کرایه بازی God of war

کرایه بازی God of war برای پلی استیشن

برای کرایه بازی God of War به بخش بازی و سرگرمی سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.


کرایه بازی God of war

                                                             

یکی از بازی های محبوب در بین نوجوانان و حتی بزرگسالان بازی God of War است. این بازی طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. نسخه جدید این بازی تغییرات گسترده ای نسبت به نسخه های قبلی داشته است. God of War همان بازی است که همگان انتظار آن را داشتند. این بازی دارای استانداردهای بالایی است.                                                                

این بازی دیگر مانند سابق نمی باشد. تفکر بازی کاملا تغییر کرده است. دیگر اثری از خشم و خشونت های بی مرز آن دوران وجود ندارد و سعی شده است که میزان خلاقیت و قدرت فکری کودکان را افزایش دهد. در نسخه های قبلی داستان در مورد خشم و خشونت در دنیای یونان باستان را نمایش می داد، اما در نسخه جدید همه چیز تغییر کرده است. در بازی جدید خدای جنگ کریتوس به دنبال خدایان نیست بلکه او به دنیای نورس یعنی فرزندش قدم می گذارد تا مانند یک فرد عادی در کنار همسرش زندگی آرامی را شروع کرده و فرزندش را بزرگ کند. در اثر یک اتفاق نامشخص همسر کریتوس کشته می شود و کریتوس برای کشف حقیقت به دنبال ماجراجویی می رود. 

حالا کریتوس مانده و پسری به نام آترئوس که باید او را باید در دنیای خشن نورس تربیت کند. در ابتدا بازی ساده و خسته کننده به نظر می آید ولی کریتوس باید به همراه فرزندش آخرین خواسته یک مادر را برآورده سازد و به ماجراجویی هایی خود را ادامه بدهد یعنی خاکستر او را به بالاترین قله دنیای نورس ببرد. شاید برایتان سوال باشد که چرا یک مادر چنین خواسته ای داشته است؟ شما در آخر بازی به جواب این سوال می رسید. با توجه به آن که هزاران بازی وجود دارد و خریداری همه بازی ها بسیار گران می باشد پیشنهاد می شود که به جای خرید کرایه بازی God of war را تجربه نمایید. 

چیزی که باعث شده است این بازی فوق العاده به نظر بیاید، طراحی مراحل استادانه ای و حیرت آور آن است که دلتان نمی خواهد یک لحظه از آن ها چشم بردارید. در اوایل بازی همه چیز آرام است و آترئوس پسری خام و ناپخته دیده می شود. اگر کمی صبر کنید و مرحله اول بازی را انجام دهید، هیجان فوق العاده و وصف ناپذیری را تجربه می کنید. بخش اصلی بازی حول ماجراهایی است که طی آن کریتوس و آترئوس باید خاکستر را به بالای قله برسانند.

اگر به دنبال کرایه بازی God of War هستید به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید. این سایت ارائه دهنده نسخه جدید بازی God of War است

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ایکس باکس وان ایکس

اجاره ایکس باکس وان ایکس
اجاره ایکس باکس وان ایکس محصولی از شرکت مایکروسافت، می تواند تجربه بازی با یک کنسول با گرافیک خیره کننده را نصیب شما کند.

اجاره پلی استیشن

اجاره پلی استیشن
پلی استیشن محصولی از شرکت معروف و معتبر Sony است که سالهاست در ایران نیز ورود پیدا کرده و عرصه جدیدی را پیش روی علاقه مندان به ...