اجاره PS4 VR

اجاره ps4 VR در تهران و کرج

اجاره PS4 VR از بخش بازی و سرگرمی در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

بالاخره یکی از هیجان انگیزترین هدست های واقعیت مجازی توسط کمپانی سونی عرضه شد. این محصول پس از عرضه و به خاطر اینکه تنها هدستی است که برای اجرای بازی ها به رایانه های شخصی چند هزار دلاری نیاز ندارد. نظر خیلی ها را به خود جلب کرده است.

اگر یک پلی استیشن 4 دارید و می خواهید واقعیت مجازی را تجربه کنید ، پلی استیشن VR مخصوص شماست.بسیاری از بازی های پلی استیشن VR فقط به هدست پلی استیشن VR و دوربین پلی استیشن نیاز دارند و با همان کنترلر ساده کار می کنند. اما بخشی از بازی ها برای ارائه ی تجربه ای فراگیرتر نیاز به کنترلر موو دارند ، شما برای تجربه چند بازی با هم باید دو عدد از این کنترلر ها را در اختیار داشته باشید.

پلی استیشن VR تصاویر stereopsis یا همان تصویر متفاوت برای هر چشم ناشی از واقعیت مجازی را نمایش می دهد ، در واقع وظیفه ی پردازش بر عهده پلی استیشن 4 است و شامل LED های آبی رنگ و سنسور حرکتی می باشد که به کمک آن ها و دوربین پلی استیشن حرکت سر را لحظه به لحظه پردازش می کند.

بازی ها و برنامه ها به کمک این اطلاعات شما را در دنیای مجازی قرار می دهند. کنسول با کمک کنترلر دوال شاک 4 و موو به شما روشی واقع گرایانه و دقیق برای کنترل بازی ها می دهد همچنین حسی فوق العاده ای نیز به شما می دهد.

شرکت های بازی سازی بیشتر تمایل دارند برای کنسول ها بازی بسازند ، بنابراین می توان گفت که بازی های واقعیت مجازی از بازی های کامپیوتری بیشتر است.

کلاب رنتر این امکان را ایجاد می کند که با اجاره ps4 VR از امکانات آن بهره مند شوید به این منظور شما می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام نمایید در صورت هر گونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره پلی استیشن 4 در قم

اجاره پلی استیشن 4 در قم
بازی های کامپیوتری در زمان اندکی توانسته اند مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کنند کمپانی ها و شرکت های مختلفی در زمینه ساخت کنسول های ...

کرایه دسته ps4 در اصفهان

کرایه دسته ps4 در اصفهان
امروزه کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان علاقه زیادی به انجام بازی های کامپیوتری دارند. دو شرکت سونی و مایکحروسافت پیشگام در ساخت کنسول های بازی