آشنایی با تجهیزات نمایشگاهی برای غرفه سازی

امروزه نمایشگاه های زیادی با موضوعات مختلف برگزار می شود. برگزاری نمایشگاه ها یکی از بهترین راه های معرفی محصول و یا برند یک شرکت و یا یک کارخانه است. هرچند که برگزاری نمایشگاه ها فقط به ایم موضوعات ختم نمی شود و تنوع موضوعات آن ها بالا است.

برگزاری نمایشگاه و آماده سازی غرفه ها هزینه بالایی دارد. زیرا هر یک از غرفه ها با توجه نوع خدمت و با توجه به سلیقه اعضا تیم نیاز به تجهیزات متنوعی دارد. تهیه تجهیزاتی که برای آماده سازی غرفه های نمایشگاهی استفاده می شود علاوه بر هزینه بالایی که برای گروه دارد کار سختی است.

سایت کلاب رنتر در جهت کاهش هزینه ها و سرعت بخشیدن به آماده سازی غرفه های نمایشگاهی، انواع تجهیزات غرفه سازی را برای اجاره در سایت قرار داده است. شما می توانید با توجه نوع غرقه تجهیزات لازم را با توجه به مدت زمان برگزاری نمایشگاه اجاره کنید.

هدف از برگزاری نمایشگاه های مختلف و آماده سازی غرفه افزایش تعداد مخاطبین است. در یک نمایشگاه شرکتی موفق تر است که بتواند مخاطبین بیشتری را به سمت خود جذب کند. یکی از مهم ترین روش های جذب مخاطب در نمایشگاه ها داشتن غرفه ای زیبا با توجه به نوع فعالیتی که دارید، است. اگر ظاهر غرفه شما جذاب و زیبا بوده و همچنین معرف نوع فعالیت و کار شما باشد واضح است که مخاطبین زیادی را به خود جذب می کند.

غرفه نمایشگاهی

انواع تجهیزات نمایشگاهی

تجهیزات نمایشگاهی شامل بسیاری از وسایل می شود که هرکدام از آن ها برای آماده سازی یک غرفه زیبا و کامل لازم است. این تجهیزات شامل مواردی است که بررسی آن می پردازیم.

استند نمایشگاهی 

ابزاری برای ارائه محصولات و خدمات در فضاهای نمایشگاهی و همایش ها است. این ابزار برای آماده سازی غرفه های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. استند های نمایشگاهی یکی از ملزومات غرفه ها می باشد. اجاره استند نمایشگاهی باعث می شود غرفه نمایشگاهی با توجه به تعداد روز برگزاری آماده باشد و از مخاطبین استقبال نماید.

پاپ آپ

وسیله ای برای انجام تبلیغات در نمایشگاه ها است. برای در معرض دیدن قرار دادن تبلیغات در نمایشگاه از ابزاری به نام پاپ آپ استفادده می شود. استفاده از تصاویر و متون زیبا روی پاپ آپ باعث جذب مخاطب و معرفی محصول و یا برند شرکت به افراد بیشتری می شود. که این موضوع می تواند نقطه عطفی برای آن مجموعه باشد. پاپ آپ ها انواع مختلفی دارند که در رنگ و سایز با یکدیگر متفاوت می باشند.

پاپ آپ ها طراحی ویژه ای دارند، بدنه اصلی آن ها معمولا مستطیل شکل است و دارای فرورفتگی و برجستگی در اطرافش می باشد.  اجاره پاپ آپ برای آماده سازی غرفه نمایشگاهی می تواند تاثیر بالایی در جذب مخاطب داشته باشد که این به معنی سوددهی برای شرکت است.

شما می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر، اجاره پاپ آپ را با مناسب ترین قیمت انجام دهید و در غرفه های نمایشگاهی خود استفاده کنید.

پاپ آپ نمایشگاهی

رول آپ

نمایشگاهی یکی دیگر از ابزارهایی است که برای آماده سازی غرفه های نمایشگاهی لازم است و مورد استفاده قرار می گیرد. از رول آپ ها برای ارائه تبلیغات به مخاطبین استفاده می شود. رول آپ نوعی استند پرتال است که در مکان های مختلفی استفاده می شود. جنس آن ها از یک متریال چاپی می باشد که از طریق یک فنر داخل قطعه لوله آلومینیومی جمع شده است.

رول آپ به علت سبک بودن و کم حجم بودن قابلیت نصب آسان در هر مکانی را دارد. یکی از مهمترین مزیت های رول آپ ها وجود قابلیت تعویض دوره‌ای چاپ آن‌ها است. 

. شما با در اختیار داشتن سازه رول آپ می توانید برای مناسبت ها و اهداف تبلیغاتی متفاوت از آن استفاده کنید.

رول آپ نمایشگاهی سازه ای است قابل حمل و می توان به راحتی در محیط هایی مانند نمایشگاه و داخل غرفه ها قرار داد.  رول آپ

شما می توانید برای کاهش هزینه های آماده سازی غرفه، اجاره رول آپ ها را از طریق سایت کلاب رنتر انجام دهید. هرچند قیمت رول آپ ها بالا نیست اما بازهم اجاره آن به صرفه تر می باشد و هزینه کمتری دارد.

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی به بخش مربوط به  اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه نمایید

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره کانتر نمایشگاهی

اجاره کانتر نمایشگاهی
برای آن که بتوانید کار خود را به نحو احسن در نمایشگاه عرضه نمایید نیاز است که بتوانید تجهیزات نمایشگاهی مناسبی را اجاره کنید. برای اجاره تجهیزات ...

اجاره تلویزیون lcd در کاشان

اجاره تلویزیون lcd در کاشان
تلویزیون علاوه بر آن که به عنوان یکی از مهم ترین وسایل منزل است همچنین یکی از مهمترین تجهیزات مورد استفاده در نمایشگاه هم شناخته ...