اجاره تجهیزات نمایشگاه بین المللی تهران

اجاره تجهیزات نمایشگاه بین المللی تهران را از بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مشاهده نمایید.

اجاره تجهیزات نمایشگاه بین المللی تهران را می توانید از کلاب رنتر سایت اجاره کالا با مناسب ترین قیمت و با نصب رایگان دریافت نمایید تا زمانی که در نمایشگاه ها شرکت می کنید در میان رقبا خود بهتر و بیشتر دیده شوید. ارزان اجاره کنید و در هزینه هایی باید پرداخت نمایید صرفه جویی نمایید.

اجاره تجهیزات نمایشگاه بین المللی تهران

اهمیت نمایشگاه بین الملل تهران

نمایشگاه بین المللی تهران یکی از اصلی ترین و مهم ترین مجتمع هایی است که در آن نمایشگاه های بین اللملی و داخلی برگزار می شود سطح بازدید از نمایشگاه بسیار بالا و بازدید کنندگان حرفه ای در آن شرکت می کنند.

بسیاری از شرکت ها و برندهای معتبر از سراسر کشور و دنیا برای شرکت در نمایشگاه های برگزار شده در محل نمایشگاه بین المللی حاضر می شوند هم چنین بسیار از اقصی نقاط دنیا جهت همکاری و بازدید از فعالیت های داخلی و خارجی شرکت کنندگان در نمایشگاه به محل می آیند تا بتوانند همکاری لازم داخلی و خارجی را شکل دهند.

با توجه به میزان رفت و آمد و اهمیتی که نمایشگاه های تهران دارد شرکت در این رویداد ها نیازمند استفاده از یک برنامه مدون و هم چنین یک سری تجهیزات حرفه ای برای غرفه سازی، تبلیغات و برندینگ است.

استفاده از تجهیزات به روز و مناسب تبلیغات باعث می شود که هر چه بهتر و بیشتر در دید بازدیدکنندگان حاضر شوید و بتوانید بیشترین جذب به سمت غرفه برای معرفی کالا و یا خدمات خود داشته باشید. اما هزینه بالایی که تجهیزات نمایشگاهی دارند باعث می شود توان پرداخت های سنگین برای خرید این تجهیزات برای همه شرکت ها مقدور نباشد و بسیاری از شرکت ها اقدام به اجاره تجهیزات می کنند.

با اجاره تجهیزات نمایشگاه بین اللملی تهران می توانید علاوه بر دیده شدن در این رویداد با بالاترین میزان توجه در هزینه های خود صرفه جویی نمایید و در کنار آن نگرانی در خصوص نصب و راه اندازی غرفه خود نداشته باشید.

آشنایی با نمایشگاه بین الملل

شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران که مجری نمایشگاه های برگزار شده در سالن نمایشگاه است در سال 1338 با هدف ایجاد محلی برای برگزاری نمایشگاه های ملی و بین المللی آغاز به کار کرد. با آغاز کار شرکت کارگروهی جهت انتخاب محل مناسب برای ساخت نمایشگاه تشکیل شد و پس از چندین ماه کارشناسی مکان فعلی نمایشگاه به عنوان بهترین محل جهت احداث نمایشگاه معرفی شد. علت این انتخاب دسترسی مناسب این محل به شرکت های صنعتی و سازمان های بزرگ شهر بود. همچنین وجود بزرگراه در مسیر نمایشگاه و دسترسی آسان محل از طریق وسایل حمل و نقل عمومی دلیل دیگری بود برای انتخاب این مکان. 

تاریخچه نمایشگاه بین الملل - کلاب رنتر

پس از انتخاب مکان احداث نمایشگاه، شرکت بین المللی نمایشگاه های تهران با حمایت دولت فرآیند خرید زمین های اطراف محل انتخابی آغاز شد. سپس محوطه سازی فضا انجام شد و از بین طرح های مهندسین مختلف ، بهترین طرح موجود انتخاب شد و در سال 1346 پروژه ساخت سالن ها بر طبق استاندارد های بین المللی آغاز شد و دو سال بعد در سال 1348 نخستین نمایشگاه آسیایی به مدت 21 روز در این سالن برگزار شد. در این نمایشگاه که برای اولین بار در خاور میانه برگزار می‌شد 200 غرفه از 33 کشور مختلف جهان در آن حضور داشتند.

ساختمان های مناسب و استاندار و فضاسازی های اصولی و مهندسی ساختمان نمایشگاه های بین المللی تهران را به یکی از بهترین و زیباترین مراکز برگزاری نمایشگاه در دنیا تبدیل کرد و این سالن میزبان نمایشگاه های معتبر بسیاری در سطح جهان شد. موفقیت شرکت نمایشگاه های تهران همچنان ادامه داشت و در سال 1355 این سازمان به عنوان عضو رسمی اتحادیه نمایشگاه های بین المللی UFI معرفی شد.


مزایای اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای نمایشگاه بین المللی

همانطور که به آن اشاره کردیم نمایشگاه بین المللی تهران یکی از مشهور ترین نمایشگاه هایی است که در ایران برگزار شده و همه ساله در زمان های مشخصی نمایشگاه های مختلفی در آن برگزار شده که در هر یک از آنها شرکت های بسیاری برای ارائه هر چه بهتر و بیشتر محصولات و خدمات خود به مشتریان حضور پیدا میکنند، این در حالی است که این نمایشگاه ها به حدی گسترده و متنوع و مشهور هستند که نه تنها افراد بسیاری از سراسر ایران برای بازدید از آن به تهران سفر می کنند بلکه از کشور های خارجی بسیاری نیز برای بازدید از غرفه های موجود در این نمایشگاه به تهران می آیند.

مطمئنا داشتن یک غرفه مجهز در این دست از نمایشگاه ها می تواند تاثیر بسیار زیادی در شهرت یافتن شما و همچنین جلب توجه بیشتر مشتریان به سمت غرفه شما و استفاده از کالا و خدمات شما داشته باشد از این روست که بسیاری از شرکت ها تلاش می کنند تا همواره با تهیه جدید ترین و همچنین با کیفیت ترین تجهیزات نمایشگاهی برتری خود را نسبت به رقبایی که در نمایشگاه دارند به رخ کشیده و با استفاده از این تجهیزات مشتریان بیشتری را به غرفه خود جلب نمایند.

همانطور که می دانید خرید تجهیزات نمایشگاهی به روز و حرفه ای با توجه به وارداتی بودن بسیاری از این تجهیزات هزینه بسیار بالایی داشته و همچنین هزینه های نگهداری و بعضا تعمیر آنها بسیار زیاد خواهد بود به همین دلیل است که همواره توصیه شده است تا به جای خرید تجهیزاتی که تنها چند روز در سال به آنها نیاز خواهید داشت نسبت به اجاره تجهیزات نمایشگاهی اقدام نمایید.

راهنمای اجاره تجهیزات نمایشگاهی - کلاب رنتر

اجاره تجهیزات نمایشگاهی دارای مزایای بسیاری بوده از جمله مهم ترین آنها می توان به این مبحث اشاره نمود که شما می توانید بسیاری از هزینه هایی که برای شرکت در نمایشگاه با آن رو به رو هستید را کاهش دهید. مورد دیگری که در رابطه با مزایای اجاره تجهیزات نمایشگاهی می توان به آن اشاره نمود آن است که در صورت اجاره تجهیزات نمایشگاهی دیگر دغدغه ای از بابت فضای نگهداری و تعمیر آنان نخواهید داشت.

کلاب رنتر به عنوان اصلی ترین مرکز اجاره تجهیزات نمایشگاهی در کنار شما خواهد بود تا به روزترین تجهیزات نمایشگاهی را با مناسب ترین قیمت و با شرایطی بسیار آسان برای مدت زمانی که شما به آنها نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهد. برای این منظور کافی است تا در سایت کلاب رنتر ثبت نام کرده و پس از تکمیل مدارک نسبت به ثبت درخواست اجاره خود اقدام نمایید.

در صورتی که هرگونه سوال در خصوص اجاره تجهیزات نمایشگاهی بین اللملی تهران برای شما به وجود آمد می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید کارشناسان کلاب رنتر آماده ارائه خدمات به شما در زمینه انتخاب و اجاره تجهیزات هم چنین نصب و غرفه سازی تجهیزات مورد نیاز شما هستند.

سایر بلاگ های مرتبط

تقویم نمایشگاهی مشهد

تقویم نمایشگاهی مشهد
برای مشاهده تقویم و زمان برگزاری نمایشگاه های مشهد این مطلب را مطالعه کنید

کرایه کولر گازی

کرایه کولر گازی
وجود سیستم گرمایشی و سرمایشی در ایران به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات شناخته شده است. یکی از مهمترین تجهیزات سرمایشی کولر گازی ...