ریزی می کنید، یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید در مورد آن بیاندیشید، طراحی و دکوراسیون غرفه شماست، ظاهر غرفه شما اولین فاکتور مهم در جلب توجه بازدیدکنندگان است. اما این نمایشگاه هر سال تنها به مدت چند روز برگذار می شود، بنابر این احتمالا برای شما به صرفه نخواهد بود که تجهیزات نمایشگاهی را خریداری کنید، اما نگران این موضوع نباشید، با اجاره تجهیزات نمایشگاهی، به آسانی تمام تجهیزات مورد نیاز خود را با کیفیت و شکل مورد علاقه خود در اختیار خواهید داشت.

سایت کلاب رنتر از معتبرترین مراکزی است شما می توانید با اجاره‌ی تجهیزات نمایشگاهی ، فرایند طراحی و غرفه سازی خود را تسهیل کنید و در مورد کیفیت و سالم بودن تمام وسایل مطمئن باشید.

اگر شرکت شما یک شرکت استارت آپ است و شما جزو افراد با انگیزه ای هستید که آینده های بلند و بالایی در حوزه صنایع الکتریکی در سر دارید، شرکت در چنین نمایشگاهی می تواند برای شما بسیار فرصت آفرین باشد پس این فرصت را از دست ندهید، هزینه های بالای تجهیزات نمایشگاهی را از لیست دغدغه های خود حذف کنید، تنها با اجاره تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز خود هزینه های غرفه سازی را به شکل قابل توجهی کاهش دهید و با تشکیل یک غرفه ی بسیار شکیل و خلاقانه هویت شرکت خود را در بین رقبای خود پر رنگ کنید.

شما برای ساختن غرفه مورد علاقه خود به چه تجهیزاتی نیاز دارید؟ استیج، چای ساز، اسپرسو ساز، فرش قرمز، جا کاتولیگی، میز و صندلی شیک و... از تمام آنها لیست بسازید و با اجاره تجهیزات نمایشگاهی از سایت کلاب رنتر تمام آن ها را به مدت مورد نیاز در اختیار داشته باشید.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در سایت کلاب رنتر این موارد است:

  • لوازم تصویری: انواع تلویزیون، ویدئو پروژکتور، کیوسک و استند لمسی، هولوگران سه بعدی و ویدئو وال
  • لوازم صوتی: باند، میکسر، میکروفون، دستگاه ترجمه همزمان، پکیج صوتی،
  • لوازم پذیرایی: میزف صندلی، چای ساز، اسپرسور ساز، میکروفر، یخچال، ویترین، کلمن شیشه ای
  • گرمایشی و سرمایشی: پنکه، کوولرف بخاری گازی، بخاری برقی، آبسرد کن
  • لوازم دیجیتال: کپی، تبلت، فکس، پرینتر، لپ تاپ، کامپیوتر
  • لوازم تزئینات: گل آراییف فرش قرمز، راه بندف پرچم
  • لوازم غرفه: پاپ آپ،مانتر، استنذ،رول آپ، اسپیس، استیج، جاکاتولوگی، باکس قرعه کشی، تخته وایت برد، کاتالوگ دیجیتال

همانطور می بیند، شما با اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای غرفه سازی و حضور در نمایشگاه بین المللی الکامپ هیچ چیز کم ندارید، همچنین می توانید سایر لوازم مورد نیاز خود در سایر بخش های این سایت جستوجو کنید، پس بدون نگرانی از دغدغه های غرفه سازی تمرکز خود را روی ایده پردازی و طراحی های خلاقانه و به دست آوردن بهترین فرصت ها بگذارید.

شرکت در نمایشگاه بین المللی الکامپ می تواند برای شما یک دروازه جدید برای پیشرفت و یافتن راه های جدید برای ارتقاء کسب کار شما باشد، بنابراین در نظر داشته باشید که غرفه شما که نمایان کننده ی سطح فناوری و به روز بودن شما است، از تجهیزات پیشرفته و به روز برخوردار باشد تا بتوانید در سطح بین المللی خود را معرفی کرده و در رقابت حضور بیابید، این مهم است که بازدیدکنندگان وقتی در غرفه شما قدم برمیدارند، احساس خوشایندی از تزیئنات، دکوراسیون، هوای مطبوع، تجهیزات پذیرایی و خدماتی به دست بیاورند، این اولین قدم برای جلب توجه بازدیدکنندگان شماست، پس در مورد آن کوتاهی نکنید، با اجاره ی تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز خود، یک غرفه مجهز و دلنشین بسازید و با اعتماد به نفس زیاد تولیدات، فناوری و خدمات شرکت خود در این نمایشگاه بین المللی معرفی کنید و به نمایش بگذارید.

 

سایر بلاگ های مرتبط

غرفه سازی با تجهیزات نمایشگاهی اجاره ای

غرفه سازی با تجهیزات نمایشگاهی اجاره ای
غرفه سازی یکی از رکن های اصلی برای شرکت در نمایشگاه است. شاید اولین چیزی که نظر مخاطبان و بازدیدکنندگان یک نمایشگاه را به خود جلب می کند ...

آشنایی با تجهیزات استفاده شده در نمایشگاه الکامپ

آشنایی با تجهیزات استفاده شده در نمایشگاه الکامپ
بررسی تجهیزات نمایشگاهی به کار رفته در غرفه های نمایشگاه الکامپ