اجاره بازی pes

کرایه بازی 2018 pes

برای اجاره بازی pes به بخش بازی و سرگرمی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

بازی pes مجموعه ای از بازی های ویدیویی در سبک ورزشی و شبیه ساز فوتبال می باشد ، که توسط شرکت ژاپنی کونامی ، توسعه و انتشار می یابد. نسخه های جدید آن با پیشرفت چشمگیر مانند استفاده از موتور بازی کوجیما پروداکشنز یعنی موتور فاکس همراه است که به بهترشدن جلوه های بسری و مفهومی کمک شایانی می کند ، همچنین بهبود یافتن برخورد بازیکن ها با یکدیگر ، مدل بازیکن ها و ایجاد چمن واقعی از موارد دیگری هستند که تنها با این موتور امکان پذیر است.

نسخه PC بازی PES 2017 از لحاظ گرافیک و طراحی چهره ، پیشرفت بسیار خوبی داشت ، لیکن هرگز به پای موتور قدرتمند فراست بایت بازی فیفا ۱۷ نرسید و با اینکه این عنوان ویدیویی یک هفته زودتر از بازی فیفا ۱۷ منتشر شد، بازهم نتوانست رکورد فروش آن را بشکند و بازار را به نام خود رقم زند. حال در نسخه ۲۰۱۸ این مجموعه شرکت کونامی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا گرافیک و انیمشن های نسخه پلتفرم رایانه شخصی بازی به طور چشم گیری افزایش یابند.

 با رونمایی از نسخه 2018 آن بسیاری از طرفداران این بازی به نوعی به پیشرفت گرافیک بازی پی بردند و کونامی در اطلاعیه ای حداقل سیستم مورد نیاز برای این نسخه را اعلام کرد ، خوشبختانه مشخصات آن قدر زیاد هم نیست ، اما نسبت به نسخه قبلی به سخت افزار قدرتمندتری نیازمند است .

 این بازی به نسخه ۶۴ بیتی سیستم عامل ویندوز ۷ ، پردازنده مرکزی اینتل Core i5-3450 3.1 GHz ، رم ۸ گیگابایت و کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 650 نیاز خواهید داشت. همچنین جهت نصب بازی ۳۰ گیگابایت از حافظه دستگاه شما باید خالی باشد.

کلاب رنتر پیشگام در خدمات اجاره کالا می باشد. شما عزیزان می توانید به راحتی در سایت کلاب رنتر سفارش خود را ثبت کنید. و بلافاصله کالا را درب منزل خود تحویل بگیرید.جگهت پرسش با ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه بازی های xbox one

کرایه بازی های xbox one
با ورود دستگاه ایکس باکس وان به بازار ایران بیشتر کودکان و حتی بزرگسالان هم علاقه وافری نسبت به این دستگاه و همچنین بازی های جذاب ...

اجاره دوربین پلی استیشن

اجاره دوربین پلی استیشن
حس بسیار فوق العاده ای است که شما می توانید آن چه که از گذشته تا کنون به صورت کلی تبدیل به یک قانون شده است را تغییر دهید ...