اجاره انواع تلویزیون

کرایه انواع تلویزیون در تهران و شهرستان ها

برای اجاره انواع تلویزیون به بخش اجاره تلویزیون سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.    

برای ایجاد یک تصویر در تلویزیون تنها نیاز به نورهای قرمز، سبز و آبی دارید. OLED ها در واقع با عبور جریان الکتریسیته از موادی که این رنگ‌ ها را تولید می‌کنند، کار می‌کنند. هیچ تکنولوژی تلویزیون دیگری این طور مستقیم نور را به وجود نمی آورد. LCD از فیلتر رنگ و مایع کریستالی بر روی نور پس زمینه بهره می‌برد و پلاسما نیز از نور ماوراء بنفش تولید شده و توسط بسته‌های گازی که فسفرهای رنگی قرمز، آبی و سبز را تحریک می‌کنند، بهره می‌برد. 

مهم‌ترین برتری OLED ها آن است که هر پیکسل بصورت مستقیم نور ساتع می‌کند ، این در حالی است که در پنل‌های LCD نور پس‌ زمینه‌ توسط لامپ‌های LED یا فلورسنت تامین می‌شود.

تلویزیون‌های OLED نازک‌تر، سبک‌تر و مناسب‌ تر بوده و عملکردی بهتر نسبت به تکنولوژی‌های دیگر تلویزیون‌ها دارد. هر پیکسل با خاموش شدن می‌تواند مشکی مطلق را به وجود آورد که این یکی از خصوصیات منحصر به فرد OLED است که موجب ایجاد وضوح تصویر استثنایی می‌شود. دلیل این موضوع نیز آن است که هر پیکسل بصورت مستقل هدایت می‌شود و به راحتی می‌تواند خاموش شود؛ اما در LCD ها نور تک تک پیکسل‌ها قابل کنترل نیست و در واقع حوزه‌ای شامل چند پیکسل کنترل می‌شوند.

در فناوری OLED به دلیل اینکه نیازی به نور پس زمینه نیست، ضخامت پنل به شدت کاهش می‌یابد و شاهد تلویزیون‌های ۴ تا ۷ میلی‌متری مبتنی بر این فناوری هستیم که بسیار هم سبک هستند.

OLEDها به دلیل کنترل بسیار خوبی که بر روی هر پیکسل دارند، کنتراست خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند. مشکی در این نمایشگرها فوق‌العاده عمیق و سفید نیز در سطح قابل قبولی است.

کلاب رنتر یک سایت معتبر اجاره کالا می باشد. جهت پرسش از کارشناسان با ما تماس حاصل فرمایید ، همچنین اگر قصد اجاره کالا را دارید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و کالای خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تلویزیون همراه با پایه

اجاره تلویزیون همراه با پایه
تلویزیون ها یکی از وسایل بسیار مهم خانگی می باشد که رقابت در تولید و فروش آن بسیار زیاد می باشد، از مهم ترین شرکت هایی که ...

اجاره تلویزیون LED برند LG

اجاره تلویزیون LED برند LG
شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که کدام یک از برندهای تلویزیون ال ای دی از کیفیت بیشتری برخوردار است.در این مطلب قصد داریم تا محصولات....