اجاره کنسول بازی درتهران

روش های اجاره کنسول بازی 

اجاره کنسول بازی از بخش اجاره پلی استیشن 4 در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

گسترش تکنولوژی زمینه ساز بسیاری از تغییرات شده است که از آن جمله می توان به ساخت وسایلی اشاره کرد که جنبه سرگرمی برای افراد دارد شرکت های بزرگ با ارائه این وسایل درصدد می باشد که اوقات خوبی را برای افراد رقم بزنند ، همچنین این شرکت ها با استفاده از فناوری های جدید جذابیت این وسایل را چند برابر کرده اند.

با تمام شدن امتحانات و شروع تعطیلات خانواده ها درصدد می باشند که اوقات فراغت فرزندان خود را پر کنند به این منظور آن ها از وسایل و روش های مختلفی استفاده می کنند که استفاده از کنسول های بازی یکی از این موارد است با توجه به قیمت این کنسول های بازی ، شما می توانید کنسول های بازی را اجاره کنید همچنین با توجه به اینکه از کنسول های بازی بطور دائم استفاده نمی شود اجاره آن مقرون به صرفه تر است.

از جمله کنسول های بازی می توان به ایکس باکس وان اسلیم اشاره کرد که از نظر سخت افزاری تغییرات چشمگیری کرده است این تغییرات سبب شده است که ویژگی هایی مانند HDR و پخش فیلم با کیفیت 4K به آن اضافه شود.

ایکس باکس وان اسلیم از نظر ساختاری 40 درصد از مدل فعلی خود کوچکتر است و با توجه به پایه ای که برای آن تعبیه شده است می توان این کنسول را به صورت عمودی قرار داد.

مایکروسافت برای این کنسول بازی کنترل های جدیدی طراحی کرده است که از نظر ظاهر این کنترل ها تفاوتی با مدل های قبلی خود ندارند اما اندکی زیباتر طراحی شده اند و آنالوگ ها بهتر در دست کاربران قرار می گیرند.

به سیستم شارژ دسته ps4 دقت داشته باشید باتری این دسته‌ها به صورت داخلی طراحی شده . و شما به آن دسترسی ندارید و تعویض آن دشوار است ، بنابراین باید از آن مراقبت کنید. دسته ها از طریق پورت USB شارژ می شود به این طریق که یک پورت USB به دستگاه پلی استیشن متصل و یک پورت USB micro به دسته ها متصل می شود. زمان مورد نیاز برای شارژ کامل 2 ساعت است. 

برای فهمیدن مقدار شارژ کنترلر ها دکمه PS را روی دسته فشار دهید تا روی نمایشگر میزان شارژ دسته را مشاهده کنید. شارژ کردن دسته ps4 با شارژر های تلفن همراه هم امکانپذیر است. البته تا حد امکان سعی کنید دسته ها را توسط پورت خود دسته و اتصال به دستگاه PS4 شارژ کنید.

 بهتر است شارژ دسته ها در دمای متعادل یعنی بین 10 تا 35 درجه صورت گیرد. همچنین بهتر است هرسال یک بار اجازه دهید شارژ دسته به کلی خالی شده و دوباره آن را تا 100 درصد پر کنید.

کلاب رنتر به عنوان سایت اجاره کالا این امکان را به شما می دهد که با اجاره کنسول بازی از امکانات آن بهره ببرید ، جهت اجاره کنسول به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید ، در صورت هر گونه سوال شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره فوتبال دستی در تهران

اجاره فوتبال دستی در تهران
بخش اعظمی از جمعیت تهران را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند. این افراد به دنبال این هستند که اوقات فراغت خود را پر کنند.در گذشته بچه ها....

کرایه بازی های ps4 در تهران

کرایه بازی های ps4 در تهران
برای رفتن به بخش کرایه بازی های ps4 در تهران کلیک کنید. در این ویدئو مقایسه ای داریم بین ورژن های اولیه و جدید بازی ...