کرایه بازی PC

اجاره بازی PC

برای کرایه بازی PC به بخش بازی و سرگرمی سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.


کرایه بازی PC


امروزه کودکان و نوجوانان زیادی از کامپیوتر شخصی خود برای انجام بازی های کامپیوتری استفاده می کنند. این افراد ساعت ها مقابل کامپیوتر خود می نشینند تا بتوانند این بازی ها را انجام دهند. قیمت بازی های PC گران است اگر قدرت خرید این بازی را ندارید، می توانید اقدام به کرایه بازی PC بنمایید. یعنی با صرف هزینه کم می توانید لحظات خوشی را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.

یکی از بازی های قابل اجرا روی PC بازی Darksiders lll است. این بازی توسط استودیو گان فایر ساخته شد. در نسخه اول این بازی با شخصیت War همراه شدیم و در نسخه دوم یکی از چهار آخرالزمان یعنی Death را دنبال کردیم در این سری سازندگان سراغ شخصیت Fury رفته اند. او خواهر شخصیت War است و یکی از چهار آخرالزمان می باشد. این بازی در نقطه ای متفاوت از زمین آخرالزمانی جریان دارد و در این بازی انسان ها وجود ندارند. هدف Fury در این بازی از بین بردن 7 گناه اصلی است. وی برای رسیدن به هدفش از جادو و شلاق مخصوص خود استفاده می کند. Fury به مرور زمان قابلیت های جدیدی پیدا می کند. همچنین او به عنوان مرموزترین و ناشناخته ترین عضو از گروه سواران آخرالزمانی شناخته می شود.                                                                   

Far cry یکی دیگر از بازی هایی است که ما می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. شاید وقتی صحبت از این بازی می شود ذهن بسیاری از افراد به سمت نسخه های قبلی آن برمی گردد. Far cry 5 قرار است در مونتانا و هوپ کانتی که محله های خیابانی هستند، اتفاق بیفتد. شخصیت اصلی این بازی یک کلانتر جوان است که بی خبر از اتفاقاتی که انتظارش را می کشند به هوپ کانتی می رود. او قرار است با گروهی از افراطی های مذهبی مبارزه کند. رهبر آن ها عقیده دارد که دنیا در حال تمام شدن است.

اگر به دنبال کرایه بازی pc هستید به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید تا بتوانید اقدام به اجاره انواع بازی ها کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره اسکوتر در مشهد

اجاره اسکوتر در مشهد
اسکوتر برقی یک دستگاه سیار برقی می باشد و دو چرخ دارد که به موازات هم می باشند و به وسیله باتری قابل شارژ داخلی این دستگاه ...

اجاره فوتبال دستی در تهران

اجاره فوتبال دستی در تهران
بخش اعظمی از جمعیت تهران را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند. این افراد به دنبال این هستند که اوقات فراغت خود را پر کنند.در گذشته بچه ها....