اجاره پلی استیشن 4 جایگزین خوبی برای دوران رکود اقتصادی

اجاره پلی استیشن 4 و مزیت های آن

پلی استیشن ها و علی الخصوص ps4 یکی از بهترین کنسول های بازی هستند که شما می توانید با تهیه آنها لحظات شادی را برای خود به ارمغان بیاورید و تجربه فوق العاده ای را از بازی کردن با این دستگاه به دست آورید. می‌توانید به جای خرید این دستگاه با اجاره کنسول پلی استیشن علاوه بر صرفه جویی در هزینه از مسئولیت نگه داری از این کنسول هم راحت شوید. بازی  کنسول های بازی دارای انواع مختلفی هستند که هر یک از آن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند. در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره پلی استیشن ها و علی الخصوص PS4 صحبت کنیم و اطلاعات جالبی را درباره آن در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر شما نیز جزو علاقه مندان به بازی های ویدیویی هستید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به خوبی مطالعه کنید. همچنین اگر به دنبال اجاره پلی استیشن هستید می‌توانید به بخش مربوط به اجاره پلی استیشن مراجعه نمایید.

امکانات سخت افزاری ps4

پردازشگرهای این کنسول بازی از نوع Single-chip custom processor می باشند که یکی از قدرتمندترین پردازشگرهایی است که در حال حاضر در دنیا برای کنسول های بازی و سیستم های شخصی وجود دارد، سیستم دقیق سی پی یو این کنسول CPU: x86-64 AMD “Jaguar” – 8 Cores می باشد که همین موضوع باعث کارکرد بی نظیر این کنسول ها شده است، این پلی استیشن ها دارای یک رم قدرتمند هشت گیگابایتی از نوع DDR5 هستند، هارد این کنسول ها معمولا دارای حجمی 500 گیگابایتی الی یک ترابایتی است که از نوع 5400 آر پی ام می باشد.

یک نکته بسیار جالب درباره سخت افزار این کنسول بازی این است که در صورتی که شما رضایت کافی را از هارد درایوهای این کنسول نداشته باشید می توانید به راحتی اقدام به تعویض آن کنید و هارد درایوهای با ظرفیت بیشتر از آن را بر روی آن قرار دهید تا کارکرد Ps4 را افزایش دهید. هنگام اجاره پلی استیشن به ظرفیت حافظه توجه داشته باشید. یکی از سوالات بسیار مهمی که معمولا درباره Ps4 پرسیده می شود این است که آیا می توان به آن یک هارد اکسترنال متصل کرد که در پاسخ به این سوال باید گفت که خیر، در حال حاضر Ps4 این امکان را دارا نبوده و شما تنها می توانید به کمک سی دی های بازی و یا بازی های ذخیره شده بر روی هارد داخلی آن از این کنسول استفاده نمایید. ps4 معمولا 4 نوع رزولوشن تصویری را پشتیبانی می کند که این رزولوشن ها عبارت اند از 480p، 720p، 1080A و  1080p و شما می توانید به راحتی نسبت به تنظیم رزولوشن مورد نیاز خود اقدام نمایید. همچنین می‌توانید علاوه بر اجاره ps4 با اجاره بازی های پلی استیشن تنوع و کیفیت را با کمترین هزینه تجربه کنید.

نحوه استفاده از این کنسول های بازی

برای استفاده کردن از این کنسول باید به چند نکته توجه داشته باشید که سعی می کنیم در این بخش تمامی این نکات را توضیح دهیم:

  • نکته اول این است که شما برای نصب این کنسول بر روی تلویزیون نیاز به هیچ گونه تنظیماتی ندارید و خود ps4 تنظیمات لازم را به صورت خودکار برای شما انجام خواهد داد.
  • شما با استفاده از تلویزیون های آنالوگ نمی توانید به هیچ وجه از این کنسول های بازی استفاده کنید و برای استفاده کردن از آنها حتما باید اقدام به تهیه تلویزیون های دیجیتال کنید.
  • شاید برای شما جالب باشد که بدانید این کنسول بازی از بازی های سه بعدی نیز پشتیبانی می کند و در صورتی که بتوانید تجهیزات مورد نیاز برای این بازی ها را فراهم کنید می توانید با استفاده از ps4 اقدام به انجام بازی های سه بعدی کنید. البته توجه داشته باشید که در حال حاضر تعداد بازی های سه بعدی که برای این کنسول وجود دارد خیلی زیاد نیست.
  • این پلی استیشن دارای وایرلس نیز می باشد که شما در صورت نیاز می توانید از آن نیز استفاده کنید.
  • اگر قصد دارید از این پلی استیشن ها به صورت ایستاده استفاده کنید باید اقدام به تهیه پایه های ایستاده برای آن کنید که کمی هزینه بر خواهد بود.
  • اگر قصد دارید که بازی های این کنسول را به صورت آفلاین اجرا کنید نیازی به روز رسانی کردن این کنسول نخواهید داشت.

اجاره کنسول بازی ps4 در وب سایت کلاب رنتر

همانطور که احتمالا می دانید قیمت کنسول بازی ps4 بسیار بالا بوده و در صورتی که تنها قصد خرید دستگاه ps4 به تنهایی را داشته باشید می بایست چندین میلیون را برای خرید آن کنار گذارید این در حالی است که اگر جز افرادی که انجام بازی های ویدیویی بخشی از برنامه روزانه و هفتگی زندگیشان است نیستید مطمئنا خرید این دستگاه تنها برای برطرف کردن حس هیجان و کنجکاوی بازی با آن زیاد به صرفه نخواهد بود.

یکی از به صرفه ترین روش هایی که می توانید به کمک آن به خواسته خود یعنی بازی کردن با دستگاه ps4 دست یابید استفاده از خدمات اجاره دستگاه PS4 است. شما می توانید با کرایه PS4 برای مدت زمانی مشخص این دستگاه را در اختیار بگیرید و هر نوع بازی که به آن علاقه مند هستید را در مدت زمانی که دستگاه در اختیار شماست بازی نمایید و در انتها دستگاه را پس دهید. مطمئنا اجاره کنسول نسبت به خرید آن برای شما بسیار به صرفه تر خواهد بود. کلاب رنتر به عنوان یکی از برترین مراکز اجاره پلی استیشن در ایران شناخته شده و شما این امکان را خواهید داشت تا با شرایط بسیار آسان و با هزینه بسیار کمی نسبت به اجاره پلی استیشن مورد علاقه خود اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره بازی ایکس باکس وان

اجاره بازی ایکس باکس وان
کمپانی های تولید کننده کنسول های بازی و بازی های ویدئویی هر روز با ارائه یک محصول یا بازی جدید افراد علاقه مند را تحت تاثیر قرار می دهند.

اجاره پلی استیشن 4

اجاره پلی استیشن 4
با نزدیک شدن به عید نوروز اکثر خانواده ها برای تعطیلات خود برنامه ریزی می کنند و به دنبال این هستند که به بهترین نحوه از روزهای تعطیل خود استفاده کنن