فروش اقساطی موبایل در تهران

فروش اقساطی موبایل و تبلت

فروش اقساطی موبایل در تهران از بخش فروش اقساطی موبایل در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

با گسترش فناوری در سرتاسر جهان کالاهای متنوعی توسط کمپانی های مختلف روانه بازار شده است که هریک به نوعی بازارهای فروش را دچار تغییر کرده است از جمله کالاهایی که با سرعت فزاینده در حال پیشرفت می باشند گوشی های هوشمند می باشند اگر به اطراف خود نگاه کنید مشاهده می کنید که گوشی های هوشمند به نوعی سنین مختلف را درگیر کرده است.

ما در اینجا قصد داریم یکی از گوشی های کمپانی بلک بری یعنی DTEK60 BBA100-2 را به شما معرفی کنیم ، صفحه نمایش این گوشی 5.5 اینچ و مجهز به فناوری OLED  می باشد ، حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایت می باشد که تا 256 گیگابایت قابلیت ارتقاء دارد در این گوشی از تراشه اسپندراگون 820 استفاده شده است که به دو پردازنده 2.15 و1.6 گیگاهرتز مجهز می باشد.

دوربین این گوشی مجهز به دو سنسور 21 و 8 مگاپیکسل می باشد همچنین دوربین 21 مگاپیکسلی آن مجهز به ثبت موقعیت جغرافیایی می باشد سیستم عامل این گوشی نسخه اندروید 6.0 ماشلو می باشد این گوشی شبکه ارتباطی 4G را پوشش می دهد ظرفیت باتری این گوشی نیز 3000 میلی آمپر بر ساعت است.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع کالا با تسهیلات و به صورت اقساطی می باشد ، جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی دستگاه حضور و غیاب

خرید اقساطی دستگاه حضور و غیاب
در دنیای امروز با گسترش فناوری شاهد استفاده از سیستم های کامپیوتری در سازمان ها و شرکت ها می باشیم به گونه ای که هریک از این ...

خرید قسطی موبایل

خرید قسطی موبایل
همانطور که می دانید کمپانی سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت در ساخت گوشی های هوشمند به گونه ای که سالانه گوشی های متفاوتی را وارد ...